ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku


BIP > Komunikat



ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ MROŻONEK I RYB

Znak sprawy DPS.DOT.3601.8.2022.MG

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA DOSTAWĘ MROŻONEK I RYB

 

                        Dom Pomocy Społecznej w Giżycku zwraca się z zapytaniem ofertowym na dostawę mrożonek i ryb do Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.

 

1.    Zamawiający:

Powiat Giżycki- Dom Pomocy Społecznej w Giżycku

ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko

tel. 87 428-25-74; fax 87 428-25-73;

NIP 845-10-43-369,

 

2. Tryb udzielenia zamówienia

Wartość zamowienia nie przekracza 130 000 zł netto wobec czego, na podstawie art. 2 ust 1 ustawy z dnia 11 wrzesnia 2019 r. Z późn. zm. Prawo Zamówień Publicznych procedura zakupu nie podlega przepisom ustawy.

3. Postanowienia Ogólne:

1)      Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. z późn. zm. Prawo Zamówień Publicznych.

2)      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.

3)      Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.

4)      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert części.

5)      Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

6)      Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 

 

4. Opis przedmiotu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek i ryb do Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.  

2.    Dostawy będą realizowane cyklicznie, od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r., wg zleceń/ zamówień Zamawiającego z uwzględnieniem następujących warunków:.

a)    Ilości wskazane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi/ maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostaw w ilości mniejszej niż określone w formularzu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie dostaw w ilości mniejszej niż maksymalne, nie może być postawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.

3.    Oferowane przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy.

4.    Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.

5.    Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w oparciu o zamówienia składane przez Odbiorcę.

6.    Asortyment produktów objętych zamówieniem, i ich ilość zawiera załącznik nr 1A (formularz ofertowy do niniejszego zapytania).

7.    Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy na jego koszt zgodnie ze składanymi telefonicznie, email lub faksem zamówieniami przez odbiorcę.

8.    Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami (zakresami), w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 1A, w ramach ogólnej  wartości umowy, o której mowa w §5 ust. 1.

9.    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia należy przedłożyć:

- dokument potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych wymaganych przy obrocie artykułami żywnościowymi (w zakresie złożonej oferty).

10. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji      działalności     gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia      do ewidencji    działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed      upływem terminu do składania ofert.

 

5. Opis sposobu obliczenia ceny:

Oferta powinna zawierać cenę brutto za dostawę całości zadania. Cena ryczałtowa brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie
z zapytaniem ofertowym, w tym m. in. podatek VAT, upusty, rabaty, dostawa i rozładunek.

 

6. Termin i miejsce wykonania zamówienia:

Miejsce wykonania zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko

Termin wykonania zamówienia:

- Mrożonki i ryby będą dostarczane od dnia 02.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. , ewentualne zmiany ilości zamawianych produktów będą składane w przeddzień dostawy telefonicznie, emailem lub faksem.

7. Opis sposobu obliczania ceny oferty

1.    Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.

2.    Wykonawca określi łączna cenę zamówienia w pełnym zakresie poprzez podanie w formularzu oferty (załącznik nr 1A) ceny brutto (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając obowiązujący podatek VAT.

8. Kryteria oceny ofert

1.    Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium: cena brutto- 100% (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu)

2.    Ocena za to kryterium dokonana zostanie wg następującego wzoru :

X= najniższa cena oferowana brutto/ cena badanej oferty brutto x 100 pkt.

9. Forma, termin i miejsce składania ofert oraz termin otwarcia ofert

1.    Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 oraz 1 A  do zapytania ofertowego)

2.    Oferty należy składać pisemnie na adres : Dom Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność)  z dopiskiem: Dostawa mrożonek i ryb do Domu Pomocy Społecznej w Giżycku  do dnia 04.11.2022 r. do godziny 12:00,

3.    Wszystkie elementy oferty powinny być złożone w języku polskim w formie zapewniającej czytelność.

4.    Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby do tego upoważnione.

5.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.11.2022 r. o godz. 12.30 w Siedzibie Zamawiającego.

10. Wybór najkorzystniejszej oferty

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu wykonawcy zamówienia.

 

11. Osoby wyznaczone do kontaktów

Mariusz Gołubowski tel. 87 4282573/ 663090142

12. Postanowienia ogólne

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.

13. Załączniki

    1) formularz ofertowy załącznik  nr1

    2) szczegółowa kalkulacja cenowa załącznik nr. 1A ,

    3) projekt umowy załącznik nr 2,   

 

14. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione, jeżeli:

Cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania lub wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.        

15. „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.    administratorem danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym
w formie zapytania ofertowego jest Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko reprezentowany przez Dyrektora

2.    inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Giżycku, jest Anna Czapska, kontakt: adres e-mail: kontakt@anrodo.pl, telefon: 502835539 *;

3.    dane osobowe Wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. z późn. zm. r. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „dostawa mrożonek i ryb do Domu Pomocy Społecznej w Giżycku, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

4.    odbiorcami danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego będą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,  w tym ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy.

5.    pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a po zakończeniu umowy przez okres wynikający z przepisów podatkowych i dotyczących archiwizacji. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny  do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.

6.    dane osobowe wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.    Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym przysługuje:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 

8.    Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym nie przysługuje:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

9.    Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy oraz innych osób biorących udział w wykonaniu niniejszej umowy dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

10.  Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów Zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty Wykonawcy.

 

Giżycko, 24.10.2022 r.                                             

 

 

 

 

                Zatwierdził:

 

 Dyrektor – Lucyna Pietranis

 

 

 

Załącznik nr 1

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

strona

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

z ogólnej liczby stron

 

 

 

                                                                                     I.        FORMULARZ OFERTOWY

 Zapytanie ofertowe dla zadania:

Dostawa mrożonek i ryb do Domu Pomocy Społecznej w Giżycku

 

 

Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Giżycku

Nawiązując do zapytania ofertowego, a także po zapoznaniu się z:

·         zapytaniem ofertowym,

·         opisem przedmiotu zamówienia,

·         projektem umowy,

·         innymi dokumentami dotyczącymi realizacji przedmiotowego zamówienia,

 

niżej podpisany, reprezentujący:

 

Nazwa Wykonawcy;  ....................................................................................................

 

Adres Wykonawcy:  ......................................................................................................

 

Telefon:  ......................................................................................................................

 

Faks:  ..........................................................................................................................

 

NIP:  ...........................................................................................................................

 

REGON:  ......................................................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

Oświadczamy, że:

·         zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym, opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami realizacji przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisanymi w zapytaniu ofertowym i przyjmujemy je bez zastrzeżeń,

  • Uzyskaliśmy informacje konieczne do przygotowania i złożenia oferty.
  • Otrzymaliśmy od Zamawiającego wszystkie informacje niezbędne do wykonania zamówienia, przyjmujemy je bez zastrzeżeń i oferujemy gotowość zrealizowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
  • oferujemy niezmienną cenę za wykonanie dostaw i usług określonych w niniejszym przedmiocie zamówienia przez czas trwania umowy.

·         zapoznaliśmy się z projektem umowy, i przyjmujemy go bez zastrzeżeń, a w przypadku wyboru naszej oferty podpiszemy zgodnie z projektem,

·         ww. przedmiot oferty jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia,

·         zobowiązujemy się wykonać zamówienie w terminie i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym,

·         osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

·         jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia składania ofert, podany w zapytaniu  ofertowym,

·         szczegółowa kalkulacja cenowa  przedmiotu  zamówienia jest określona w załączniku 1A stanowiącym  integralną część niniejszej  oferty.

·         Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty poniesione w celu należytego wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.

  • .Załącznikami do niniejszej oferty są:

         1. formularz ofertowy załącznik  nr1

         2. szczegółowa kalkulacja cenowa załącznik nr. 1A ,

         3. projekt umowy załącznik nr 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1A

Szczegółowa kalkulacja cenowa

 

 

Dostawa warzyw i owoców

 

L.p.

Nazwa produktu

j.m.

ilość

Cena jednostkowa netto

Stawka VAT %

Cena jednostkowa brutto

Wartość netto

Stawka VAT %

Wartość brutto

1.

Brokuł mrożony (op. min. 2,50 kg)

szt

120

 

 

 

 

 

 

2.

Brukselka mrożona (op. min. 2,50 kg)

szt

16

 

 

 

 

 

 

3.

Fasolka szparagowa mrożona zielona cięta (op. min. 2,50 kg)

szt.

    20

 

 

 

 

 

 

4.

Fasolka szparagowa żółta cięta (op. min. 2,50 kg).

szt

14

 

 

 

 

 

 

5.

Filet śledziowy solony bez skóry

kg

210

 

 

 

 

 

 

6.

Groszek mrożony (op. min. 2,50 kg).

szt

16

 

 

 

 

 

 

7.

Jagoda mrożona (op. min. 2,50 kg)

szt

32

 

 

 

 

 

 

8.

Kalafior mrożony (op. min. 2,50 kg)

szt.

120

 

 

 

 

 

 

9.

Karp świeży –płaty

kg

60

 

 

 

 

 

 

10.

Knedle ze śliwką mrożone (op. min. 2,50 kg)

szt

132

 

 

 

 

 

 

11.

Koreczki śledziowe po giżycku (min.

200g); opakowanie  plastikowe.

szt

440

 

 

 

 

 

 

12.

Makrela wędzona świeża.

kg

288

 

 

 

 

 

 

13.

Marchew mrożona kostka (op. min. 2,50 kg)

szt

100

 

 

 

 

 

 

14.

Mieszanka kompotowa  (op. min. 2,50 kg).

Skład: 100 % owoce: m.in. śliwka, porzeczka czarna, porzeczka czerwona, truskawka, wiśnia.

szt

140

 

 

 

 

 

 

15.

Mieszanka warzywna  7-składnikowa (op. min.  2,50 kg)

szt

160

 

 

 

 

 

 

16.

Papryka mrożona mix krojona (op. min. 2,50 kg)

szt

16

 

 

 

 

 

 

17.

Pierogi ruskie mrożone (op. min. 2,50 kg);

Skład: min. mąka pszenna 38%, woda, tłuszcz roślinny utwardzony, sól.

Farsz: m.in. 35 % woda, płatki ziemniaczane 23%, cebula, twaróg 15%, sól, tłuszcz roślinny, przyprawy

szt

8

 

 

 

 

 

 

18.

Pierogi z mięsem (op. min. 2,50 kg);

Skład: m.in. mąka pszenna, mięso wieprzowe, cebula, bułka tarta, przyprawy.

szt

   32

 

 

 

 

 

 

19.

Pierogi z owocami

(truskawka,  wiśnia) (op. min. 2,50 kg);

Skład: m.in. mąka pszenna, truskawki lub wiśnia, cukier.

szt

60

 

 

 

 

 

 

20.

Szpinak mrożony, liście  (op. min. 2,50 kg)

szt

60

 

 

 

 

 

 

21.

Śledziowe płaty marynowane;

Składniki: płaty śledziowe marynowane (95%), warzywa marynowane (marchew, cebula); zalewa: woda, sól, kwas octowy, dopuszczone substancje konserwujące, substancje słodzące; Metoda produkcji: złowione w morzu,

Opakowanie: wiaderko min.  4 kg

szt

20

 

 

 

 

 

 

22.

Śliwka mrożona (op. min. 2,50 kg)

szt

    8

 

 

 

 

 

 

23.

Tilapia-filet mrożona

kg

650

 

 

 

 

 

 

24.

Truskawka mrożona (op. min.  2,50 kg)

szt

60

 

 

 

 

 

 

25.

Uszka z kapustą i grzybami (op. min. 2,50 kg)

szt

12

 

 

 

 

 

 

26.

Wiśnia mrożona (op. min. 2,50 kg)

szt

12

 

 

 

 

 

 

27.

Włoszczyzna krojona w słupki 4 składnikowa (marchew, pietruszka, seler, por) op. min. 2,5 kg.

szt

600

 

 

 

 

 

 

Razem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cena słownie netto słownie …………………………..…………………………………………………….zł

Podatek VAT ………………………………………………………………………………………………….zł

Cena brutto słownie …………………………………………………………………….. ………………….zł

 

 

 

 

 

1)    Zobowiązujemy do realizacji zamówienia w terminie od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

2)    W razie wybrania naszej oferty, zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach określonych w Zapytaniu ofertowym z uwzględnieniem zapisów zawartych w projekcie umowy, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

 

.....................................................................................................

(podpis i pieczęć upoważnionego (-nych) przedstawiciela (-li) Wykonawcy)

 

 

 

 

.........................................                                                             ............................., dnia ....................

(pieczątka Wykonawcy)                                                                                                                                                                                                                            (Miejscowość)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik: Projekt umowy (załącznik nr 2 _ projektowane postanowienia umowy.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry