ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku


BIP > Komunikat



ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ WRAZ Z DROBNYMI PRACAMI BUDOWLANYMI I MURARSKIMI, DRZWI PRZECIWPOŻAROWYCH W CZĘŚCIACH KONDYGNACYJNYCH

Oznaczenie sprawy: DPS.DOT.3601.12.2023.MG


ZAPYTANIE OFERTOWE

NA ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ WRAZ Z DROBNYMI PRACAMI BUDOWLANYMI I MURARSKIMI, DRZWI PRZECIWPOŻAROWYCH W CZĘŚCIACH KONDYGNACYJNYCH BUDYNKU ZGODNIE Z EKSPERTYZĄ TECHNICZNĄ STANU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ DLA BUDYNKU 

DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU

Dom Pomocy Społecznej w Giżycku zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup, dostawę i montaż  wraz z drobnymi pracami budowlanymi i murarskimi, drzwi przeciwpożarowych

 w częściach kondygnacyjnych budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku. 

  1. Zamawiający:

Powiat Giżycki - Dom Pomocy Społecznej w Giżycku

ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko 

tel. 87 428-25-74; fax 87 428-25-73; 

NIP 845-10-43-369,

II. Tryb udzielenia zamówienia

Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto wobec czego, na podstawie art. 2 ust 1 ustawy z dnia 11 września  2019 r. z późn. zm. Prawo Zamówień Publicznych procedura zakupu nie podlega przepisom ustawy.  

III. Postanowienia Ogólne:

  1. Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. z późn. zm. Prawo Zamówień Publicznych.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.

  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.

  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

  5. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.


IV. Opis przedmiotu zamówienia:


1)  Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana tj. „ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ WRAZ Z DROBNYMI PRACAMI BUDOWLANYMI I MURARSKIMI, DRZWI PRZECIWPOŻAROWYCH W CZĘŚCIACH KONDYGNACYJNYCH BUDYNKU ZGODNIE Z EKSPERTYZĄ TECHNICZNĄ STANU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ DLA BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU” 

2)  Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż drzwi przeciwpożarowych tj.: 13 szt. drzwi w klasie EI 60, 1 szt. drzwi w klasie EI 30 oraz 1 szt. witryny w klasie odporności EI 30 S z drzwiami 2 – skrzydłowymi (dymoszczelne), przygotowanie i wykonanie ściany z otworem do osadzenia drzwi w klasie EI 60, ściana wykonana w odporności ogniowej w klasie EI 120, drzwi wyposażone w samozamykacze w zawiasach, klamkę, zamek dolny, obróbka tynkarska i pomalowanie części obrabianej z atestowanych materiałów p.poż, pomalowanie wymurowanej ścianki, dostosowanie drzwi przeciwpożarowych do otworów, w których ich nie było łącznie z ich adaptacją oraz wykonanie wszystkich niezbędnych i koniecznych prac.

3)  Wymiana drzwi przeciwpożarowych w budynku Domu Pomocy Społecznej na drzwi EI 60, EI 30, 

EI 30 S – witryna przeźroczysta, przeszklona: 


  1.  Kondygnacja podziemna - PIWNICE:

 Lewe skrzydło (klatka schodowa K1):

– Drzwi EI 60 przy windzie – 1 szt. ( wymurowanie ścianki z otworem przystosowanym do wstawienia drzwi oraz wstawienie drzwi);

- Drzwi EL 60 z drogi komunikacji ogólnej na klatkę schodową K1 – 1 szt. 

- Drzwi EI 60 z pomieszczenia pod schodami na klatkę schodową K1 – 1 szt. 

- Drzwi EI 30 z wentylatorowni do pomieszczenia magazynowego – 1 szt. 


W/w drzwi wyposażone w samozamykacze.


Część centralna (klatka schodowa K2):

- Drzwi EI 60 z klatki schodowej K2 na drogę komunikacji ogólnej do lewego skrzydła – 1 szt.

- Drzwi EI 60 z klatki schodowej K2 do wentylatorowni – 1 szt. 

- Drzwi EI 60 z klatki schodowej K2 do maszynowni – 1 szt.

- Drzwi EI 60 z klatki schodowej K2 do pomieszczenia magazynowego – 1 szt. 


W/w drzwi wyposażone w samozamykacze.


Prawe skrzydło (klatka schodowa K3):

- Drzwi EI 60 z klatki schodowej K3 do części socjalnej dla pracowników – 1 szt.


 W/w drzwi wyposażone w samozamykacze.


   b)    I Kondygnacja – PARTER:

Lewe skrzydło (klatka schodowa K1): 

- Drzwi EI 30 S (dymoszczelne) z drogi komunikacji ogólnej prowadzące na hol – witryna 1 szt., 

drzwi 2- skrzydłowe;


W/w drzwi wyposażone w samozamykacze.


Część centralna (klatka schodowa K2):

- Drzwi EI 60 z klatki schodowej K2 do przedsionka przy wejściu – 1 szt.

- Drzwi EI 60 w zapleczu kuchennym na granicy stref pożarowych – 1 szt. (przeszklone w 1/3 połowie     od góry);


W/w drzwi wyposażone w samozamykacze.



  c)    II Kondygnacja – I PIETRO:

Część centralna (klatka schodowa K2):

- Drzwi EI 60 w stołówce, na przejściu do zaplecza stołówki (na granicy stref pożarowych) – 1 szt. (przeszklone w 1/3 połowie od góry);


W/w drzwi wyposażone w samozamykacze.


   d)    III Kondygnacja – II PIĘTRO:

Część centralna (klatka schodowa K2):

- Drzwi EI 60 w pokoju pielęgniarek (na granicy stref pożarowych) – 1 szt. 


W/w drzwi wyposażone w samozamykacze.


    e)    IV Kondygnacja – III PIĘTRO:

Część centralna (klatka schodowa K2):

- Drzwi EI 60 w świetlicy (na granicy stref pożarowych) – 1 szt. 


W/w drzwi wyposażone w samozamykacze.


4)   W zakresie prac wymiany drzwi jest: 

1. Demontaż starych drzwi; 

2.  Dostawa i montaż nowych drzwi wraz z obróbką tynkarską i pomalowaniem części obrabianej z atestowanych materiałów p.poż.;

3.  Wymurowanie ścianki z otworem przystosowanym do wstawienia drzwi w klasie EI 60 wraz z montażem;

4. Dostosowanie drzwi przeciwpożarowych do otworów, w których nie było zamawianych drzwi;


5)   Drzwi muszą posiadać certyfikat i aprobatę techniczną producenta, tabliczkę znamionową usytuowaną w widocznym miejscu. 

6)   Montaż drzwi wykonany ma być przy pomocy materiałów posiadających odporność ogniową wraz 

ze stosownym atestem. 

7)   Z uwagi, iż realizacja zadania będzie prowadzona przy czynnym Domu Pomocy Społecznej, prace należy organizować w sposób niezakłócający funkcjonowanie DPS. 

8)  Wszelkie prace uciążliwe należy uzgadniać z Zamawiającym.  

9)  Pracownicy Wykonawcy po zakończeniu prac, w danym dniu – nie mogą przebywać na obiekcie. 

10)   Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę osób pełniących funkcje określone w opisie przedmiotu zamówienia w liczbie gwarantującej należyte i terminowe realizowanie zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca dostosuje się do możliwości organizacyjnych Zamawiającego i będzie prowadził prace w taki sposób, aby nie zakłócić normalnej i bieżącej pracy DPS. 

11)  Wykonawca udzieli min. 36- miesięcznej gwarancji na wykonane prace montażowe oraz na drzwi. 

12)   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ, obejmuje ono czynności, które jako całość nie powodują ograniczenia konkurencyjności wśród potencjalnych wykonawców. Jedno zamówienie jako całość ułatwi nadzór nad powierzonymi pracami. 

13)  Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym: 

a) email: zaopatrzenie@dps-gizycko.pl;

b) nr tel. 087 428 25 73, 663090142 – p. Mariusz Gołubowski – Kierownik zespołu pracowników wspomagających;  

14)   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. 

15)   Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.


16)   Utylizacja zdemontowanych drzwi po stronie Wykonawcy.


17)   Wykonawca zapozna się z ekspertyzą techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej dla budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Warszawskiej 31 w Giżycku. 

       Ekspertyza wyłożona jest do wglądu w Domu Pomocy Społecznej w Giżycku po uprzednim umówieniu się telefonicznym (nr tel. 087 428 25 73, 663090142 – p. Mariusz Gołubowski – Kierownikiem zespołu pracowników wspomagających).                                                                          


18)   Dostarczany przez Wykonawcę przedmiot, o którym mowa w załączniku nr 1, 

będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, kompletny  i przydatny do wykorzystania bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów, pochodzący z bieżącej produkcji, nieużywany, wolny od obciążeń i praw ustanowionych na rzecz osób trzecich, odpowiadający obowiązującym normom, posiadający stosowne certyfikaty oraz spełniający wymagania dotyczące sprzętu stanowiącego przedmiot dostawy. 




19)  Złożona oferta powinna zawierać informację opisującą oferowany przedmiotu zamówienia 

np. zawierać karty katalogowe producenta.

Zaleca się załączyć opis dokładnych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia w załączniku do formularza ofertowego lub np. dostarczyć karty katalogowe producenta.


20)  Przed złożeniem oferty wymagana wizja lokalna w celu dokonania dokładnych pomiarów.


21)  Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych 

w załączniku nr 2 – Projekt umowy.


22)  Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży harmonogram szczegółowo-rzeczowo-finansowy Zamawiającemu – zał. nr 3 




V. Opis sposobu obliczenia ceny:

  1. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej zapytania ofertowego (zakup, dostawa i montaż  wraz z drobnymi pracami budowlanymi i murarskimi, drzwi przeciwpożarowych w częściach kondygnacyjnych budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku).

  2. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie elementy kosztowe, składniki cenotwórcze, niezbędne do wykonana niniejszego zamówienia publicznego.

  3. Przy wyliczaniu wartości poszczególnych elementów, należy ograniczyć się
    do dwóch miejsc po przecinku, na każdym etapie wyliczenia ceny, stosując ogólnie przyjęte zasady zaokrągleń. Kwoty wskazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza się pomija, zaś końcówki 0,5 grosza i wyższe, zaokrągla się do 1 grosza. Oferta musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku. 

  4.  Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonane zadanie w zapytaniu ofertowym. Cena ryczałtowa brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie  z zapytaniem ofertowym, w tym m. in. podatek VAT, upusty i rabaty.


VI. Termin i miejsce wykonania zamówienia:

Miejsce wykonania zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko 

Termin wykonania zamówienia:

- Zadanie należy wykonać w terminie: do 22.12.2023 r. 


VII. Opis sposobu obliczania ceny oferty

  1. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia. 

  2. Wykonawca określi łączną cenę zamówienia w pełnym zakresie poprzez podanie w formularzu oferty (załącznik nr 1,) ceny brutto (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając obowiązujący podatek VAT. 

VIII. Kryteria oceny ofert

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium: cena brutto - 100% (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu).

  2. Ocena za to kryterium dokonana zostanie wg następującego wzoru : 

X= najniższa cena oferowana brutto/ cena badanej oferty brutto x 100 pkt.

IX. Forma, termin i miejsce składania ofert oraz termin otwarcia ofert

  1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik Nr 1  do zapytania ofertowego).

  2. Oferty należy składać elektronicznie na adres: zaopatrzenie@dps-gizycko.pl, osobiście lub pisemnie na adres: Dom Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność)  z dopiskiem: Zakup, dostawa i montaż  wraz z drobnymi pracami budowlanymi i murarskimi, drzwi przeciwpożarowych w częściach kondygnacyjnych budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku  do dnia 04.10.2023 r. do godziny 11:00, 

  3. Wszystkie elementy oferty powinny być złożone w języku polskim w formie zapewniającej czytelność. 

  4. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby do tego upoważnione. 

  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 

  6. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.10.2023 r. o godz. 11.30 w Siedzibie Zamawiającego.

X. Wybór najkorzystniejszej oferty

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu wykonawcy zamówienia. 


XI. Osoby wyznaczone do kontaktów

Mariusz Gołubowski tel. 87 4282573/ 663090142

XII. Postanowienia ogólne

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 

  2. Zapytanie ofertowe  może zostać unieważnione w szczególności, jeżeli:

Cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania lub wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży  w interesie publicznym.

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w terminie określonym przez Zamawiającego. Niezłożenie wyjaśnień spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

  2. Zamawiający zastrzega sobie  również prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który:

  1. złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego Zapytania ofertowego;

  2. przedstawi nieprawdziwe informacje; 

  3. nie zawrze w formularzu oferty lub nie załączy informacji opisujących oferowany przedmiotu zamówienia;

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawić w treści oferty:

  1. oczywiste omyłki pisarskie,

  2. oczywiste omyłki rachunkowe,

  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


XIII. „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 RODO informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, 

ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko. adres e-mail: gizycko@dps.pl tel. 87 428 25 73.

  1. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych może Pan/Pani kontaktować 

się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres 

e-mail: kontakt@anrodo.pl 

3. Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym
z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO. 

4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej,  itp.

5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.

6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich.

7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu.

8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

9. Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:

- ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;

- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.

10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.

11. Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy.




XIV. Załączniki 

    1) formularz ofertowy załącznik  nr 1,

         2) projekt umowy załącznik nr 2,

            3) harmonogram szczegółowo-rzeczowo-finansowy załącznik nr 3.


Giżycko, 25.09.2023 r.

                Zatwierdził:


 Dyrektor – Lucyna Pietranis


Załącznik: Załącznik nr1 (Załącznik nr 1 - Zakup, dostawa i montaż drzwi Ppoż.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry