ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej


BIP > Komunikat



OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. K. Warchalskiego 3, 07‑300 Ostrów Mazowiecka


1. Stanowisko pracy:       


         INSPEKTOR DO SPRAW ŚWIADCZEŃ


2. Zadania wykonywane na stanowisku:


1)   sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i innymi przepisami,


2)   prowadzenie rejestrów świadczeń,


3)   terminowe załatwianie spraw,


4)   sporządzanie sprawozdań kwartalnych, półrocznych i rocznych z udzielonych świadczeń pomocy społecznej – pieniężnych, w naturze i usługach,


5)   prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości,


6)   współdziałanie z organizacjami społecznymi,


7)   współpraca z jednostkami oświatowymi w zakresie dożywiania dzieci,


8)   wydawanie zaświadczeń klientom Ośrodka o udzielonych formach pomocy,


9)   opracowywanie decyzji w sprawach o umieszczenie w placówkach opiekuńczych pomocy społecznej oraz zakładach opiekuńczo – leczniczych,


10) opracowywanie odwołań od decyzji administracyjnych,


11) sporządzanie list wypłat ze świadczeń pieniężnych pomocy społecznej,


12) obsługa informatycznego programu dotyczącego ewidencji i obsługi klientów pomocy społecznej,


13) realizacja zadań z zakresu pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów,


14) obsługa Karty Dużej Rodziny oraz Programu „Ostrowska Karta Rodzinka”.


3. Niezbędne wymagania od kandydatów:    


1)     posiadanie obywatelstwa polskiego lub jednego z państw Unii Europejskiej bądź też innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;


2)     posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,


3)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu, orzeczonym za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe;


4)     nieposzlakowana opinia;


5)     wykształcenie wyższe;


6)     co najmniej trzyletni staż pracy;


7)     znajomość ustaw: o pomocy społecznej, Kodeks postępowania administracyjnego;


8)   biegła znajomość systemu TOP-TEAM „TT-Pomoc”;


9)     biegła znajomość Centralnej Aplikacji Statystycznej.


4.  Dodatkowe wymagania od kandydatów:


1)   umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;


2)   znajomość programów Office;


3)   doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;


4)   umiejętność pracy w zespole;


4. Warunki pracy na stanowisku:


1)   miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. K. Warchalskiego 3, 07‑300 Ostrów Mazowiecka.


2)   praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.


3)   pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 m-cy.


4)   praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %


 


5. Wymagane dokumenty:


1)   list motywacyjny, własnoręcznie podpisany;


2)   kwestionariusz osobowy;


3)   kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje;


4)   kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie z obecnego miejsca pracy,


5)   oświadczenia kandydata o:


a.    posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,


b.    braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


c.    stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków;


6)   w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;


6. Miejsce i termin złożenia dokumentów


         Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej w godzinach pracy Ośrodka lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. K. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – INSPEKTOR DO SPRAW ŚWIADCZEŃ” w terminie do dnia   23 lutego 2024 r. 


W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu dokumentów do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.


Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.


Z osobami, które spełnią wymagania formalne będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.


Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (mopsostrowmaz.pl w zakładce nabory na wolne stanowiska pracy) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej.


                                                                           


Dyrektor Miejskiego Ośrodka


                                                                                  Pomocy Społecznej


                                                                              


                                                                                  Agnieszka Gwardiak


 


Ostrów Mazowiecka, dn. 09.02.2024 r.

Załącznik: Klauzula (klauzula rekrut.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry