BIP > Komunikat
Radomsko, dnia 18 listopada 2024 roku
Znak sprawy: DPS-2310-3/2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dom Pomocy Społecznej w Radomsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na „Zakup energii elektrycznej i sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego dla Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.”
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Dom Pomocy Społecznej w Radomsku
Adres do korespondencji: ul. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko
tel. 044/682-08-40
e-mail do kontaktu: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe - postępowanie o wartości poniżej 130 000.00 zł.
Rodzaj zamówienia: dostawa
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup energii elektrycznej i sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego dla Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.”
2. Kod CPV według Wspólnego Słownika Zamówień :
09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczne i jądrowa
3. Dane techniczne budynku:
a) numer PPE: 590543540100360681,
b) nr licznika rozliczeniowego: 50069796,
c) moc mikroinstalacji: 48 kW,
d) moc umowna: 130 kW,
e) grupa taryfowa OSD: G12,
f) prognozowane zużycie: 76 400 kWh
4. Prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, może więc odbiegać od faktycznego wykorzystania energii i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny, służy wyłącznie do porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii w czasie trwania umowy.
5. Dostawy energii świadczone będą na zasadach określonych w:
a) ustawie Prawo energetyczne z 10 kwietnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych;
b) ustawie Kodeks cywilny z 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych;
c) ustawie z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1361) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.
6. Zakup energii elektrycznej i sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego dla Domu Pomocy Społecznej w Radomsku ma być realizowana w oparciu o umowę przygotowaną przez Zamawiającego – załącznik nr 2.
IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
V KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium wyboru jest cena 100 %.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca przedstawi najniższą cenę.
3. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że dwie lub więcej ofert otrzyma tyle samo punktów, Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która wpłynęła jako pierwsza do siedziby Zamawiającego.
4. Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania Wykonawców, którzy złożyli oferty.
5. Zamawiający poprawi w tekście ofert: oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe.
VI SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z drukiem „Formularz ofertowy” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz Formularzem cenowym (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.
6. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania zapytania ofertowego wraz z formularzem cenowym – (załącznik nr 1 do formularza ofertowego);
Aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną;
Pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale, bądź notarialnie poświadczonej kopii.
7. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z terminem upływu składania ofert.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe od Zamawiającego.
VII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Sposób składania ofert:
W wersji elektronicznej wyłącznie na adres e-mail: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl (oferta składana w formie elektronicznej musi stanowić czytelny skan podpisanej oferty pisemnej zapisanej w formacie „pdf”). Oryginał oferty należy dostarczyć przed podpisaniem umowy na adres: Dom Pomocy Społecznej, ul. I. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko.
W przypadku przesyłek lub złożonych osobiście koperta powinna być oznaczona następująco:
„Zakup energii elektrycznej i sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego dla Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.”
2. Termin składania ofert: do dnia 28 listopada 2024 r. do godz. 12:00
3. Oferta Wykonawcy otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana, zostanie odesłana do Wykonawcy.
VIII INFORMACJE KOŃCOWE
1. Osoba uprawnione do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego:
Marta Makowska, Urszula Słubik, tel. 044 682 08 40;
e-mail: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl
2. Wyniki postępowania Zamawiający upubliczni na stronie internetowej:
https://www.biuletyn.abip.pl/dps_radomsko/ w zakładce: Zamówienia publiczne
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Formularz cenowy
3. Umowa
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: