BIP > DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
plan w załączniku
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
w załączniku
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Raport w załącznikach
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
http://pcpr.rybnik.pl/files/zarzadzeniedostepnosc.PDF
Deklaracja dostępności
Dom Pomocy Społecznej w Lyskach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: Strona internetowa Biuletynu Informacji Publicznej BIP Domu Pomocy Społecznej w Lyskach.
Status pod względem zgodności
Strona internetowa jest zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia 23.03.2020r.
Metoda przygotowania oświadczenia
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Pan Michał Marcol , dps@powiatrybnicki.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc na numer telefonu 32 4300006. Tą sama drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także żądać udostępniania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodekrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikacje mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądanie będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniania dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich
Informacje uzupełniające
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej aktualizacji strony internetowej
Data: 23.03.2020r.
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
44-295 Lyski
Ul. Rybnicka 7
Tel. 32 4300006
Faks. 32 4300006
e-mail: dps@powiatrybnicki.pl
strona internetowa: http://biuletyn.abip.pl/dps_lyski/
Adres skrzynki podawczej SEKAP: https://www.sekap.pl/id/27967
Skróty klawiszowe
Standardowe zależne od przeglądarki użytkownika. Brak indywidualnych skrótów klawiaturowych dedykowanych dla niniejszej strony www.
Dostępność architektoniczna
Jednostka posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Jednostka posiada windy i toalety dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednostka posiada dzwonek przywołujący pracownika do obsługi osoby niepełnosprawnej na parterze.
Informacja o dostępności tłumacza migowego
Placówka posiada tłumacza języka migowego.