BIP > Komunikat
Znak sprawy: DPS-2310-4/2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 22 listopada 2022 roku
Dom Pomocy Społecznej w Radomsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na „dostawę produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Dom Pomocy Społecznej w Radomsku
Adres do korespondencji: ul. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko
tel. 044/682-08-40, fax 044/682-08-41
e-mail do kontaktu: dps_radomsko@wp.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe - postępowanie o wartości poniżej 130 000.00 zł.
Rodzaj zamówienia: dostawa
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „produktów mleczarskich” do Domu Pomocy Społecznej w Radomsku przy ul. Ignacego Krasickiego 138, 97-500 Radomsko w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
2. Kod CPV według Wspólnego Słownika Zamówień :
15500000-3- Produkty mleczarskie
3. Dostawa produktów mleczarskich CPV 15500000-3 transportem dostawcy.
4. Dostawa produktów mleczarskich ma być realizowana w oparciu o umowę przygotowaną przez Zamawiającego- załącznik nr 3.
IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.
V KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium wyboru jest cena 100 %.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca przedstawi najniższą cenę.
Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania Wykonawców, którzy złożyli oferty.
VI SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z drukiem „Formularz ofertowy” stanowiącym załącznik nr 1 oraz „Formularzem cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.
Wykaz dokumentów, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- załącznik nr 1, Formularz cenowy- załącznik nr 2
Pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale, bądź notarialnie poświadczonej kopii.
Podpisana klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)
7. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z terminem upływu składania ofert.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe od Zamawiającego.
VII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Sposób składania ofert:
W wersji elektronicznej wyłącznie na adres e-mail: dpsradomsko.oferty@wp.pl (oferta składana w formie elektronicznej musi stanowić czytelny skan podpisanej oferty pisemnej zapisanej w formacie „pdf”). Oryginał oferty należy dostarczyć przed podpisaniem umowy na adres:
Dom Pomocy Społecznej, ul. I. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko.
W przypadku przesyłek lub złożonych osobiście koperta powinna być oznaczona następująco:
„OFERTA NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU W OKRESIE OD 01.01.2023 DO 31.12.2023
2. Termin składania ofert: do dnia 02 GRUDNIA 2022 r. do godz. 14:00
3. Oferta Wykonawcy otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana, zostanie odesłana do Wykonawcy.
VIII KLAUZULA INFORMACYJNA- załącznik nr 4
IX INFORMACJE KOŃCOWE
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego
Mariola Kaczmarczyk-Utratna, Urszula Słubik,
tel. 044 682 08 40;
e-mail: dps_radomsko@wp.pl
Wyniki postępowania Zamawiający upubliczni na stronie internetowej:
https://www.biuletyn.abip.pl/dps_radomsko/ w zakładce: Zamówienia publiczne
Załączniki:
Formularz ofertowy
Formularz cenowy
Umowa dostawy
Klauzula informacyjna RODO
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: