BIP > Komunikat
Giżycko, dnia 02.02.2018r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
INSPEKTOR DS. KADR
I. NIEZBĘDNE WYMAGANIA OD KANDYDATA:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
nieposzlakowana opinia,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
wykształcenie: średnie, wyższe, kierunek: prawo, administracja, rachunkowość, zarządzanie, ekonomia
lub pokrewne,doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letni staż pracy na stanowiskach dotyczących obsługi kadr,
spełnianie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
znajomość regulacji prawnych w zakresie: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ubezpieczeń społecznych, instrukcji kancelaryjnej, archiwizacji dokumentacji, ochronie danych osobowych, ochronie informacji niejawnych, dostępie do informacji publicznej.
II. DODATKOWE WYMAGANIA OD KANDYDATA:
umiejętność współpracy w zespole,
odporność na stres, odpowiedzialność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
znajomość pakietu MS Office, Internetu, obsługi poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych,
gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
mile widziane dodatkowe kwalifikacje związane z pracą na stanowisku.
III. ZADANIA WYKONYWANE NA STANOWISKU:
Prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem umów o pracę, awansowaniem, przeszeregowaniem, nagradzaniem i karaniem pracowników, dodatkami specjalnymi i funkcyjnymi, zwalnianiem pracowników.
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska pracy.
Przygotowywanie upoważnień dla pracowników Domu.
Zapoznawanie nowo zatrudnionych pracowników z aktami prawa wewnętrznego obowiązującego w zakładzie.
Ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie obsługi programu kadrowo – płacowego.
Współpraca z PUP w zakresie pozyskiwania pracowników w ramach prac interwencyjnych oraz składanie wniosków na staże pracownicze.
Prowadzenie rejestru zatrudnianych i zwalnianych pracowników.
Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji pracownikom przechodzącym na emeryturę, rentę i świadczenia rehabilitacyjne.
Zgłaszanie pracowników i członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych.
Prowadzenie ewidencji pracowników wykonujących prace w szczególnym charakterze i zgłaszanie tych pracowników
do ZUS.Przygotowywanie dokumentów dotyczących okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
Sporządzanie obowiązujących sprawozdań.
Prowadzenie spraw związanych z badaniami profilaktycznymi pracowników.
Ewidencjonowanie absencji pracowników.
Rozliczanie czasu pracy i ewidencjonowanie w formie elektronicznej i papierowej.
Sprawdzanie harmonogramów pracy, sporządzanie list obecności oraz sporządzanie zestawień ilości przepracowanych godzin
w poszczególnych miesiącach.Czuwanie nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, porządku i dyscypliny pracy.
Opracowywanie rocznych planów urlopów wypoczynkowych oraz prowadzenie ewidencji udzielonych urlopów i innych nieobecności.
Prowadzenie ewidencji udzielonych pracownikom zwolnień lekarskich.
Organizowanie kontroli prawidłowego wykorzystania przez pracowników wydanych zwolnień lekarskich.
Prowadzenie ewidencji spóźnień pracowników.
Obsługa centrali telefonicznej oraz prowadzenie kontrolki rozmów telefonicznych.
Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej.
Prowadzenie dziennika korespondencyjnego oraz kontrolki znaczków pocztowych.
Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji biurowej w zakresie prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi instrukcjami odnośnie sporządzania i przechowywania dokumentacji.
Obsługa centrali telefonicznej oraz prowadzenie kontrolki rozmów telefonicznych.
Pełnienie obowiązków pracownika pierwszego kontaktu.
Ochrona Danych Osobowych.
IV. WARUNKI PRACY:
Wymiar etatu:1.
Zatrudnienie na czas nieokreślony na podstawie umowy o pracę (poprzedzone jedną lub dwiema umowami na czas określony).
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2017.60)
V. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA NIEPEŁNOSPRAWNYCH: < 6%
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
Curriculum Vitae.
List motywacyjny.
Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - druk znajduje się na stronie internetowej.
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe, staż pracy.
Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 922)Oświadczenie kandydata:
niekaralności o którym mowa w cz. I pkt. 3 oraz posiadanie praw o których mowa w cz. I pkt. 2
że w przypadku wyboru jego kandydatury nie będzie wykonywał czynności, które stałyby w sprzeczności
z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku.VII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 15.02.2018r. do godziny 12.00 w Sekretariacie Domu Pomocy Społecznej
w Giżycku w zaklejonej kopercie z napisem: „NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. KADR” Decyduje data faktycznego wpływu. Dokumenty, które zostaną dostarczone do Domu Pomocy Społecznej w Giżycku po terminie określonym wyżej, pozostaną bez rozpoznania.VIII. INFORMACJA O WYNIKU NABORU: umieszczona będzie na stronie internetowej www.gizycko@dps.pl
oraz na Tablicy Ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko.IX. INNE INFORMACJE:
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny i CV muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2017.60)”
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku nie odsyła dokumentów kandydatom. Nieodebrane przez kandydatów
w/w dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 7 dni od daty zakończenia procedury.Postępowanie dotyczące naboru na wolne stanowisko urzędnicze prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
UWAGA: Zastrzega się prawo do: kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyn.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej w Giżycku
Lucyna Pietranis
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: