BIP > Komunikat
1. Wyszukiwarka.
Wyszukiwarka zainstalowana w górnym pasku nagłówka, przeszukuje tylko zasoby tego Biuletynu. Nie można w niej wyszukiwać innych informacji, jak tylko związanych z danymi publikowanymi w niniejszym serwisie.Aby szybko dotrzeć do potrzebnej informacji należy wpisać słowo kluczowe, kojarzące się z informacjami, które chcą Państwo znaleźć, np: "podatki" lub "uchwały". System wyszukiwawczy skieruje Państwa do działu, gdzie znajdują się interesujące Państwa informacje.
2. Wersje do wydruku.
Każdą stronę biuletynu można wydrukować lub zapisać na lokalnym komputerze. Dotyczy to również każdego dokumentu zamieszczonego w formie załącznika, znajdującego się na danej stronie. Wszystkie załączniki są publikowane w kopiach, zgodnych z oryginalnymi wersjami dokumentów.
3. Rejestr zmian.
Rejestr zmian znajdujący się na dole każdego opublikowanego dokumentu, pozwoli zapoznać się, z jego wszelkimi poprawkami, modyfikacjami i starszymi wersjami. Rejestr zmian to budowane automatycznie archiwum, które nie może być modyfikowane przez administratorów biuletynu. Zawsze można zapoznać się z poprzednią wersją danego dokumentu.
4. Nawigacja.
System nawigacyjny serwisu zbudowany jest na zasadzie drzewa, które rozwija się po kliknięciu na dany link. Struktura podziału jest następująca:
·Kategorie
·Działy
·Dokumenty
Każdemu działowi i dokumentowi mogą towarzyszyć załączniki, które można otworzyć, zapisać na dysku komputera lub na nośniku zewnętrznym lub wydrukować.