BIP > Komunikat
Oznaczenie sprawy: DPS.DOT.3601.11.2022.MG
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ZAKUP, DOSTAWĘ i MONTAŻ DŹWIGU TOWAROWEGO
NA POTRZEBY
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup, dostawę i montaż dźwigu towarowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
1. Zamawiający:
Powiat Giżycki - Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko
tel. 87 428-25-74; fax 87 428-25-73;
NIP 845-10-43-369,
2. Tryb udzielenia zamówienia
Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto wobec czego, na podstawie art. 2 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. z późn. zm. Prawo Zamówień Publicznych procedura zakupu nie podlega przepisom ustawy.
3. Postanowienia Ogólne:
1) Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. z późn. zm. Prawo Zamówień Publicznych.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.
3) Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup, dostawa i montaż dźwigu towarowego - na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
w Giżycku.
2) Dostarczany przez Wykonawcę przedmiot, o którym mowa w załączniku nr 1,
będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, kompletny i przydatny do wykorzystania bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów, pochodzący z bieżącej produkcji, nieużywany, wolny od obciążeń i praw ustanowionych na rzecz osób trzecich, odpowiadający obowiązującym normom, posiadający stosowne certyfikaty oraz spełniający wymagania dotyczące sprzętu stanowiącego przedmiot dostawy.
3) Złożona oferta powinna zawierać informację opisującą oferowany przedmiotu zamówienia np. zawierać karty katalogowe producenta.
Zaleca się załączyć opis dokładnych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia w załączniku do formularza ofertowego lub np. dostarczyć karty katalogowe producenta.
4) Okres gwarancji przedmiotu zamówienia w ramach danego montażu nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
5) Nieodpłatna ekspertyza stanu technicznego starego wyeksploatowanego dźwigu towarowego w miejsce, którego zainstalowane zostanie nowe urządzenie.
Część nr 1: Zakup, dostawa i montaż dźwigu towarowego
Nazwa towaru / materiału / usługi/podstawowe dane techniczne
Dźwig towarowy mały
Dźwig towarowy mały bez wstępu osób
Elektryczny
Udźwig
100 kg
Prędkość podnoszenia
0,45 m/s
Wysokość podnoszenia
Około 3 m
Ilość przystanków
2
Kabina
Przelotowa z półką
Wymiary kabiny
Szerokość: 800 mm Głębokość: 500mm Wysokość: 800mm
Drzwi szybowe
Gilotynowe (800 x H800 mm) - 2 szt.
Próg drzwi
Na wysokości 700 mm
Maszynownia
Górna w szybie
Minimalne wymiary szybu niezbędne do wstawienia konstrukcji nośnej dźwigu
Szerokość: 1200 mm Głębokość 700 mm
Minimalna wysokość nadszybia (górnej kondygnacji)
2700 mm
Standard wykonania
Kabina z wyjmowalną półką, drzwi szybowe i drzwi do maszynowni ze stali nierdzewnej szczotkowanej
Demontaż
Demontaż starego dźwigu
Transport
Na koszt Wykonawcy
Bezpłatne wykonanie ekspertyzy starego urządzenia
Ekspertyza niezbędna do kasacji urządzenia
Okres gwarancyjny
Min 36 miesięcy licząc od dnia dostawy
Dokumentacja dźwigu
Dokumentacja do rejestracji w UDT, instrukcja obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim
Szkolenie z obsługi
Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi dźwigu
Odbiór
Obecność Wykonawcy w przeprowadzeniu oceny zgodności urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego
Wizja lokalna
Przed złożeniem oferty wymagana wizja lokalna
5. Opis sposobu obliczenia ceny:
Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie całości zadania.. Cena ryczałtowa brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m. in. podatek VAT, upusty i rabaty.
6. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
• Miejsce wykonania zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko• Termin wykonania zamówienia:
- Zadanie należy wykonać w terminie: do 29.12.2022 r.
7. Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia.
2. Wykonawca określi łączną cenę zamówienia w pełnym zakresie poprzez podanie w formularzu oferty (załącznik nr 1,) ceny brutto (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając obowiązujący podatek VAT.
8. Kryteria oceny ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium: cena brutto - 100% (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu).
2. Ocena za to kryterium dokonana zostanie wg następującego wzoru :
X= najniższa cena oferowana brutto/ cena badanej oferty brutto x 100 pkt.
9. Forma, termin i miejsce składania ofert oraz termin otwarcia ofert
1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego).
2. Oferty należy składać elektronicznie na adres: zaopatrzenie@dps-gizycko.pl, osobiście lub pisemnie na adres: Dom Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) z dopiskiem: Zakup, dostawa i montaż dźwigu towarowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku do dnia 04.11.2022 r. do godziny 12:00,
3. Wszystkie elementy oferty powinny być złożone w języku polskim w formie zapewniającej czytelność.
4. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby do tego upoważnione.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.11.2022 r o godz. 12.30 w Siedzibie Zamawiającego.
10. Wybór najkorzystniejszej oferty
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu wykonawcy zamówienia.
11. Osoby wyznaczone do kontaktów
Mariusz Gołubowski tel. 87 4282573/ 663090142
12. Postanowienia ogólne
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
2. Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione w szczególności, jeżeli:
Cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania lub wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w terminie określonym przez Zamawiającego. Niezłożenie wyjaśnień spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który:
1) złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego Zapytania ofertowego;
2) przedstawi nieprawdziwe informacje;
3) nie zawrze w formularzu oferty lub nie załączy informacji opisujących oferowany przedmiotu zamówienia;
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawić w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
13. „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego jest Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko reprezentowany przez Dyrektora
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Giżycku, jest Anna Czapska, kontakt: adres e-mail: kontakt@anrodo.pl, telefon: 502835539 *;
3. dane osobowe Wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. z późn. zm. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę i montaż dźwigu towarowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku” odbiorcami danych osobowych wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego będą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy.
4. pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a po zakończeniu umowy przez okres wynikający z przepisów podatkowych i dotyczących archiwizacji. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.
5. dane osobowe wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
7. Osobom, których dane są przetwarzane w związku z ww. zapytaniem ofertowym nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy oraz innych osób biorących udział w wykonaniu niniejszej umowy dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
9. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów Zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty Wykonawcy.
14. Załączniki
1) formularz ofertowy załącznik nr 1,
2) projekt umowy załącznik nr 2,
Giżycko, 28.10.2022 r.
Zatwierdził:
Dyrektor – Lucyna Pietranis
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: