BIP > Komunikat
ZAPROSZENIE
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
woj. warmińsko-mazurskie
ul. Warszawska 31, 11 – 500 Giżycko
tel./fax : 0-87 428 25 73/4
email : gizycko@dps.pl
zaprasza do postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego pn:
Dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku
kod CPV 09123000-7, 65210000-8
1. Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko
tel. 87 428-25-74; fax 87 428-25-73;
NIP 845-10-43-369,
http://biuletyn.abip.pl/dps-gizycko/
Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Giżycku działa w dni robocze w godz. od 7.00 do 15.00
2. Tryb udzielenia zamówienia
Wartość zamowienia nie przekracza 30.000 euro wobec czego, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) procedura zakupu nie podlega przepisom ustawy.
3. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego bez akcyzy na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku - 2 układy pomiarowe. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 zapytania ofertowego.
2. Dostarczenie gazu odbywać się będzie na podstawie umowy kompleksowej, która zawierać będzie postanowienia umowy dostarczania paliwa gazowego oraz dystrybucji paliwa gazowego do obiektów wskazanych w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Prognozowane zużycie paliwa gazowego w skali 12 miesięcy wynosi 608985 kWh.
4. Rzeczywista ilość zakupionego gazu w trakcie realizacji umowy będzie wynikać wyłącznie z bieżących potrzeb zamawiającego.
5. Rozliczenie za dostarczone paliwo gazowe i dystrybucje odbywać się będzie na podstawie odczytów wskazań układu pomiarowo- rozliczeniowego.
6. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
7. Kod według CPV: 09123000-7, 65210000-8
8. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym
4. Termin wykonania zamówienia
1. Termin rozpoczęcia: od 01.01.2021r.
2. Termin zakończenia: 31.12.2021r.
5. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym
1. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, podpisana umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego lub promesę takiej umowy- w przypadku Wykonawców, którzy nie są właścicielami sieci dystrybucyjnej lub aktualna koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki- w przypadku Wykonawców, którzy są właścicielami sieci dystrybucyjnej.
2. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
6. Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.
2. Wykonawca określi łączna cenę zamówienia w pełnym zakresie poprzez podanie w formularzu oferty (załącznik nr 1A) ceny brutto (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając obowiązujący podatek VAT.
7. Kryteria oceny ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium: cena brutto- 100% (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu)
2. Ocena za to kryterium dokonana zostanie wg następującego wzoru :
X= najniższa cena oferowana brutto/ cena badanej oferty brutto x 100 pkt.
8. Forma, termin i miejsce składania ofert oraz termin otwarcia ofert
1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikiem określonym w pkt 5 ppkt.3a, oraz załącznikiem 1A.)
2. Oferty należy składać pisemnie na adres : Dom Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko w oznaczonej kopercie: Dostawa paliwa gazowego dla Domu Pomocy Społecznej w Giżycku do dnia 26.06.2020 r. do godziny 12:00.
3. Wszystkie elementy oferty powinny być złożone w języku polskim w formie zapewniającej czytelność.
4. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby do tego upoważnione.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.06.2020r o godz. 12.30 w Siedzibie Zamawiającego.
9. Wybór najkorzystniejszej oferty
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu wykonawcy zamówienia.
10. Osoby wyznaczone do kontaktów
Agata Sowul tel. 87 4282573/ 795005126
11. Postanowienia ogólne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.
12. Załączniki
1. Załącznik nr. 1 do zapytania ofertowego- formularz ofertowy
2. Załącznik nr. 1A do zapytania ofertowego- formularz cenowy
3. Załącznik nr. 2 do zapytania ofertowego- opis przedmiotu zamówienia- zestawienie punktów poboru i szacunkowe zużycie gazu ziemnego.
4. Załącznik nr. 3 do zapytania ofertowego- Istotne postanowienia umowy, które będą wprowadzone do umowy z wybranym Wykonawcą.
5. Załącznik nr. 4 do zapytania ofertowego-klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Giżycko dnia: 20.05.2020
Zatwierdził:
Dyrektor- Lucyna Pietranis
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
strona
(pieczęć Wykonawcy)
z ogólnej liczby stron
FORMULARZ OFERTOWY
Zapytanie ofertowe dla zadania:
Dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
Nawiązując do zapytania ofertowego, a także po zapoznaniu się z:
· Zapytaniem ofertowym,
· opisem przedmiotu zamówienia,
· istotnymi postanowieniami umowy,
· innymi dokumentami dotyczącymi realizacji przedmiotowego zamówienia,
niżej podpisany, reprezentujący:
Nazwa Wykonawcy; ....................................................................................................
Adres Wykonawcy: ......................................................................................................
Telefon: ......................................................................................................................
Faks: ..........................................................................................................................
NIP: ...........................................................................................................................
REGON: ......................................................................................................................
Oświadczamy, że:
· zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami realizacji przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisanymi w zapytaniu ofertowym i przyjmujemy je bez zastrzeżeń,
· zapoznaliśmy się z istotnymi postanowieniami umowy, i przyjmujemy je bez zastrzeżeń, a w przypadku wyboru naszej oferty podpiszemy zgodnie z wzorem,
· ww. przedmiot oferty jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia,
· zobowiązujemy się wykonać zamówienie w terminie i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym,
- oferujemy niezmienną cenę za wykonanie usług określonych w niniejszym pakiecie przez czas trwania umowy.
· osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
· jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia składania ofert, podany w zapytaniu ofertowym,
· szczegółowa kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia jest określona w załączniku 1A stanowiącym integralna część niniejszej oferty.
· Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty poniesione w celu należytego wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego ( za paliwo gazowe, abonament, opłatę stałą i zmienną, podatki, w tym: podatek od towarów i usług VAT, ewentualne upusty i rabaty w odniesieniu do cen zawartych w taryfie.
· Ponadto oferujemy wykonanie zamówienia na następujących zasadach:
Termin płatności (nie krócej niż 30 dni)
………….dni
· Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z istotnymi postanowieniami umowy, które zostały zawarte w zapytaniu ofertowym i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na zawartych tam warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
· Podwykonawstwo - niniejszym oświadczamy, iż zamierzamy powierzyć następującym podwykonawcom realizację następujących części zamówienia:
Lp.
Nazwa (firma) podwykonawcy
(jeżeli jest znana)
Część (zakres) przedmiotu zamówienia, który zamierzamy powierzyć podwykonawcy
- oferujmy dostawę gazu za wartość netto ………….PLN plus należny podatek od towarów i usług VAT wg stawki……... % w wysokości ..................PLN, czyli cena ofertowa wynosi:
(element podlegający ocenie, który zostanie ogłoszony podczas otwarcia ofert):
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ PLN
- .Załącznikami do niniejszej oferty są:
1. ……………………………………………………………………………...,
2. ………………………………………………………………………………,
3. ………………………………………………………………………………,
4…………………………………………………………………………………
5…………………………………………………………………………………
Upełnomocniony Przedstawiciel Wykonawcy
......................................................................
(podpis i pieczęć) Data:...........................................................
Załącznik nr 1A
Formularz Cenowy
Układ pomiarowy nr 1
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego bez akcyzy ( gazu ziemnego wysokometanowego grupy E)
- dystrybucji paliwa gazowego, przesyłanego sieciami gazociągów o ciśnieniu nie mniejszym niż 1.6 kPa
TARYFA W-5, OSD W-5.1 moc umowna 420 kWh/h
Opis
Jednostka
Szacunkowa ilość
Cena jednostkowa netto w zł
Wartość netto
w zł (kol. 3 x kol. 4)
Podatek VAT w zł
Wartość brutto (kol. 5 + kol. 6) w zł
1
2
3
4
5
6
7
Paliwo gazowe bez akcyzy
kWh
543260
Opłata dystrybucyjna zmienna
KWh
543260
Opłata dystrybucyjna stała
kWh/h za 12 m-cy
3689280
Opłata abonamentowa
1 miesiąc
12
Łącznie
x
x
x
Układ pomiarowy nr 2
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego bez akcyzy (gazu ziemnego wysokometanowego grupy E)
- dystrybucji paliwa gazowego, przesyłanego sieciami gazociągów o ciśnieniu nie mniejszym niż 1,6 kPa
TARYFA W-3.6, moc umowna do 110 kWh/h
Opis
Jednostka
Szacunkowa ilość
Cena jednostkowa netto w zł
Wartość netto
w zł (kol. 3 x kol. 4)
Podatek VAT w zł
Wartość brutto (kol. 5 + kol. 6) w zł
1
2
3
4
5
6
7
Paliwo gazowe bez akcyzy
kWh
70154
Opłata dystrybucyjna zmienna
KWh
70154
Opłata dystrybucyjna stała
1 miesiąc
12
Opłata abonamentowa
1 miesiąc
12
Łącznie
x
x
x
Razem cena oferty
Opis
Wartość neto w zł
Podatek VAT w zł
Wartość brutto w zł
1
2
3
4
Układ pomiarowy nr 1
Układ pomiarowy nr 2
Łącznie
Załącznik nr 2
Opis przedmiotu zamówienia - zestawienie punktów poboru i szacunkowe zużycie gazu ziemnego.
Układ pomiarowy nr 1
GAZ ZIEMNY WYSOKOMETANOWY grupy E przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 [kPa], przeznaczony do instalacji zainstalowanej na terenie DPS - kotłownia gazowa.
W pomieszczeniu kotłowni zainstalowane są kotły typu – 2 szt. o mocy 240 kW.
Zagwarantowana moc zamówiona, niezbędna dla zapewnienia bezpieczeństwa: 420 kWh/h.
Dotychczasowa używana grupa taryfowa PGNiG : W-5, grupa taryfowa OSD W-5.1.
Dostawa paliwa gazowego i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
Rozliczenia za dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowego.
W szafce gazowej umiejscowionej na elewacji budynku zainstalowany jest układ pomiarowy składający się z gazomierza G40, oraz rejestratora szczytów godzinowego poboru paliwa gazowego wyposażonego w funkcję telemetrycznego przekazu danych pomiarowych typu SMS, które są własnością PGNiG.
Ogółem zapotrzebowanie na okres 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. w ilości ok. 48 379 m3 lub ok. 543 260 kwh. Prognozowane zużycie miesięczne w tabeli poniżej:
Lp.
Miesiąc
Zużycie w m3
Zużycie w kWh
1
Styczeń
7353
82584
2
Luty
6132
68854
3
Marzec
5939
66594
4
Kwiecień
3460
38828
5
Maj
2317
25994
6
Czerwiec
1496
16832
7
Lipiec
1931
21735
8
Sierpień
1688
18945
9
Wrzesień
2248
25308
10
Październik
4008
45039
11
Listopad
5149
57793
12
Grudzień
6658
74754
Łącznie
48379
543260
Układ pomiarowy nr 2
GAZ ZIEMNY WYSOKOMETANOWY grupy E przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 [kPa], przeznaczony do instalacji zainstalowanej na terenie DPS – kuchnia DPS.
W pomieszczeniu kuchni zainstalowane są:
- kuchnie gazowa 4 palnikowa – 2 szt. o mocy po 18 kW.
- kocioł warzelny – 2 szt. o mocy po 22 kW.
Zagwarantowana moc zamówiona, niezbędna dla zapewnienia bezpieczeństwa: 110 kWh/h.
Dotychczasowa używana grupa taryfowa PGNiG: W-3.6, grupa taryfowa OSD W 3.6.
Dostawa paliwa gazowego i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
Rozliczenia za dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowego.
W szafce gazowej umiejscowionej na elewacji budynku zainstalowany jest układ pomiarowy składający się z gazomierza G6, który jest własnością PGNiG.
Ogółem zapotrzebowanie na okres 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. w ilości ok.5854 m3 lub ok. 65725 kWh.
Prognozowane zużycie miesięczne w tabeli poniżej:
Lp.
Miesiąc
Zużycie w m3
Zużycie w kwh
1
Styczeń
442
4965
2
Luty
442
4965
3
Marzec
466
5229
4
Kwiecień
410
4598
5
Maj
453
5085
6
Czerwiec
454
5085
7
Lipiec
539
6052
8
Sierpień
539
6052
9
Wrzesień
594
6667
10
Październik
502
5645
11
Listopad
587
6601
12
Grudzień
426
4781
Łącznie
5854
65725
Załącznik nr 3
„Istotne postanowienia umowy”, które będą wprowadzone do umowy z wybranym Wykonawcą.
1. Projekt umowy z warunkami wskazanymi w niniejszym załączniku przygotuje Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,, Dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
2. Sprzedaż paliwa gazowego będzie się odbywać na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, przepisami Kodeksu Cywilnego, postanowieniami Umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy w zakresie obrotu paliwami gazowymi oraz Taryfą Operatora dla usług dystrybucji paliw gazowych i usług regazyfikacji skroplonego gazu dla odpowiedniej grupy taryfowej.
3. Wykonawca oświadcza, że posiada aktualną koncesję do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwem gazowym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego wysokometanowego, zwanego dalej „gazem”, do Domu Pomocy Społecznej w Giżycku zwanego dalej „obiektem”, a Zamawiający zobowiązuje się do odbioru i zapłaty należności za dostarczoną do obiektu gaz.
6. Zamawiający oświadcza, że do korzystania z obiektu dysponuje tytułem prawnym.
7. Rozliczenie ze sprzedaży gazu odbywać się będzie na podstawie faktycznego jego zużycia wg cen i stawek opłat wynikających z oferty cenowej Wykonawcy. Wynagrodzenie za sprzedaży gazu nie może obejmować innych składników niż wymienione w Załączniku 1a do zapytania ofertowego.
8. Ceny brutto przedstawione w Formularzu Cenowym mogą ulec zmianie w przypadku zmiany cen i stawek jednostkowych opłat dystrybucyjnych, w przypadku zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej Taryfy Wykonawcy w zakresie obrotu paliwami gazowymi oraz Taryfy OSD dla usług dystrybucji paliw gazowych i usług regazyfikacji gazu ziemnego, wprowadzających zmianę cen i stawek lub zasad stosowanych w rozliczeniach z Zamawiającym oraz w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
9. Rozliczenie za gaz dokonywane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych taryfy
W 5.1, okres rozliczeniowy w przypadku grupy taryfowej W-3.6 będzie dokonywany zgodnie z okresem rozliczeniowym Operatora Systemu Dystrybucyjnego w oparciu o odczyty dokonywane przez OSD w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę nie później niż do 10-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. Warunki płatności: do 30 dni od daty wystawienia faktury.
10. Za dzień uregulowania należności przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy.
11. Umowa niniejsza zawarta zostaje na okres 12 miesięcy z mocą obowiązywania od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. z zastrzeżeniem, iż rozpoczęcie dostaw Paliwa Gazowego nastąpi nie wcześniej niż po spełnieniu warunku skutecznego wypowiedzenia lub zakończenia obecnie obowiązującej umowy kompleksowej na sprzedaż paliwa gazowego oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze ewentualnej zmiany sprzedawcy oraz skutecznym zgłoszeniu umowy do Operatora systemu Dystrybucyjnego.
12. Wykonawca oświadcza, że nie dokona przeniesienia wierzytelności przysługującej mu wobec Zamawiającego z tytułu realizacji niniejszej umowy, bez uprzedniej, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego.
13. W zakresie nie uregulowanym niniejszą umową stosuje się przepisy kodeksu cywilnego, ustawy Prawo energetyczne wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi, aktualnie obowiązującej taryfy Wykonawcy oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z realizacją tej umowy, Strony rozstrzygać będą w drodze negocjacji, a w przypadku niemożności porozumienia rozstrzygać będzie sąd miejscowo właściwy dla siedziby Zamawiającego.
15. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny przez okres trwania umowy, z zastrzeżeniem pkt 8.
Załącznik nr. 4
„klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym
w formie zapytania ofertowego jest Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko reprezentowany przez Dyrektora2. inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Giżycku, jest Anna Czapska, kontakt: adres e-mail: kontakt@anrodo.pl, telefon: 502835539 *;
3. dane osobowe Wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz
na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku”, numer sprawy DPS.DAG.3601.1.2020, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;4. odbiorcami danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego będą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
w tym ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy.5. pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a po zakończeniu umowy przez okres wynikający z przepisów podatkowych i dotyczących archiwizacji. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.
6. dane osobowe wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
8. Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy oraz innych osób biorących udział w wykonaniu niniejszej umowy dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
10. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów Zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty Wykonawcy.