ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Radomsku


BIP > Komunikat



Zapytanie ofertowe na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Radomsku

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU


Znak sprawy: DPS-2310-2/2023


 


ZAPYTANIE OFERTOWE


 


z dnia 29 maja 2024 roku


 


Dom Pomocy Społecznej w Radomsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na „dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.”


 


I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO


Dom Pomocy Społecznej w Radomsku


Adres do korespondencji: ul. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko


tel. 044/682-08-40


e-mail do kontaktu: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl


 


II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA


Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe - postępowanie o wartości poniżej 130 000.00 zł.


Rodzaj zamówienia: dostawa


 


III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych” z podziałem na dostawców: mięsa i wędlin (Formularz cenowy mięso i wędliny) oraz drobiu (Formularz cenowy drób) do Domu Pomocy Społecznej w Radomsku przy ul. Ignacego Krasickiego 138, 97-500 Radomsko w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.


2. Kod CPV według Wspólnego Słownika Zamówień :


15100000-9- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne


3. Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych CPV 15100000-9 transportem dostawcy.


4. Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych ma być realizowana w oparciu o umowę przygotowaną przez Zamawiającego- załącznik nr 3.


 


IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Termin wykonania przedmiotu zamówienia:


Od dnia 01.07.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.


 


V KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY




  • Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium wyboru jest cena 100 %.




  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca przedstawi najniższą cenę.




  • Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania Wykonawców, którzy złożyli oferty.




 


VI SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU




  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.




  2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.




  3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z drukiem „Formularz ofertowy” stanowiącym załącznik nr 1 oraz „Formularzem cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.




  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.




  5. Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.




  6. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć:






  • Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- załącznik nr 1, Formularz cenowy- załącznik nr 2




  • Pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale, bądź notarialnie poświadczonej kopii.




  • Podpisana klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)




  7. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z terminem upływu składania ofert.


8. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe od Zamawiającego.


 


VII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT


1. Sposób składania ofert:




  • W wersji elektronicznej wyłącznie na adres e-mail: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl (oferta składana w formie elektronicznej musi stanowić czytelny skan podpisanej oferty pisemnej zapisanej w formacie „pdf”). Oryginał oferty należy dostarczyć przed podpisaniem umowy na adres:




Dom Pomocy Społecznej, ul. I. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko.




  • W przypadku przesyłek lub złożonych osobiście koperta powinna być oznaczona następująco:




OFERTA NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU W OKRESIE OD 01.07.2024 DO 31.12.2024


2. Termin składania ofert: do dnia 12 czerwca 2024 r. do godz. 14:00


3. Oferta Wykonawcy otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana, zostanie odesłana do Wykonawcy.


 


VIII KLAUZULA INFORMACYJNA- załącznik nr 4


 


IX INFORMACJE KOŃCOWE




  1. Osoba uprawnione do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego:




          Marta Makowska


          tel. 044 682 08 40;


          e-mail: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl


2. Wyniki postępowania Zamawiający upubliczni na stronie internetowej:


https://www.biuletyn.abip.pl/dps_radomsko/ w zakładce: Zamówienia publiczne


 


Załączniki:




  1. Formularz ofertowy




  2. Formularz cenowy




  3. Umowa dostawy




  4. Klauzula informacyjna RODO




Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry