BIP > Komunikat
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA NADAWCÓW I ODBIORCÓW E-DORĘCZEŃ ORAZ OSÓB ICH REPREZENTUJĄCYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych, zw. dalej RODO) informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Jana Pawła II w Rudzie, Ruda 102, 39-122 Kamionka, z którym można skontaktować się e-mail: sekretariat@dpsruda.pl, lub na adres siedziby. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się drogą email: inspektor.odo@onet.pl. we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu doręczania i odebrania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej - zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1045). 4. W zależności od treści korespondencji dane przetwarzamy na podstawie: - art. 6 ust. 1 lit. b RODO (w zakresie korespondencji prowadzonej w celu zawarcia czy realizacji umowy, podjęcia działań przed jej zawarciem na Państwa żądanie), - art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na administratorze), - art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych ze względów związanych z ważnym interesem publicznym), - art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, w tym realizowania naszych działań statutowych). 5. Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom: podmiotom IT u Administraora danych, organom kontroli, podmiotom brakującym dokumentację archiwalną. 6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 7. Dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa, jednak nie dłużej, niż jest to niezbędne i w zakresie koniecznym do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi - ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 8. Posiada Pani/Pan prawo do: 1) dostępu do treści swoich danych w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; 2) żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 3) ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4) przenoszenia danych, 5) wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl. 9. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie podlegają profilowaniu. Dane nadawców/odbiorców zgromadzone w systemie elektronicznym są publicznie dostępne. Dane osób reprezentujących nadawców/odbiorców otrzymaliśmy od niniejszych instytucji/organów/firm. Podanie danych jest niezbędne do korespondencji.Konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości realizacji celu.KLAUZULA INFORMACYJNA DLA NADAWCÓW I ODBIORCÓW E-DORĘCZEŃ
ORAZ OSÓB ICH REPREZENTUJĄCYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych, zw. dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Jana Pawła II w Rudzie, Ruda 102, 39-122 Kamionka, z którym można skontaktować się e-mail: sekretariat@dpsruda.pl, lub na adres siedziby.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się drogą email: inspektor.odo@onet.pl. we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu doręczania i odebrania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej - zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1045).
4. W zależności od treści korespondencji dane przetwarzamy na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (w zakresie korespondencji prowadzonej w celu zawarcia czy realizacji umowy, podjęcia działań przed jej zawarciem na Państwa żądanie),
- art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na administratorze),
- art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych ze względów związanych z ważnym interesem publicznym),
- art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, w tym realizowania naszych działań statutowych).
5. Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom: podmiotom IT u Administraora danych, organom kontroli, podmiotom brakującym dokumentację archiwalną.
6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa, jednak nie dłużej, niż jest to niezbędne i w zakresie koniecznym do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi - ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
8. Posiada Pani/Pan prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
2) żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
3) ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4) przenoszenia danych,
5) wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.
9. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie podlegają profilowaniu.
Dane nadawców/odbiorców zgromadzone w systemie elektronicznym są publicznie dostępne. Dane osób reprezentujących nadawców/odbiorców otrzymaliśmy od niniejszych instytucji/organów/firm. Podanie danych jest niezbędne do korespondencji.Konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości realizacji celu.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: