BIP > Komunikat
Oznaczenie sprawy: DPS.DAG.3601.20.2021.AS
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ZAKUP I DOSTAWĘ ŚRODKÓW PIELĘGNACYJNYCH
NA POTRZEBY
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup i dostawę środków pielęgnacyjnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
1. Zamawiający:
Powiat Giżycki- Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko
tel. 87 428-25-74; fax 87 428-25-73;
NIP 845-10-43-369,
2. Tryb udzielenia zamówienia
Wartość zamowienia nie przekracza 130 000 zł netto wobec czego, na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych procedura zakupu nie podlega przepisom ustawy.
3. Postanowienia Ogólne:
1) Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.
3) Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
5) Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub dowolnie wybraną część.
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest:
Dotyczy części 1:
Zakup i dostawa artykułów medycznych
Dotyczy części 2:
Zakup i dostawa: pianek myjąco- czyszczących oraz myjek niepodfoliowanych
Dotyczy części 3
Zakup i dostawa: rękawic jednorazowych oraz materiałów ochronno -opatrunkowych
Dotyczy części 4
Część nr 4: Zakup i dostawa: aparatów do kroplówek, worków na mocz, kaczek sanitarnych.
Dotyczy części 5
Część nr 5: Zakup i dostawa: uchwytów i siedzisk dla niepełnosprawnych
Na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
2) Dostarczane przez Wykonawcę przedmioty, o których mowa w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D,1E, będą fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, kompletne i przydatne do wykorzystania bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów, pochodzący z bieżącej produkcji, nieużywane, wolne od obciążeń i praw ustanowionych na rzecz osób trzecich, odpowiadający obowiązującym normom, posiadający stosowne certyfikaty oraz spełniający wymagania dotyczące artykułów stanowiących przedmiot dostawy.
3) Złożona oferta powinna zawierać informację opisującą oferowany przedmiot zamówienia np. zawierać karty katalogowe producenta.
Zaleca się załączyć opis dokładnych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia w załączniku do formularza ofertowego lub np. dostarczyć karty katalogowe producenta.
4) Okres gwarancji dostarczonych przedmiotów w ramach danej dostawy nie może być krótszy niż 24 miesiące,
5) Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część nr 1: Zakup i dostawa: artykuły opiekuńcze
Lp.
Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne
Ilość
Szt./kpl
1
Wózek oddziałowy- wózek medyczny, metalowy szkielet lakierowany proszkowo lub stal nierdzewna, wyjmowana nierdzewna taca, pod spodem dwie półki składające się z wyjmowanych pojemników (4 sztuki) tworzywowe, worek foliowy z przykryciem, druciany kosz, cztery kółka jezdne w tym dwa z blokadą
2 szt
2
Fotel zabiegowy, medyczny ( do poboru krwi), dwa podłokietniki
2 szt
3
Taca na leki z kieliszkami, taca na 36 kieliszków z folią do zapisu + kieliszki wielokrotnego użytku w zestawie, wymiary zewnętrzne 433x 253x55mm, 3 kolory: niebieski, żółty, czerwony ( każdy kolor po 3 szt)
9 szt.
4
Pojemnik na odpady medyczne- zużyte igły, pojemność 700ml,
24 szt
5
Taca plastikowa, zwykła, prostokątna, biała wymiary: 45 cmx 35 cmx 7,7 cm.
4 szt
6
Moździerz porcelanowy z tłuczkiem do rozgniatania leków
3 szt
7
Gilotyna/ przecinarka do tabletek ułatwiająca przecięcie tabletki na mniejsze dawki
3 szt
8
Szpatułki laryngologiczne drewniane, opakowanie 100 sztuk, wymiary: długość ok 150 mm, szerokość ok 17mm
10 opak
9
Termometr bezdotykowy lekarski, pomiar do czoła, alarm gorączki, automatyczne wyłaczanie, laserowy wskaźnik, podświetlany wyświetlacz,
6 szt
10
Pulsoksymetr medyczny napalcowy, wyświetlający parametry natlenienia krwi i wysokości tętna
6 szt
11
Kubek do picia- pojnik z dzióbkiem, przeznaczony dla osób chorych z ograniczoną chwytnością dłoni, uchwyt (trzymacz) na jedną rękę
50 szt
12
Kubek do picia- pojnik z dzióbkiem, przeznaczony dla osób chorych z ograniczoną chwytnością dłoni, uchwyt (trzymacz) na dwie ręce
50 szt
Część nr 2: Zakup i dostawa: pianek myjąco- czyszczących, myjek niepodfoliowanych.
Lp.
Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne
Ilość
Szt./opak
1
Pianka do ciała myjąco pielęgnująca- do oczyszczenia i pielęgnacji skóry skłonnej do podrażnień, kojąca skórę, nawilżająca i natłuszczająca. W sprayu. Skład: neutralizator zapachu, pochodne , pantenol, biokompleks lniany, kwas mlekowy. Pojemność min 400 ml
400 szt
2
Myjka niepodfoliowana : jednorazowa rękawica do mycia i higieny skóry z użyciem wody. Skład: miękka tkanina moloton . Rozmiar min 22cm/16cm. Minimum 50 szt w opakowaniu.
300 opak.
Część nr 3: Zakup i dostawa: rękawic jednorazowych nitrylowych, materiałów ochronno opatrunkowych
Lp.
Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne
Ilość
Szt./opak
1
Rękawice jednorazowe nitrylowe, niepudrowe, niejałowe, (kauczuk nitrylowy) teksturowane na palcach, kolor niebieski, pasujące na obie dłonie, bezpieczne do kontaktu z żywnością. 100 szt w opakowaniu. Rozmiar: S.
S - 10 opak
2
Rękawice jednorazowe nitrylowe, niepudrowe, niejałowe, (kauczuk nitrylowy) teksturowane na palcach, kolor niebieski, pasujące na obie dłonie, bezpieczne do kontaktu z żywnością. 100 szt w opakowaniu. Rozmiar: M.
35 opak
3
Rękawice jednorazowe nitrylowe, niepudrowe, niejałowe, (kauczuk nitrylowy) teksturowane na palcach, kolor niebieski, pasujące na obie dłonie, bezpieczne do kontaktu z żywnością. 100 szt w opakowaniu. Rozmiar: L.
35 opak
4
Opaska dziana podtrzymująca- wymiary: 4m/ 15cm
400 szt
5
Opaska dziana podtrzymująca- wymiary: 4m/ 10 cm
400 szt
6
Opaska dziana podtrzymująca- wymiary: 4m/ 5 cm
400 szt
7
Gaza jałowa- gaza opatrunkowa kopertowa- wymiary; 1m2
500 szt
8
Gaza jałowa- gaza opatrunkowa kopertowa- wymiary; 0,5m2
500 szt
Kompresy gazowe, jałowe 17N/8W- wymiary: 5 cm/ 5 cm, 3 szt w opakowaniu
334 opakowania
Kompresy gazowe, jałowe 17N/8W- wymiary:7cm/ 7 cm, 3 szt w opakowaniu
334 opakowania
Kompresy gazowe, jałowe, 17N/8W- wymiary:10 cm/ 10 cm
334 opakowania
12
Igły do strzykawek iniekcyjne, jednorazowe, sterylne, 0,5 mm
500 szt
13
Igły do strzykawek iniekcyjne, jednorazowe, sterylne, 0,7 mm
1000 szt
14
Igły do strzykawek iniekcyjne, jednorazowe, sterylne, 0,8 mm
500 szt
15
Igły do strzykawek iniekcyjne, jednorazowe, sterylne, 0,9 mm
300 szt
16
Strzykawki jednorazowego użytku, sterylne, do iniekcji i poboru krwi 2ml
300 szt
17
Strzykawki jednorazowego użytku, sterylne, do iniekcji i poboru krwi, 5 ml
300 szt
18
Strzykawki jednorazowego użytku, sterylne, do iniekcji i poboru krwi, 10 ml
300 szt
19
Strzykawki jednorazowego użytku, sterylne, do iniekcji i poboru krwi, 20 ml
300 szt
Część nr 4: Zakup i dostawa: aparaty do kroplówek, worki na mocz, kaczki sanitarne.
Lp.
Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne
Ilość
Szt./opak
1
Aparaty do kroplówek typu IS sterylne, pakowane pojedynczo, z rolkowym regulatorem przepływu, aparat z drenem medycznym.
100 szt
2
Worki na mocz, do zbiórki moczu, pojemność 2L, sterylne, z zaworem typu T,
50 szt
3
Kaczka sanitarna na mocz męska,
30 szt
Część nr 5: Zakup i dostawa: uchwyty i siedziska dla niepełnosprawnych.
Lp.
Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne
Ilość
Szt./opak
1
Uchwyt łazienkowy, uchylny dla niepełnosprawnych, mocowana do ściany stal biała, dł 60 cm, fi 32
3 szt
2
Uchwyt łazienkowy, umywalkowy, stały, dla niepełnosprawnych, mocowany do ściany ,stal biała, długość 60- 80 cm
3 szt
3
Krzesełka łazienkowe prysznicowe dla niepełnosprawnych, uchylne, mocowane do sciany w całości wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na korozję.
3 szt
5. Opis sposobu obliczenia ceny:
Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie całości zadania za daną część zamówienia. Cena ryczałtowa brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m. in. podatek VAT, upusty i rabaty.
6. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
• Miejsce wyknania zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko• Termin wykonania zamówienia:
- Zadanie należy wykonać w terminie: do 10.12.2021r.
7. Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.
2. Wykonawca określi łączna cenę za daną część zamówienia w pełnym zakresie poprzez podanie w formularzu oferty (załącznik nr 1A, 1B, 1C,1D, 1E,) ceny brutto (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając obowiązujący podatek VAT.
8. Kryteria oceny ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium: cena brutto- 100% (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu).
2. Ocena za to kryterium dokonana zostanie wg następującego wzoru :
X= najniższa cena oferowana brutto/ cena badanej oferty brutto x 100 pkt.
9. Forma, termin i miejsce składania ofert oraz termin otwarcia ofert
1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym odpowiednim dla danej części zamówienia (załącznik Nr 1 A, 1B, 1C, 1D, 1E, do zapytania ofertowego).
2. Oferty należy składać pisemnie na adres: Dom Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) z dopiskiem: Z|akup i dostawa artykułów pielęgnacyjnych (załącznik Nr 1 A, 1B, 1C,1D, 1E, do zapytania ofertowego).na potrzeby Domu Pomoc Społecznej w Giżycku do dnia 29.11.2021r. do godziny 12:00,
3. Wszystkie elementy oferty powinny być złożone w języku polskim w formie zapewniającej czytelność.
4. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby do tego upoważnione.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.11.2021r o godz. 13.00 w Siedzibie Zamawiającego.
10. Wybór najkorzystniejszej oferty
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu wykonawcy zamówienia.
11. Osoby wyznaczone do kontaktów
Agata Sowul tel. 87 4282573/ 795005126
12. Postanowienia ogólne
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
2. Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione w szczególności, jeżeli:
Cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania lub wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w terminie określonym przez Zamawiającego. Niezłożenie wyjaśnień spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który:
1) złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego Zapytania ofertowego;
2) przedstawi nieprawdziwe informacje;
3) nie zawrze w formularzu oferty lub nie załączy informacji opisujących oferowany przedmiotu zamówienia;
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawić w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
13. „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego jest Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko reprezentowany przez Dyrektora
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Giżycku, jest Anna Czapska, kontakt: adres e-mail: kontakt@anrodo.pl, telefon: 502835539 *;
3. dane osobowe Wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa artykułów pielęgnacyjnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku” odbiorcami danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego będą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy.
4. pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a po zakończeniu umowy przez okres wynikający z przepisów podatkowych i dotyczących archiwizacji. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.
5. dane osobowe wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
7. Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy oraz innych osób biorących udział w wykonaniu niniejszej umowy dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
9. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów Zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty Wykonawcy.
14. Załączniki
1) formularz ofertowy załącznik nr 1A,1B, 1C,1D,1E
2) projekt umowy załącznik nr 2,
Giżycko, 23.11.2021 r.
Zatwierdził:
Dyrektor – Lucyna Pietranis
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: