ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechanowie


BIP > Komunikat



ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczaniu transportem Wykonawcy obiadów dwudaniowych dla uczestników Dzien

Ciechanów, dnia 14.12.2015 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczaniu transportem Wykonawcy obiadów dwudaniowych dla uczestników  Dziennego Domu Seniora w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ciechanowie

 

I. Zamawiający:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

w Ciechanowie

ul. Sienkiewicza 32 D

06-400 Ciechanów

NIP 5661086426

Tel.23 672 20 91

e-mail: poczta@ciechanow.mops.pl

 

II. Tryb udzielenia zamówienia

Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia poniżej 30.000 euro, które nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013.907, z późn. zm.). Postępowanie prowadzone będzie w związku z obowiązującymi zasadami konkurencyjności, ustawą o finansach publicznych, z wyłączeniem zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o art. 4 pkt. 8 niniejszej ustawy.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

 

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczaniu transportem Wykonawcy obiadów dwudaniowych dla uczestników Dziennego Domu Seniora w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ciechanowie.

 

 2) Zamówienie obejmuje codzienne przygotowywanie gorących posiłków w postaci obiadów dwudaniowych oraz ich dostarczanie środkiem transportu Wykonawcy - we wszystkie dni robocze (oprócz sobót, niedziel i świąt), w ilości wskazanej poprzedniego dnia przez Zamawiającego telefonicznie do godziny 14:00.

 

3) Szacunkowa dzienna ilość dostarczanych obiadów - 30 sztuk. Przewiduje się, że w czasie realizacji zamówienia tj. od 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r. wydanych zostanie około 7.560 posiłków. Ilość zamawianych posiłków może ulec zmianie w związku z frekwencją osób korzystających z tej formy pomocy. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego.

 

4) Obiady objęte zamówieniem winny być skomponowane w następujących proporcjach:

a)    4 x w tygodniu obiady mięsne,

b)    1 x w tygodniu (piątek) obiad bezmięsny.

 

 5) Obiad powinien być przygotowany zgodnie z  zasadami racjonalnego żywienia, ze szczególnym uwzględnieniem zasad dobrej praktyki higienicznej, przestrzegania norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności  oraz składać się każdorazowo z dwóch dań:

a)    zupy,

b)    drugiego dania - wieloskładnikowego wraz z kompotem.

 

6) Wykonawca winien komponować jadłospisy, w sposób zapewniający zachowanie kaloryczności obiadów z zastrzeżeniem, że wartość kaloryczna obiadu powinna być zgodna z normami obiadowymi oraz powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób powyżej 60 roku życia, przy zachowaniu następującej gramatury zestawu obiadowego:

a)    Obiad mięsny:

zupa - 0,5 l na osobę,

mięso - 15 dkg na osobę,

ziemniaki, kasza, ryż, makaron – 30 dkg na osobę,

surówka - 15 dkg na osobę,

kompot - 250 ml na osobę  na osobę

b)    Obiad bezmięsny:

zupa - 0,5 l na osobę

danie bezmięsne np. pierogi, naleśniki, krokiety - 35 dkg na osobę,

kompot - 250 ml na osobę.

Gramatura wskazana powyżej dotyczy obiadów gotowych, w tym gotowych ich poszczególnych składników.

 

7) Dostarczane obiady muszą posiadać odpowiednią temperaturę tj.

- zupa – co najmniej 75 o C,

- drugie danie – co najmniej 65 o C,

- gorące napoje – co najmniej 80 o C,

- zimne napoje 0d 0 do 4 o C,

 

8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania obiadów przygotowywanych ze świeżych produktów, z wykorzystaniem warzyw i owoców sezonowych. Zakazane jest wykorzystywanie do przygotowywania obiadów, obiadów lub elementów obiadów z dnia poprzedniego.

 

9) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania obiadów we własnych termosach przeznaczonych tylko do tego celu. Termosy  muszą być nieuszkodzone, szczelnie zamknięte zapewniające utrzymanie właściwej jakości i temperatury potraw, każdorazowo myte i dezynfekowane.  Nie dopuszcza się dostarczania potraw w pojemnikach po innych produktach.

 

10) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór odpadów pokonsumpcyjnych, które będą składowane w pojemniku dostarczonym przez Wykonawcę.

                               

11)  W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych  zdarzeń, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój własny koszt z innych źródeł.

 

12) Obiady nie mogą być wykonane z produktów typu instant (np. zupy w proszku, sosy, itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.).

13) Dzienny Dom Seniora,  do którego dostarczane będą obiady posiada własną zastawę stołową.

14) Wymagana jest kalkulacja  jednego posiłku (obiad dwudaniowy) brutto - wraz z transportem.

15) Wymagane jest dostarczanie posiłków transportem Wykonawcy  do siedziby Zamawiającego  pomiędzy godziną 12:00  a  12:15.

Kod CPV: CPV: 55321000-6 - usługi przygotowywania posiłków

                           55520000-1- usługi dostarczania posiłków

 

IV.  Termin realizacji zamówienia: od dnia 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r.

V.    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechanowie nie dopuszcza składania ofert częściowych.

VI. Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny zakupu w trakcie trwania umowy.

VII.  Wymagania względem wykonawcy:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki:

1) spełniać warunki zawarte w art.22 ustawy z dn.29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych

2) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dn.29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych

 

VIII. Terminy mające wpływ na realizację zamówienia:

1. Data  wystawienia faktury za miesięczną realizację zamówienia – ostatni dzień miesiąca, w którym realizowane jest zamówienie,

2. Zapłata  za świadczone usługi następować będzie przelewem bankowym w cyklach miesięcznych, po wykonaniu usługi i wystawieniu faktury przez Wykonawcę i dostarczeniu jej do Zamawiającego do 2 dnia następnego miesiąca. Termin płatności w ciągu  14 dni od daty  wpływu faktury do siedziby Zamawiającego, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany każdorazowo na fakturze.

 

IX.   Oferta będzie oceniana według następujących kryteriów:

1. Cena  - wartość punktowa    60,

a)    sposób obliczania oceny:    cena minimalna x 60

                                                    cena badanej oferty

  2. Urozmaicony miesięczny jadłospis   wartość punktowa    40,

          b) punkty uznaniowe za jadłospis w skali od 1 do 40

3. Cenę oferty należy podać w złotych  polskich – cyfrowo i słownie wraz ze wszystkimi składnikami wpływającymi  na ostateczną cenę uwzględniając podatek VAT.  Podana cena jest ceną ostateczną  zawierającą wszystkie dodatkowe koszty związane z realizacją usługi.

 

X.  Opis sposobu przygotowania oferty

1.  Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

a.     Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia (kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem),

b.     Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( Załącznik nr 1),

c.     Wypełnioną i podpisaną informację o posiadaniu wiedzy i doświadczenia ( – Załącznik Nr 2)

d.     Wypełnione i podpisane oświadczenie (Załącznik Nr 3)

e.     Zaakceptowany projekt umowy (Załącznik nr 4 ).

 

2.     Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i

         zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno

         być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych

         do oferty.

3.   Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w  sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Kopertę zawierającą ofertę należy przynieść lub przesłać na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. H. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów. Koperta powinna  być opatrzona nazwą, dokładnym okresem Wykonawcy oraz oznaczeniem o treści:

 

„Oferta na świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczania transportem Wykonawcy obiadów dwudaniowych dla uczestników Dziennego Domu Seniora w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ciechanowie. Nie otwierać przed 22.12.2015 godz. 9.15”.

 

IX. Miejsce oraz termin składania ofert

 

1.  Oferty należy składać w Sekretariacie w siedzibie zamawiającego:  Sienkiewicza 32D,    

      06-400 Ciechanów.

2.  Termin składania ofert upływa dnia 22.12.2015 r. o godz. 9.00.

3.  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina 

     wpływu oferty do zamawiającego w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.

4.  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5.  Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

6.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień

     dotyczących treści złożonych ofert.

7.  Zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w

     Ciechanowie www.biuletyn.abip.pl/mopsc

8. Otwarcie ofert nastąpi 22.12.2015 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego,

     ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów w pokoju nr 42.

 

 

X. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie oraz za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem    www.biuletyn.abip.pl/mopsc

 

XI. Dodatkowe informacje:

1. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego – Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ceny i doświadczenia.

2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania.

 

XII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:  Hanna Dobrzyńska

tel.  23 672-20-91 wew.19, e-mail: poczta@ciechanow.mops.pl

 

Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą cenę oraz atrakcyjny miesięczny jadłospis.

                

Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz  odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

                                                           

XIII. Załączniki:

 

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Informacja o posiadaniu wiedzy i doświadczenia

Załącznik Nr 3 - Oświadczenie

Załącznik nr 4 – Wzór umowy

 

Dyrektor MOPS :/Zofia Brzezińska/

 

 


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry