ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pile


BIP > Rozpatrywanie wniosków i skarg



ROZPATRYWANIE WNIOSKÓW I SKARG W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W PILE

1.    Interesanci zgłaszają wnioski i skargi w merytorycznych działach.
       Kierownicy działów przyjmują interesantów codziennie w godzinach pracy MOPS.

2.    W przypadku braku możliwości załatwienia sprawy przez kierowników działów, osoby zainteresowane mogą umówić się na spotkanie z dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile lub zastępcami dyrektora z zachowaniem następujących zasad:
       zapisy przyjmowane są codziennie:
                                                        - w sekretariacie (I piętro, pokój nr 210),
                                                        - telefonicznie pod nr 67 212 21 31 lub
                                                        - drogą elektroniczną poprzez e-mail na adres mops@mops.pila.pl;
       osoba zapisująca się na spotkanie zobowiązana jest przedstawić swoje dane osobowe i kontaktowe oraz wyczerpującą informację na temat przedmiotu spotkania zgodnie z drukiem zgłoszenia interwencji.

3.    Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile i jego zastępcy w sprawie interwencji przyjmują w każdą środę w godzinach od 10:00 do 16:00.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry