BIP > Komunikat
Ostrów Mazowiecka 02.12.2020 r. MOPS.272.11.2020 Zaproszenie do składania ofert Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019roku, pozycja 1843 z późniejszymi zmianami ) zgodnie z art. 4 pkt 8. I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonywanie usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz wykonywanie napraw konserwatorskich w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej ul. K. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej oraz w Ostrowskim Klubie Senior+, ul. 3 Maja 57, 07-300 Ostrów Mazowiecka. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie usługi sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz w pomieszczeń Ostrowskiego Klubu Senior+ w szczególności: 1) zamiatanie i zmywanie podłóg oraz odkurzanie wykładzin podłogowych, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów, porządkowanie, zmywanie łazienek i ich wyposażenia, utrzymanie czystości w korytarzach, opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków we wszystkich pomieszczeniach usuwanie odpadków i zanieczyszczeń z holi, korytarzy, opróżnianie pojemników w niszczarkach do papieru, wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc (śmietnika) zgodnie z zasadami segregacji odpadów w każdym pomieszczeniu ww. budynków użytkowanym przez MOPS, co najmniej w każdy dzień, w którym pomieszczenia są użytkowane; 2) mycie koszy na śmieci, mycie drzwi oraz grzejników, zmywanie glazury w pomieszczeniach kuchennym, łazienkach i wc, co najmniej raz w miesiącu 3) mycie okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych, co najmniej raz na 3 miesiące; 4) czyszczenie i konserwacja wykładzin podłogowych w tym dywanowych, czyszczenie rolet i żaluzji- co najmniej raz na 6 miesięcy; 5) wykonywanie drobnych napraw w uzgodnieniu z Zamawiającym; 6) inne czynności zlecone przez Zamawiającego, związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku; 7) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przy użyciu środków czyszcząco – dezynfekujących, artykułów czystości, artykułów higieniczno-sanitarnych i zapachowych, przeznaczonych do profesjonalnego użytku; 8) Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego udostępniania w łazienkach papieru toaletowego, ręczników jednorazowych i mydła w ilości adekwatnej do ilości osób z nich korzystających. 9) Wykonawca zapewnia wszelkie środki czyszcząco-dezynfekujące, artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne i zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki jednorazowe oraz mydło w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie, niezbędne do starannego wykonania zlecenia. Koszty ich zakupu Wykonawca musi uwzględnić w przedstawionej ofercie. 10) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędny sprzęt czyszczący: wózki serwisowe, odkurzacze, mopy itp. 11) zamykanie drzwi wewnętrznych (od pomieszczeń biurowych, itp.) i okien po sprzątnięciu pomieszczeń, 12) otwarcie oraz zamknięcie budynku MOPS; 13) przestrzeganie obowiązujących przepisów ppoż. i bhp, 14) przeszkolenia osób wykonujących usługę w imieniu Wykonawcy w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie danych osobowych, przed podjęciem przez nich wykonywania obowiązków służbowych. 3. Termin wykonania zamówienia: 01.01.2021r. – 31.12.2021r. 4. Płatności dokonywane będą „z góry” do 15 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc, po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym. 6. W celu kontroli wywiązywania się z obowiązku utrzymania czystości Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym przedstawić dokumenty umożliwiające stwierdzenie wywiązywania się z tego obowiązku. 7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić do realizacji zadań wynikających z niniejszej umowy przez cały okres jej obowiązywania co najmniej 1 osoby na podstawie umowy o pracę na 1 etat. Wykonawca zobowiązuje się ściśle przestrzegać w stosunku do tych osób przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, szczególnie norm dotyczących czasu pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy i obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają doświadczenie i znajomość specyfiki pracy z osobami niepełnosprawnymi; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) kwalifikacje oraz doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotowego zamówienia; 5) dysponują osobami zapewniającymi wykonanie zamówienia; 6) ich działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności: a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm); b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1409 z późn. zm.); c) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1444), mających trudności w integracji ze środowiskiem; d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 685); e) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876); f) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1666 z późn. zm.); g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia; h) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823). 2. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 1)- 5) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu będące załącznikiem nr 1 do niniejszej oferty. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 6) Wykonawca przedstawi oświadczenie dotyczące spełniania klauzul społecznych będące załącznikiem nr 2 do niniejszej oferty. III. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Informacje ogólne: 1) W celu prawidłowego przygotowania oferty, Wykonawca powinien zapoznać się szczegółowo z informacjami zawartymi w Warunkach Postępowania i wypełnić formularz ofertowy ( załącznik). 2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty alternatywnej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez dany podmiot. 3) Oferta musi być przygotowana w języku polskim. 4) Ofertę można złożyć jedynie w formie pisemnej, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów 5) Oferta musi być podpisana (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez Wykonawcę lub jego uprawnionego przedstawiciela albo pełnomocnika. Wszelkie (poprawki, wykreślenia itp.) muszą być parafowane przez w/w osobę/osoby. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji uczestnika. 2. Sposób opakowania i dostarczenia oferty: 1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa prac konserwatorskich” lub 2) Ofertę można przesłać e-mailem na adres: sekretariat@mopsostrowmaz.pl w formie skanu z podpisami osób upoważnionych, w temacie wiadomości należy wpisać: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa prac konserwatorskich”. IV. Miejsce oraz termin składania ofert Termin składania ofert do 9 grudnia 2020 r. do godz. 12:00 Miejsce składania ofert: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. K. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka lub e-mail: sekretariat@mopsostrowmaz.pl V. Opis kryteriów jakie zastosuje wynajmujący przy wyborze oferty 1. Jako kryterium wyboru oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się cenę brutto za 1 miesiąc wykonywania usługi, przedstawioną w formularzu ofertowym. 2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym . VI. Informacje o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy Zawarcie umowy nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn. Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty. Załączniki: 1. Formularz Oferty 2. Załącznik nr 1- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. Załącznik nr 2- Oświadczenie dotyczące spełnienia kryterium klauzul społecznych
Ostrów Mazowiecka 02.12.2020 r.
MOPS.272.11.2020
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019roku, pozycja 1843 z późniejszymi zmianami ) zgodnie z art. 4 pkt 8.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonywanie usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz wykonywanie napraw konserwatorskich w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej ul. K. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej oraz w Ostrowskim Klubie Senior+, ul. 3 Maja 57, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie usługi sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz w pomieszczeń Ostrowskiego Klubu Senior+ w szczególności:
1) zamiatanie i zmywanie podłóg oraz odkurzanie wykładzin podłogowych, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów, porządkowanie, zmywanie łazienek i ich wyposażenia, utrzymanie czystości w korytarzach, opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków we wszystkich pomieszczeniach usuwanie odpadków i zanieczyszczeń z holi, korytarzy, opróżnianie pojemników w niszczarkach do papieru, wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc (śmietnika) zgodnie z zasadami segregacji odpadów w każdym pomieszczeniu ww. budynków użytkowanym przez MOPS, co najmniej w każdy dzień, w którym pomieszczenia są użytkowane;
2) mycie koszy na śmieci, mycie drzwi oraz grzejników, zmywanie glazury w pomieszczeniach kuchennym, łazienkach i wc, co najmniej raz w miesiącu
3) mycie okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych, co najmniej raz na 3 miesiące;
4) czyszczenie i konserwacja wykładzin podłogowych w tym dywanowych, czyszczenie rolet i żaluzji- co najmniej raz na 6 miesięcy;
5) wykonywanie drobnych napraw w uzgodnieniu z Zamawiającym;
6) inne czynności zlecone przez Zamawiającego, związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku;
7) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przy użyciu środków czyszcząco – dezynfekujących, artykułów czystości, artykułów higieniczno-sanitarnych i zapachowych, przeznaczonych do profesjonalnego użytku;
8) Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego udostępniania w łazienkach papieru toaletowego, ręczników jednorazowych i mydła w ilości adekwatnej do ilości osób z nich korzystających.
9) Wykonawca zapewnia wszelkie środki czyszcząco-dezynfekujące, artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne i zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki jednorazowe oraz mydło w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie, niezbędne do starannego wykonania zlecenia. Koszty ich zakupu Wykonawca musi uwzględnić w przedstawionej ofercie.
10) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędny sprzęt czyszczący: wózki serwisowe, odkurzacze, mopy itp.
11) zamykanie drzwi wewnętrznych (od pomieszczeń biurowych, itp.) i okien po sprzątnięciu pomieszczeń,
12) otwarcie oraz zamknięcie budynku MOPS;
13) przestrzeganie obowiązujących przepisów ppoż. i bhp,
14) przeszkolenia osób wykonujących usługę w imieniu Wykonawcy w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie danych osobowych, przed podjęciem przez nich wykonywania obowiązków służbowych.
3. Termin wykonania zamówienia: 01.01.2021r. – 31.12.2021r.
4. Płatności dokonywane będą „z góry” do 15 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc, po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku.
5. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym.
6. W celu kontroli wywiązywania się z obowiązku utrzymania czystości Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym przedstawić dokumenty umożliwiające stwierdzenie wywiązywania się z tego obowiązku.
7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić do realizacji zadań wynikających z niniejszej umowy przez cały okres jej obowiązywania co najmniej 1 osoby na podstawie umowy o pracę na 1 etat. Wykonawca zobowiązuje się ściśle przestrzegać w stosunku do tych osób przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, szczególnie norm dotyczących czasu pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy i obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, czyli:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają doświadczenie i znajomość specyfiki pracy z osobami niepełnosprawnymi;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) kwalifikacje oraz doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotowego zamówienia;
5) dysponują osobami zapewniającymi wykonanie zamówienia;
6) ich działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm);
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1409 z późn. zm.);
c) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1444), mających trudności w integracji ze środowiskiem;
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 685);
e) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876);
f) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1666 z późn. zm.);
g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;
h) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).
2. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 1)- 5) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu będące załącznikiem nr 1 do niniejszej oferty.
3. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 6) Wykonawca przedstawi oświadczenie dotyczące spełniania klauzul społecznych będące załącznikiem nr 2 do niniejszej oferty.
III. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Informacje ogólne:
1) W celu prawidłowego przygotowania oferty, Wykonawca powinien zapoznać się szczegółowo z informacjami zawartymi w Warunkach Postępowania i wypełnić formularz ofertowy ( załącznik).
2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty alternatywnej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez dany podmiot.
3) Oferta musi być przygotowana w języku polskim.
4) Ofertę można złożyć jedynie w formie pisemnej, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów
5) Oferta musi być podpisana (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez Wykonawcę lub jego uprawnionego przedstawiciela albo pełnomocnika. Wszelkie (poprawki, wykreślenia itp.) muszą być parafowane przez w/w osobę/osoby.
6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji uczestnika.
2. Sposób opakowania i dostarczenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa prac konserwatorskich”
lub
2) Ofertę można przesłać e-mailem na adres: sekretariat@mopsostrowmaz.pl w formie skanu z podpisami osób upoważnionych, w temacie wiadomości należy wpisać: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa prac konserwatorskich”.
IV. Miejsce oraz termin składania ofert
Termin składania ofert do 9 grudnia 2020 r. do godz. 12:00
Miejsce składania ofert: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. K. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka lub e-mail: sekretariat@mopsostrowmaz.pl
V. Opis kryteriów jakie zastosuje wynajmujący przy wyborze oferty
1. Jako kryterium wyboru oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się cenę brutto za 1 miesiąc wykonywania usługi, przedstawioną w formularzu ofertowym.
2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym .
VI. Informacje o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy
Zawarcie umowy nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn. Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1. Formularz Oferty
2. Załącznik nr 1- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3. Załącznik nr 2- Oświadczenie dotyczące spełnienia kryterium klauzul społecznych
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: