BIP > Komunikat
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: NiePostępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Nie
INAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000, ul. ul. Zamkowa 2 , 64113 Osieczna, woj. wielkopolskie,
państwo Polska,
tel. 65 5203495, 5350477, 5350349,
e-mail bdudziak@osieczna.com.pl,
faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (URL): www.osieczna.com.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
KOMUNIKACJA:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe, za pośrednictwem posłańca lub kuriera, osobiście
Adres:
64-113 OSIECZNA ul. Zamkowa 2
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIANazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
Numer referencyjny: 02/03/S/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: NieRodzaj zamówienia: Usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie nie podzielone na części:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach należących do Zamawiającego. Wykonawca zapewni na własny koszt i własnym staraniem środki niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca podczas realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego procedur dotyczących utrzymania czystości. W przypadku remontów / inwestycji budowlanych w przeprowadzanych w budynku Zamawiającego oczekuje się od wykonawcy bieżącego sprzątania zabrudzeń powstałych na skutek wykonywanych prac. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach: - od 6:00 do 14:00 pracowały 2 osoby zatrudnione u Wykonawcy - od 14:00 do 22:00 pracowała 1 osoba zatrudniona u Wykonawcy w soboty, niedziele i święta w godzinach: - od 6:00 do 14:00 pracowała 1 osoba zatrudniona u Wykonawcy - od 14:00 do 22:00 pracowała 1 osoba zatrudniona u Wykonawcy Przy wykonywaniu prac objętych postępowaniem przetargowym należy uwzględnić, że w ciągu dnia pacjenci Centrum Rehabilitacji nie przebywają w łóżkach.Ponieważ prace porządkowe wykonywane będą podczas ciągłej obecności pacjentów, harmonogram prac Wykonawca powinien uwzględniać rozkład dnia ustalony dla pacjentów.
Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90911200-8
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
2018-01-01
2018-12-31
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.: a/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej zrealizować przedmiotowe zamówienie b/ posiadają zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia c/posiadają odpowiedni potencjał.
Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej (sytuacja ekonomiczna)uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, gdy ten oświadczy, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej i zawodowej, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usługi w zakresie przedmiotu zamówienia. O wartości minimalnej 150 000,00 zł brutto na podstawie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Na podstawie § 2.4 pkt1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (D. U. z 2016 poz. 1126) zamawiający żąda dokumentów, które potwierdzą, że wykonane usługi sprzątania, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. W tym celu wykonawca dołącza do oferty wykaz usług (załącznik nr 7 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa są m.in. referencje wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi w zakresie sprzątania były wykonywane.
PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 pkt 13) – 22) i ust.5 pkt 1) i 8) pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
INNE DOKUMENTYOświadczenie, iż środki użyte do realizacji usługi posiadają stosowne certyfikaty, atesty, karty charakterystyki lub inne zezwolenia dopuszczające ich stosowanie na terytorium RP oraz że są one bezpieczne w użytkowaniu dla personelu medycznego i pacjentów (wykonawca dołącza aktualne kserokopie wymienionych dokumentów) – załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
OPIS
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Znaczenie
Cena
60,00
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
40,00
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-05, godzina: 10:00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: