ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku


BIP > Komunikat



ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE EKSPERTYZY TECHNICZNEJ DOTYCZĄCEJ MOŻLIWOŚCI SPEŁNIENIA WYMAGAŃ W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ

Oznaczenie sprawy: DPS.DAG.3601.4.2021 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA WYKONANIE EKSPERTYZY TECHNICZNEJ DOTYCZĄCEJ MOŻLIWOŚCI SPEŁNIENIA WYMAGAŃ W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W BUDYNKU

DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU

Dom Pomocy Społecznej w Giżycku zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej możliwości spełniania wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.

1.     Zamawiający:

Powiat Giżycki- Dom Pomocy Społecznej w Giżycku

ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko

tel. 87 428-25-74; fax 87 428-25-73;

NIP 845-10-43-369,

2. Tryb udzielenia zamówienia

Wartość zamowienia nie przekracza 130 000 zł netto wobec czego, na podstawie art. 2 ust 1  pkt 1 ustawy z dnia 11 września  2019 r. Prawo Zamówień Publicznych procedura zakupu nie podlega przepisom ustawy.

3. Postanowienia Ogólne:

1)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub niewybrania żadnej oferty na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

2)     Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.

3)     Wybór oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.

4)     Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na zawarcie umowy- umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie, na podstawie wzoru umowy.

5)     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert części.

6)     Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

7)     Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.   

 

4. Opis przedmiotu zamówienia:

1)     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej możliwości spełnienia wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku, przeprowadzona zgodnie z  postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2015 r. Poz.1422).

2)      Ekspertyza będzie dotyczyła zastosowania rozwiązań zamiennych (na podstawie §2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tj. Dz. U. z 2015 r. poz.1422) w przypadkach szczególnie uzasadnionych.

3)      Ekspertyza powinna zostać wykonana przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz rzeczoznawcę budowlanego zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2015 r. poz.1422).

4)     Ekspertyza dotyczy budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.

5)      Zamawiający posiada inwentaryzację budowlaną. budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.

6)     Przed złożeniem oferty, Oferent, może dokonać wizji lokalnej budynku, po wcześniejszym umówieniu się na wizytę pod nr telefonu: 087 428 25 73 lub 795005126

5. Opis warunków udziału w postępowaniu:

1)     W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ekspertyza powinna zostać wykonana przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz rzeczoznawcę budowlanego zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2015 r. poz.1422) 2)

właściwe dokumenty poświadczające uprawnienia należy złożyć wraz z ofertą.

2)     W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda: w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 

a)     dokumenty poświadczające uprawnienia do wykonywania określonej działalności rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz rzeczoznawcy budowlanego zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2015 r. poz.1422).

Ponadto wykonawca wskaże w formularzu oferty osobę/y wyznaczoną/e do pełnienia w/w funkcji (dopuszcza się aby obie funkcje pełniła jedna osoba).

b)     zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, jeśli jest wymagane,

c)      aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wskaże dane bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, umożliwiające dostęp do odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru

3)     Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku

Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do

reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

4)     W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5)     O ile oferta została złożona przez Wykonawców działających wspólnie dokumenty określone w pkt. 2b. oraz w pkt 2c. składają wszyscy Wykonawcy

6)     W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

7)     Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

6. Opis sposobu przygotowywania oferty.

1)     Oferta musi być sporządzona czytelnie w języku polskim. Oferty nieczytelne mogą zostać pozostawione bez rozpatrzenia.

2)     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3)      Wszystkie oferta wraz ze wszystkimi załącznikami muszą być odpowiednio podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji

4)      Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

5)      Wszelkie zmiany w ofercie, muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osoby przez niego upoważnione.

6)      Każdy Wykonawca uprawniony jest do złożenia tylko jednej oferty.

7)     Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty bez względu na wynik postępowania.

8)      Wykonawca może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert. W przypadku wycofania oferty, Oferent składa pisemne oświadczenie, że ofertę swą wycofuje. W przypadku zmiany oferty, Oferent składa świadczenie, iż ofertę swą zmienia, określając jednocześnie zakres i rodzaj tych zmian; a jeśli oświadczenie o zmianie pociąga za sobą konieczność wymiany czy też przedłożenia nowych dokumentów – Oferent winien dokumenty te złożyć. Powyższe oświadczenie i ewentualne dokumenty należy zamieścić w zamkniętej kopercie, oznaczonej jak w pkt. 6-1) przy czym powinna ona mieć dopisek „zmiany”.

9)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie i bez podania przyczyny.

10)  Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści Zapytania ofertowego.

11)  Wymaga się złożenie oferty i załączników do oferty:

·        Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;

·        Dokumenty i zaświadczenia wymagane w pkt. 2,

·        Dokument pełnomocnictwa, dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba ta nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcyw obrocie gospodarczym. Załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.

·         inne dokumenty, których załączenie Wykonawca uzna za stosowne (np. informacja o firmie, referencje, nagrody itp.).

12)  Oferty składane przez Wykonawców muszą spełniać następujące wymagania:

·        oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;

·        oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawców

·        do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

13)  Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić do niej zmian po upływie terminu składania ofert.

14)  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w terminie określonym przez Zamawiającego,

15)  Zamawiający może pozostawić ofertę bez rozpatrzenia  lub odrzucić ofertę jeżeli:

·        Jej treść nie odpowiada treści Warunków z zastrzeżeniem – zamawiający może poprawić w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę. W przypadku odmowy zamawiający może pozostawić ofertę bez rozpatrzenia lub odrzucić oferte.

·        Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

·        Zawiera błędy w obliczeniu ceny

·        Nie został w pełni wypełniony formularz oferty, szczegółowej oferty cenowej lub jest nieczytelny.

·        Wykonawca nie złoży wyjaśnień, nie uzupełni dokumentów, o których mowa w pkt 12

 

7. Informacja o sposobie porozumiewania się

1)     W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie elektronicznej (e-mail) bądź faxem. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji za pomocą formy pisemnej.

2)      Zamawiający zastrzega sobie, że zmiany oraz informacje dotyczące postępowania – w szczególności: zmiana terminu, miejsca składania, otwarcia ofert umieszczał będzie wyłącznie na stronie internetowej, ogłoszenie o wyborze oferty, unieważnienie postępowania

8. Opis sposobu obliczenia ceny:

1). Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie całości zadania. Cena ryczałtowa brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m. in. podatek VAT.

2) Prawidłowe ustalenie podatku Vat należy do obowiązków Wykonawcy.

3) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.

4)  Wykonawca określi łączna cenę zamówienia w pełnym zakresie poprzez podanie w formularzu oferty (załącznik nr  ceny brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając obowiązujący podatek VAT.

5) Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie z należnej mu kwoty wynagrodzenia składek ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego, podatku dochodowego oraz innych przewidzianych prawem składników wynagrodzenia, w przypadkach i w wysokościach prawem przewidzianych, należących do obowiązku opłacenia zarówno po stronie Zleceniobiorcy, jak i Zleceniodawcy (jeżeli dotyczy).

 

9. Termin i miejsce wykonania zamówienia:

Miejsce wykonania zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko

 

Termin wykonania zamówienia:

- Zadanie należy wykonać w terminie: Do 30.10.2021r

10. Kryteria oceny ofert

1)     Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium: cena brutto- 100% (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu).

2)     Ocena za to kryterium dokonana zostanie wg następującego wzoru :

X= najniższa cena oferowana brutto/ cena badanej oferty brutto x 100 pkt.

 11. Forma, termin i miejsce składania ofert oraz termin otwarcia ofert

1)   Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego)

2)   Oferty należy składać pisemnie na adres : Dom Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność)  z dopiskiem: Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej możliwości spełniania wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku  do dnia 17.09.2021r. do godziny 12:00,

3)   Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.09.2021r o godz. 12.30   w Siedzibie Zamawiającego.

12. Wybór najkorzystniejszej oferty

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert.

13. Osoby wyznaczone do kontaktów

Agata Sowul tel. 87 4282573/ 795005126

14. „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.     administratorem danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym
w formie zapytania ofertowego jest Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko reprezentowany przez Dyrektora

2.     inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Giżycku, jest Anna Czapska, kontakt: adres e-mail: kontakt@anrodo.pl, telefon: 502835539 *;

3.     dane osobowe Wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej możliwości spełnienia wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej Domu Pomocy Społecznej w Giżycku, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

4.     odbiorcami danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego będą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,   w tym ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy.

5.     pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a po zakończeniu umowy przez okres wynikający z przepisów podatkowych i dotyczących archiwizacji. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny  do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.

6.     dane osobowe wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.     Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym przysługuje:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 

8.     Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym nie przysługuje:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

9.     Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy oraz innych osób biorących udział w wykonaniu niniejszej umowy dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

10.  Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów Zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty Wykonawcy.

 

15. Załączniki

o   formularz ofertowy załącznik  nr 1

o   2) projekt umowy załącznik nr 2,

 

 

Giżycko, 09.09.2021 r.                      

                Zatwierdził:

 

 Dyrektor – Lucyna Pietranis

 


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry