BIP > Rada Naukowa
Do zadań Rady należy:
1) uchwalanie statutu;
2) opiniowanie kandydatów na stanowiska: zastępcy dyrektora do spraw naukowych, sekretarza naukowego oraz kierowników komórek organizacyjnych wskazanych w regulaminie organizacyjnym, odpowiedzialnych za prowadzenie badań naukowych;
3) opiniowanie kierunkowych planów tematycznych badań naukowych i prac rozwojowych oraz finansowych Instytutu, a także rocznych sprawozdań dyrektora z wykonania zadań;
4) zatwierdzanie perspektywicznych kierunków działalności naukowej, rozwojowej i wdrożeniowej;
5) opiniowanie wniosków w sprawie połączenia, podziału, przekształcenia lub reorganizacji instytutu oraz stałej współpracy instytutu z innymi osobami prawnymi;
6) opiniowanie regulaminu organizacyjnego;
7) opiniowanie rocznego planu finansowego;
8) opiniowanie rocznych sprawozdań finansowych;
9) opiniowanie podziału zysku Instytutu;
10) opiniowanie kwalifikacji osób na stanowiska pracowników naukowych i badawczo-technicznych oraz dokonywanie okresowej oceny dorobku naukowego i technicznego tych pracowników;
11) opiniowanie wniosków o przyznawanie stypendiów naukowych;
12) przeprowadzanie przewodów doktorskich i habilitacyjnych oraz postępowań o nadanie tytułu naukowego w zakresie posiadanych uprawnień;
13) wnioskowanie do Dyrektora o mianowanie na stanowisko profesora zwyczajnego lub profesora nadzwyczajnego;
14) opiniowanie programów prowadzonych przez Instytut studiów podyplomowych i doktoranckich.
15) opiniowanie regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych.
16) przypisywanie poziomów Polskiej Ramy Kwalifikacji do kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, o których mowa w art. 2 ust. 3 pkt 1 Ustawy, z uwzględnieniem art. 21 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 986);
17) podejmowanie decyzji o włączeniu do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, uwzględniając informacje, o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
18) występowanie do ministra właściwego, o którym mowa w art. 2 pkt 14 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, z wnioskiem o włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji kwalifikacji nadawanych po ukończeniu innych form kształcenia, w tym szkoleń i kursów doszkalających, o których mowa w art. 2 ust. 3 pkt 2 Ustawy.
Wyciąg z Regulaminu Rady Naukowej Instytutu „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi, Rozdział II, §4, pkt.2
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Uchwała nr 329/2019 Rady Naukowej ICZMP z dnia 25 września 2019r. w sprawie zasad prowadzenia postępowania o nadanie stopnia doktora habilitowanego w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki Polki" w Łodzi wszczętych od 01.10.2019 r.
Uchwała nr 101/2023 Rady Naukowej Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi z dnia 27 września 2023 roku w sprawie: zasad prowadzenia postępowania o nadanie stopnia doktora habilitowanego w Instytucie „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Uchwała nr 21/2023 Rady Naukowej ICZMP z dnia 22 lutego 2023 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia postępowań w sprawie nadania stopnia naukowego doktora w Instytucie „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi wszczętych od 01.10.2019 r.
Uchwała nr 27/2023 dnia 26 kwietnia 2023 roku w sprawie zmiany szczegółowych zasad prowadzenia postępowań w sprawie nadania stopnia naukowego doktora w Instytucie „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi wszczętych od 01.10.2019 r.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: