Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Żeromskiego 28, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3883828, faks 041 3883877.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dźwigów osobowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem robót modernizacyjnych objęte są trzy dźwigi pracujące w grupie. Pierwszy etap został zakończony, tj. wykonano wymianę sterowania dźwigów wraz z osprzętem, na sterowanie mikroprocesorowe z płynną regulacją prędkości jazdy. Wykonanie drugiego etapu robót zakończy realizację całości modernizacji i podzielony zostaje na etapy:
I etap do 30 kwietnia 2010 roku - modernizacja pierwszej windy i prace towarzyszące,
II etap do 30 czerwca 2010 roku - modernizacja drugiej windy i prace towarzyszące
III etap do 31 sierpnia 2010 roku - modernizacja trzeciej windy i zakończenie robót.
Oprócz robót dźwigowych wymagane jest odnowienie pomieszczenia maszynowni i szybów wraz z koniecznymi przeróbkami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierać będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przekazana uczestnikom postępowania zakwalifikowanym na podstawie złożonych wniosków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1 Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych ( warunki ogólne ), tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
zdolnych do wykonania zamówieniac) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; podstawy do wykluczenia wykonawców z postępowania normuje w całości art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2 Od Wykonawców wymaga się ponadto ( warunki szczegółowe )
a) legitymowania się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót polegających na instalowaniu
wind osobowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każda z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 3 do wniosku
o dopuszczenie do udziału w przetargu - wykaz robót ), oraz załączyć dokumenty
potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie.
b) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300 000,00 PLN.
c) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500 000,00 PLN,
d) Udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja) powyższe warunki muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny wniosek
( pełnomocnictwo należy dołączyć do wniosku ).
3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
a) Zamawiający zbada, czy wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu, złożone przez Wykonawców, spełniają podane w ogłoszeniu wymagania, tzn. czy zawierają wymagane oświadczenia i dokumenty oraz czy załączone oświadczenia i dokumenty odpowiadają warunkom określonym przez Zamawiającego,
b) Wykonawca który z wykonał z należytą starannością w co najmniej 2 roboty instalacji wind, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każda, spełnia w stopniu minimalnym warunek o którym mowa w rozdziale II punkt 2 podpunkt a niniejszej instrukcji,
c) Wykonawca który wykonał najwięcej robót o których mowa powyżej, otrzyma 10 punktów. Pozostałym Wykonawcom Zamawiający przyzna punkty na zasadzie proporcji,
d) na podstawie ilości uzyskanych punktów przez Wykonawców zostanie utworzony ranking, według którego Zamawiający zaprosi do składania ofert nie więcej niż 10 Wykonawców z największą liczbą punktów,
e) w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót brutto wykazanych w załączonym przez Wykonawcę wykazie,
f) ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w tym rozdziale odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wykonawca winien załączyć następujące oświadczenia oraz dokumenty:
1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.
22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie
do udziału w przetargu ).
2 Oświadczenie Wykonawcy w sprawie udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
( załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ).
3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji
Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu.
4 Informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w której
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych ( nie mniej niż 500 000,00 PLN ) lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
5 Polisę a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
( wysokość ubezpieczenia co najmniej 300 000,00 PLN )
6 Wykaz osób ( kadra kierownicza ) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nich czynności ( załącznik nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ).
7 Kopię uprawnień kierownika budowy - robót, aktualne potwierdzenia zrzeszenia
w odpowiedniej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.
8 Wykaz wykonanych robót o których mowa w rozdziale II punkt 2 podpunkt a,
( załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu - wykaz robót ),
oraz załączyć dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie,
np. rekomendacje, protokóły odbioru itp.
9 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,10 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie nieodpłatnie przesłana do Wykonawców zaproszonych przez Zamawiającego do składania ofert, to jest Wykonawców spełniających warunki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie ul. Żeromskiego 28 29 -100 Włoszczowa sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnegow ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego Działanie5.1...