ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku


BIP > Komunikat



ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ MEBLI NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU

Oznaczenie sprawy: DPS.DAG.3601.8.2021.AS

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA ZAKUP I DOSTAWĘ MEBLI

NA POTRZEBY

DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU

                        Dom Pomocy Społecznej w Giżycku zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup i dostawę mebli na potrzeby  Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.

1.     Zamawiający:

Powiat Giżycki- Dom Pomocy Społecznej w Giżycku

ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko

tel. 87 428-25-74; fax 87 428-25-73;

NIP 845-10-43-369,

2. Tryb udzielenia zamówienia

Wartość zamowienia nie przekracza 130 000 zł netto wobec czego, na podstawie art. 2 ust 1  pkt 1 ustawy z dnia 11 września  2019 r. Prawo Zamówień Publicznych procedura zakupu nie podlega przepisom ustawy.  

3. Postanowienia Ogólne:

1)     Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

2)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.

3)     Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.

4)     Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

5)     Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub dowolnie wybraną część.

6)     Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

 

4. Opis przedmiotu zamówienia:

1)     Przedmiotem zamówienia jest:

Dotyczy części 1:

zakup i dostawa łóżek rehabilitacyjnych oraz szafek przyłóżkowych

Dotyczy części 2:

Zakup i dostawa:  szaf, komód, stolików

Dotyczy części 3

Zakup i dostawa: kanap

Dotyczy części 4

Wykonanie /Zakup, dostawa i montaż : szaf wykonanych według indywidualnego projektu.

-na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.

2)     Dostarczane przez Wykonawcę przedmioty, o których mowa w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D, będą fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, kompletne  i przydatne do wykorzystania bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów, pochodzący z bieżącej produkcji, nieużywane, wolne od obciążeń i praw ustanowionych na rzecz osób trzecich, odpowiadający obowiązującym normom, posiadający stosowne certyfikaty oraz spełniający wymagania dotyczące sprzętu stanowiącego przedmiot dostawy.

W przypadku  części 4 w skład zamówienia wchodzi: wykonanie indywidualnego projektu szaf dostosowanych do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem i zaakceptowaniu projektu przed złożeniem oferty. Pomiar możliwy po telefonicznym uzgodnieniu daty oraz godziny pod nr. Telefonu 795005126.

3)     Złożona oferta powinna zawierać informację opisującą oferowany przedmiot zamówienia np. zawierać karty katalogowe producenta lub projekt wykonania zamówienia.

Zaleca się załączyć opis dokładnych parametrów  oferowanego przedmiotu zamówienia w załączniku do formularza ofertowego lub np. dostarczyć karty katalogowe producenta.

4)     Okres gwarancji  dostarczonych przedmiotów w ramach danej dostawy  nie może być krótszy niż 12 miesięcy, a w przypadku artykułów zawierających elementy elektryczne nie krótszy niż 24 miesiące.

5)    Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Część nr 1: Zakup i dostawa:  łóżek rehabilitacyjnych i szafek przyłóżkowych

Lp.

Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne

Ilość

Szt./kpl

1

Łóżka rehabilitacyjne elektrycznie sterowane, pełna opcja składania z materacem w pokrowcu nieprzemakalnym zmywalnym. Operowane za pomocą pilota kontrolnego, leże wypełnione płaskownikami, obudowa drewniana, w zestawie wysięgnik z uchwytem do ręki mocowany w tulei, ruchome barierki boczne, cztery koła z możliwością blokady, zasilanie sieciowe 230V, długość min 2100 mm, szerokość min 1000 mm, udźwig do min 170 kg tablet (stolik nakładany) ruchomy dopasowany kolorystycznie do łóżka.Instrukcja obsługi w języku polskim, gwarancja min 24 miesiace

5 szt

2

Szafki przyłóżkowe z blatem/ tabletem bocznym łatwym w składaniu, dwustronne otwierane szuflady i drzwiczki, zamykana szafka podzielona na dwa poziomy, cztery koła w tym min dwa z możliwością blokady, uchwyt do otwierania łatwy w chwytaniu, podłużny pozwalający łatwo otworzyć szufladę lub szafkę. Wymiary:Wysokość; min 85 cm, Głębokość: min 40 cm, Szerokość: min 50 cm         

10 szt

 

 

 

 

Część nr 2: Zakup i dostawa: szaf, komód i stolików.

Lp.

Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne

Ilość

Szt./kpl

1

Szafy na ubrania dwudrzwiowe, podzielone równo na dwie części, po jednej stronie trzy półki w równych odstępach, po drugiej stronie drążek do wieszania ubrań, u dołu dwie szuflady, wykonane z płyty o grubości min 20 mm, wytrzymałej na zarysowania i ścieranie, kolor i rodzaj materiału według wzornika oferenta po zaakceptowaniu przez zamawiającego, wymiary; wysokość:min 180 cm, głębokość ok 50cm ( możliwość swobodnego zawieszania ubrań na wieszakach),  szerokość  min 90 cm.

10 szt

2

Komody dwudrzwiowe, jedna półka , jedna szuflada pod blatem, wykonane z płyty o grubości min 20 mm, wytrzymałej na zarysowania i ścieranie, kolor i rodzaj materiału według wzornika oferenta po zaakceptowaniu przez zamawiającego,  wymiary: wysokość: min 90 cm, głębokość ok 50 cm, szerokość min 80 cm      ,

10 szt

3

Stoliki: blaty wykonane z płyty o grubości min 20 mm, wytrzymałej na zarysowania i ścieranie, nogi drewniane lub metalowe, kolor i rodzaj materiału według wzornika oferenta po zaakceptowaniu przez zamawiającego, wymiary: wysokość: 75 cm, długość 80 cm,        , szerokość 60 cm    

10 szt

 

Część nr 3: Zakup i dostawa: kanap

Lp.

Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne

Ilość

Szt./kpl

1

Kanapy rozkładane, wykonane ze skóry ekologicznej, gładkiej, dającej się łatwo czyścić, lub innego materiału dającego się łatwo czyścić,  trzy miejsca siedzące, kolor i rodzaj materiału według wzornika oferenta po zaakceptowaniu przez zamawiającego

2 szt

 

Część nr 4: Zakup i dostawa: szaf wykonanych według indywidualnego projektu

Poniższe meble powinny być wykonane w oparciu o aktualne pomiary oraz projekt we wskazanym pomieszczeniu przez zamawiającego. Wymiary docelowe po dokonaniu pomiaru w danym pomieszczeniu, kolor i rodzaj materiału  wg wzornika oferenta

Lp.

Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne

Ilość

Szt./kpl

1

Szafy, wykonane według  indywidualnego projektu, dostosowane do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem i po zaakceptowaniu projektu przed złożeniem oferty, kolor i rodzaj materiału według wzornika oferenta po zaakceptowaniu przez zamawiającego.

1 kpl

 

5. Opis sposobu obliczenia ceny:

Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie całości zadania za daną część zamówienia. Cena ryczałtowa brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie  z zapytaniem ofertowym, w tym m. in. podatek VAT, upusty i rabaty.

 

6. Termin i miejsce wykonania zamówienia:

Miejsce wykonania zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko

Termin wykonania zamówienia:

- Zadanie należy wykonać w terminie: do 20.11.2021r.

 

7. Opis sposobu obliczania ceny oferty

1.     Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.

2.     Wykonawca określi łączna cenę za daną część zamówienia w pełnym zakresie poprzez podanie w formularzu oferty (załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D) ceny brutto (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając obowiązujący podatek VAT.

8. Kryteria oceny ofert

1.     Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium: cena brutto- 100% (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu).

2.     Ocena za to kryterium dokonana zostanie wg następującego wzoru :

X= najniższa cena oferowana brutto/ cena badanej oferty brutto x 100 pkt.

9. Forma, termin i miejsce składania ofert oraz termin otwarcia ofert

1.     Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym odpowiednim dla danej części zamówienia (załącznik Nr 1 A, 1B, 1C, 1D  do zapytania ofertowego).

2.     Oferty należy składać pisemnie na adres: Dom Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność)  z dopiskiem: Z|akup i dostawa mebli (załącznik Nr 1 A, 1B, 1C, 1D  do zapytania ofertowego).na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku  do dnia 06.10.2021r. do godziny 12:00,

3.     Wszystkie elementy oferty powinny być złożone w języku polskim w formie zapewniającej czytelność.

4.     Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby do tego upoważnione.

5.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.10.2021r o godz. 14.00   w Siedzibie Zamawiającego.

10. Wybór najkorzystniejszej oferty

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu wykonawcy zamówienia.

 

11. Osoby wyznaczone do kontaktów

Agata Sowul tel. 87 4282573/ 795005126

12. Postanowienia ogólne

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

2.       Zapytanie ofertowe  może zostać unieważnione w szczególności, jeżeli:

Cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania lub wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży  w interesie publicznym.

3.       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w terminie określonym przez Zamawiającego. Niezłożenie wyjaśnień spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

4.       Zamawiający zastrzega sobie  również prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który:

1)       złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego Zapytania ofertowego;

2)       przedstawi nieprawdziwe informacje;

3)       nie zawrze w formularzu oferty lub nie załączy informacji opisujących oferowany przedmiotu zamówienia;

5.       Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawić w treści oferty:

1)       oczywiste omyłki pisarskie,

2)       oczywiste omyłki rachunkowe,

3)       inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

13. „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.     administratorem danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego jest Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko reprezentowany przez Dyrektora

2.     inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Giżycku, jest Anna Czapska, kontakt: adres e-mail: kontakt@anrodo.pl, telefon: 502835539 *;

3.     dane osobowe Wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku” odbiorcami danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego będą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,   w tym ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy.

4.     pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a po zakończeniu umowy przez okres wynikający z przepisów podatkowych i dotyczących archiwizacji. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny  do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.

5.     dane osobowe wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

6.     Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym przysługuje:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 

7.     Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym nie przysługuje:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

8.     Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy oraz innych osób biorących udział w wykonaniu niniejszej umowy dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

9.     Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów Zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty Wykonawcy.

 

14. Załączniki

            1) formularz ofertowy załącznik  nr 1A,1B, 1C, 1D

            2) projekt umowy załącznik nr 2,

           

 

Giżycko, 28.09.2021 r.                      

                Zatwierdził:

 

 Dyrektor – Lucyna Pietranis

 

Załącznik: Zał 1 A - Łóżka (Załącznik nr 1 A łóżka rehabilitacyjne i szafki przyłóżkowe.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry