ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku


BIP > Komunikat



OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Giżycko, dnia 15 lipiec .2021r.

OGŁOSZENIE O NABORZE


DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:


Samodzielny referent ds. kadr

Na powyższe stanowisko może ubiegać się osoba będąca obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskie:
Tak/Nie
 

I. NIEZBĘDNE WYMAGANIA OD KANDYDATA:

1.       Spełnianie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.

2.       Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

3.       Wykształcenie: średnie, wyższe.

4.       Znajomość regulacji prawnych w zakresie: kodeksu prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych,  ubezpieczeń społecznych, instrukcji kancelaryjnej, archiwizacji dokumentacji, ochronie danych osobowych, ochronie informacji niejawnych, dostępie do informacji publicznej.

5.       Biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych oraz znajomość programu kadrowego.

6.       Rzetelność, punktualność, komunikatywność.

 

II. DODATKOWE WYMAGANIA OD KANDYDATA:

1.
        Doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonywanie pracy na stanowisku ds. kadr.

2.       Umiejętność współpracy w zespole i organizacji własnej pracy, odporność na stres, odpowiedzialność, kreatywność, wysoka kultura osobista.

3.       Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, mile widziane dodatkowe kwalifikacje związane z pracą na stanowisku.

III. ZADANIA WYKONYWANE NA STANOWISKU:

1.       Prowadzenie dokumentacji kadrowej;

1)       przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania zobowiązany jest przepisami prawa;

2)      prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych,  zwolnień lekarskich;

3)      ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;

4)      prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników oraz kontrola ich aktualności;

5)      Przygotowywanie dokumentów dotyczących okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.

6)      sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,

2.   Archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw; zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. ustawy o ochronie    danych osobowych.

3.   Współpraca z  Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.;

4.   Nadzorowanie dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej. Prowadzenie list obecności z aktualnym uwzględnieniem wszystkich wpisów tj. urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności.

 

 IV. WARUNKI PRACY:

1.       wymiar czasu pracy – 0,5 Etatu

2.       praca jednozmianowa,

3.       narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy;

4.       bezpieczne warunki pracy na stanowisku, stanowisko pracy znajduje się na parterze  budynku, budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu;

5.       w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%;

6.        Zatrudnienie na czas nieokreślony na podstawie umowy o pracę (poprzedzone jedną lub dwiema umowami na czas określony).

7.       W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)

VI. WYMAGANE DOKUMENTY:

1.       Curriculum Vitae.

2.       List motywacyjny.

3.       Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie – druk w załączniku.

4.     Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe, staż pracy  potwierdzone za zgodność z oryginałem.

 5.     Oświadczenia kandydata:

·        Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska. 

·        Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą  z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2019  poz.1781 )

·      Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

·        Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

·       Oświadczenie,    że w przypadku wyboru jego kandydatury nie będzie wykonywał czynności, które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku.

VII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 26.07.2021r. do godziny 9.00 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej
w Giżycku w zaklejonej kopercie z napisem: „NABÓR NA SAMODZIELNEGO REFERENTA DS. KADR”, lub pocztą elektroniczną na adres
gizycko@dps.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Dom Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 31, 11-500 Gizycko.   Decyduje data faktycznego wpływu. Dokumenty, które zostaną dostarczone do Domu Pomocy Społecznej w Giżycku po terminie określonym wyżej, pozostaną bez rozpoznania.

VIII. INFORMACJA O WYNIKU NABORU: umieszczona będzie na stronie internetowej  www.dps-gizycko.pl
oraz na Tablicy Ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko.

IX. INNE INFORMACJE:

1.       O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

2.       Dom Pomocy Społecznej w Giżycku nie odsyła dokumentów kandydatom. Nieodebrane przez kandydatów
w/w dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 7 dni od daty zakończenia procedury.

3.       Postępowanie dotyczące naboru na wolne stanowisko urzędnicze prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia
21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj.
 Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

4.        UWAGA: Zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.

 

 

X.    Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w DPS w Giżycku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. informuję, iż:

1.       Administratorem danych osobowych mieszkańców jest Dom Pomocy Społecznej
w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 25 73, e-mail: gizycko@dps.pl reprezentowany przez Dyrektora.

2.       Na mocy art. 37 ust. 1 lit a) RODO Administrator Danych Osobowych (ADO) powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD) – Annę Czapską. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można kontaktować się pod numerem telefonu e-mail: kontakt@anrodo.pl lub gizycko@dps.pl

3.       Pani/a dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie przepisów prawa pracy[1] (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, będą przetwarzane na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dodatkowo Pani/a dane osobowe, mogą być przetwarzane w calach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody.

4.       W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, zgodnie z Kodeksem Pracy - podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.

5.       Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.

6.       Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa oraz upoważnieni pracownicy.

7.       Pani/a dane osobowe przechowywane będą przez okres 7 dni od zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do dalszych celów rekrutacji, dane będą przetwarzane przez okres 3 lat. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

8.      Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.

9.       Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).

10.    Pani/a dane nie będą udostępnione do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

11.     Pani/a dane nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

 

Jeżeli chcecie Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych procesach rekrutacji prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie, poprzez dodanie oświadczenia o podanej poniżej treści:

“Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przez mnie dokumentach aplikacyjnych przez DPS w Giżycku w  celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych w okresie kolejnych 3 lat.”

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                 Dyrektor
                                                                                                                                                                     Domu Pomocy Społecznej w Giżycku
                                                                                                                                                                                                      
                                                                                                                                                                                           Lucyna Pietranis

 


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry