BIP > Komunikat
Ciechanów 14.12.2015 r.
ZP.ZO.03.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie
I. Zamawiający:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Ciechanowie
ul. Sienkiewicza 32 D
06-400 Ciechanów
NIP 5661086426
Tel.23 672 20 91
e-mail poczta@ciechanow.mops.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia poniżej 30.000 euro, które nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013. 907, z późn. zm.). Postępowanie prowadzone będzie w związku z obowiązującymi zasadami konkurencyjności, ustawą o finansach publicznych, z wyłączeniem zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o art. 4 pkt. 8 niniejszej ustawy.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na 2016 rok, przy czym jako wyznacznik brane będą pod uwagę proponowane jednostkowe ceny wymienionych i najczęściej używanych materiałów biurowych i eksploatacyjnych. Zaproponowane w ofercie ceny brutto wybranych materiałów dostawca będzie musiał utrzymać do końca 2016 roku. Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów biurowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2
3. Wymagana gwarancja: Wykonawca zapewnia gwarancję na dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne i w przypadku ukrytych wad będzie dokonywał wymiany materiałów.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące wymagania: ………………………………………............................... (wypełnić w razie potrzeby)
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia (kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem),
2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór – Załącznik nr 1),
3) Wypełnioną i podpisaną informację o posiadaniu wiedzy i doświadczenia ( – Załącznik Nr 2
4) Zaakceptowany projekt umowy (Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania).
2. Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i
zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno
być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych
do oferty.
3. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w sposób
gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert. Kopertę zawierającą ofertę należy przynieść lub przesłać na
adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. H. Sienkiewicza 32D, 06-400
Ciechanów. Koperta powinna być opatrzona nazwą, dokładnym okresem Wykonawcy
oraz oznaczeniem o treści:
„Oferta na dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w 2016 roku dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie. Nie otwierać przed 22.12.2014 godz. 10.00”.
Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Sienkiewicza 32D,
06-400 Ciechanów – w Sekretariacie pok. 42.
2. Termin składania ofert upływa dnia 22.12.2015 r. o godz. 10:00
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina
wpływu oferty do Zamawiającego w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Ciechanowie www.biuletyn.abip.pl/mopsc
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.12.2015 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego,
ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów w pokoju nr 42
VII. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- cena - 100%
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.biuletyn.abip.pl/mopsc
IX. DODATKOWE INFORMACJE
1. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego – Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
X. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Hanna Dobrzyńska
tel. 23 672-23-41 wew. 19 mail: poczta@ciechanow.mops.pl
XI. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 – Informacja o posiadaniu wiedzy i doświadczenia
Załącznik Nr 3 – wzór umowy
Załącznik nr 1
do Zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTOWY
na dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w 2016 roku dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów ul. Sienkiewicza 32D
WYKONAWCA:..................................................................................................................
(nazwa wykonawcy/firmy składającej ofertę)
ADRES:...............................................................................................................................
( dokładny adres wykonawcy/firmy)
ADRES KORESPONDENCYJNY (jeżeli jest inny niż powyżej):
...........................................................................................................................................
(dokładny adres dla korespondencji jeżeli jest inny niż powyżej)
TEL./FAX. ...........................................................................................................................................
( dokładne numery telefonu oraz numer faksu do wykonawcy/firmy dla korespondencji dot. niniejszego postępowania)
adres e-mail Wykonawcy: .............................................................................................
(dla korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania)
KRS lub nr i data wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oraz organ prowadzący
...........................................................................................................................................
NIP:............................................................ REGON:...........................................................
Oferujemy realizację dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z wymogami określonymi w treści zapytania ofertowego.
Wartość netto wynosi: ………………… zł
VAT % ………………
Wartość brutto (z VAT) usług wynosi: …………………….. zł
(słownie: …………………………………………………………………………………………………..)
Jednocześnie oświadczamy, że:
1. Zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i przyjmujemy ją bez zastrzeżeń.
2. Zapoznaliśmy się z treścią projektu umowy i przyjmujemy go bez zastrzeżeń i w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.
3. Oświadczamy, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy i zawiera wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia jakie ponosi Zamawiający.
……………………………………………………....................
Data i podpis upoważnionego przedstawiciela
Załączniki:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia.
2. Umocowanie do złożenia oferty (o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty).
3. Informacja o posiadaniu wiedzy i doświadczenia
4. Zaakceptowany projekt umowy.
Załącznik nr 3
do Zapytania ofertowego
INFORMACJA O POSIADANIU WIEDZY I DOŚWIADCZENIA
.....................................................................................................................................................
(pełna nazwa Wykonawcy)
.....................................................................................................................................................
(adres siedziby Wykonawcy)
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na świadczenie : dostaw materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie oświadczam(my), że:
· posiadam(my) wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
Lp.
Nazwa i adres podmiotu zlecającego
Przedmiot i zakres usługi
Czas realizacji usługi
( od... do)
1
2
3
4
5
6
Uwaga: do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające dane w tabeli.
................................................................
(data i podpis Wykonawcy
Załącznik nr 4
do Zapytania ofertowego
WZÓR UMOWY O WYKONANIE DOSTAW
UMOWA .........................
zawarta w dniu …………………………. w Ciechanowie
pomiędzy:
Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej z siedzibą w Ciechanowie przy ul. Sienkiewicza 32D, REGON: 002711188, NIP: 566-10-86-426,
reprezentowanym przez:
Dyrektora - ..............................
przy udziale Głównego Księgowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie – ...............................................
zwanym dalej Zamawiającym,
a
…………………………………………………… z siedzibą w ……………………………………………, działającym/ą na podstawie wpisu do ……………………………………………………. pod nr ………….....…….………………, posiadającym/ą
REGON …………………..…………..; NIP ………………….……………,
zwanym/ą w treści umowy Wykonawcą,
w imieniu i na rzecz którego/ej działa/ją:
…………………………………………………………………………………………………………………..............
§1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania sukcesywną dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na rzecz Zamawiającego, zgodnie z formularzem oferty, która jest załącznikiem do niniejszej umowy.
2. Ilości materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych podanych w załączniku do niniejszej umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. W takim przypadku odpowiedniej korekcie ulegnie wysokość wynagrodzenia określonego w § 5.
3. Zamawiający dopuszcza rozszerzenie asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym, o materiały biurowe i eksploatacyjne, których w chwili składania zapytania ofertowego nie mógł przewidzieć.
4. Terminy realizacji dostaw każdorazowo będą uzgadniane pisemnie, telefonicznie lub za pomocą faksu.
§2
Wykonanie dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych polega w szczególności na :
1) Stałych, sukcesywnych, w miarę pojawiających się potrzeb dostawach do siedziby Zamawiającego.
2) Zachowaniu terminowości - czas realizacji zamówienia nie może przekraczać jednego dnia licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
§ 3
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych z należytą starannością, mając na względzie interes Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały biurowe i eksploatacyjne na każde żądanie Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały biurowe i eksploatacyjne własnym transportem na własny koszt.
§ 4
Za dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie ze złożonym zamówieniem przez Zamawiającego, Wykonawca każdorazowo wystawia fakturę VAT.
§ 5
1. Z tytułu wykonanych dostaw materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych określonych w § 1 niniejszej Umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie ……………. złotych (słownie: ……………………........ złotych) netto plus należny podatek VAT w kwocie .............., zgodnie ze złożoną ofertą. Łączne wynagrodzenie brutto wynosi .............
2. Podstawą wypłaty będzie zaakceptowana przez Zamawiającego faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę po wykonaniu i przyjęciu dostawy.
3. Zapłata za wykonane dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych następować będzie przelewem bankowym w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany każdorazowo na fakturze.
§ 6
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. z możliwością jej rozwiązania przez każdą ze stron, z zachowaniem 1 (jedno) miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, bądź w każdym czasie na mocy porozumienia stron.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku naruszenia przez Wykonawcę obowiązków przyjętych umową.
§ 7
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§8
Strony ustalają kary umowne:
1. W przypadku opóźnień w realizacji umowy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę karą umowną w wysokości 200 zł. za każdy dzień zwłoki, liczony od terminu jaki został określony w § 2 ust. 2 umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy karę w wysokości 10% kwoty, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
3. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego karę w wysokości 10 % kwoty, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
4. Obowiązku zapłaty kar umownych nie stosuje się w przypadku rozwiązania umowy zgodnie z § 6 ust. 1 umowy.
§9
Wykonawca zapewnia gwarancje na dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne i w przypadku ukrytych wad będzie dokonywał wymiany materiałów.
§ 10
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
§ 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§12
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej po rygorem nieważności.
§13
Wszelkie spory mogące powstać w związku z realizacją niniejszej umowy podlegają rozpoznaniu przez sąd powszechny, właściwy dla Zamawiającego.
§14
Umowę sporządzono w 2 (dwóch) jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Załączniki:
1. Oferta Wykonawcy stanowiąca integralną cześć umowy.
......................................................... .......................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy) (podpis i pieczęć Zamawiającego)
Załącznik nr 2
Zestawienie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych proponowanych do zakupu
przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechanowie w 2016 roku
Lp.
Nazwa artykułu
j.m.
ilość
Cena
jednostkowa
Wartość pozycji
netto
brutto
1
Papier Xsero, formatA4 gramatura 80g/m2, białość CIE 161, opakowanie ryza (500arkuszy),przeznaczony do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych.
ryza
500
2
Papier Xsero, formatA3 gramatura 80g/m2, białość CIE 161, opakowanie ryza (500arkuszy),przeznaczony
do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych.
ryza
10
3
Koperta biała C-6, HK, opakowanie karton=1000szt.
karton
10
4
Koperta biała C-5, HK, opakowanie karton=500szt.
karton
5
5
Koperta biała B-5, HK, opakowanie karton=500szt.
karton
5
6
Koperta biała B-4, HK, opakowanie karton=250szt.
karton
5
7
Koperta biała DL, HK, opakowanie karton=1000szt., z paskiem, okno prawa strona.
karton
10
8
Koperta biała DL, HK, opakowanie karton=1000szt. z paskiem.
karton
10
9
Arkusz spisu z natury A-4 (0+1).
bloczek
6
10
Miesięczna karta eksploatacyjna SM-13 format A-5
bloczek
4
11
Polecenie wyjazdu służbowego format A-5.
bloczek
5
12
Polecenie przelewu – wpłata gotówki 2-odcinkowe A-6 (0+1)
bloczek
10
13
Przekładka do segregatora kartonowa 1/3 A4 mix kolorów, wykonana z kartonu o gramaturze 190g/m2; pakowana jednostkowo w folię ochronną; format: 1/3 A4; dziurkowanie: 4; do wpinania w pionie oraz w poziomie; wymiary: 235x105mm; mix kolorów tworzą przekładki w kolorze: białym, różowym, niebieskim, zielonym; opakowanie=100 szt
Op.
15
14
Ewidencja wyjść w godzinach służbowych
A-4, 16 kartek.
bloczek
6
15
Skorowidz A-4 w twardej lakierowanej oprawie, szyte z tłoczonym indeksem, liniatura kratka, 96kart.
Szt.
8
16
Długopis na sprężynce z wymiennym wkładem, przezroczysta obudowa, podstawka przyklejona do podłoża,
możliwość regulacji nachylenia umieszczania długopisu, dł. sprężyny 150cm, długość
linii pisania do 800m, średnica kulki 0,7mm; - opakowania=12 szt.
Op.
2
17
Wąsy skoroszytowe PP z metalową
blaszką 25szt. mix kolorów, wąsy wykonane z aluminium; długość całkowita: 150mm; szerokość całkowita: 34mm; opakowanie=25szt.
Op.
15
18
Teczka do podpisu A4 różne kolory okładka wykonana z tektury o grubości: 1,9mm i gramaturze: 1200g/m2; faktura skóry; gramatura wewnętrznych przekładek: ok. 450g/m2; 19 szarych kartek wewnętrznych oraz 20 przegródek ułatwiających umieszczanie dokumentów; otwory na stronach; wzmocnione paski oddzielające;
wymiary: 245x343mm.
Szt.
2
19
Dziennik korespondencyjny A-4 oprawa lakierowana twarda introligatorska 194 kart
Szt.
3
20
Teczka tekturowa wiązana biała A-4.
Szt.
200
21
Segregator PP A4/50 mix kolorów wykonany z tektury pokrytej o strukturze płótna (100µm); grubość kartonu: 2,1mm; gramatura kartonu: 1290g/m2; dźwignia z dociskaczem; pod mechanizmem dźwigniowym umieszczony numer kontrolny;
szerokość grzbietu: 50mm; wzmocniony otwór na palec; wymienna, obustronna etykieta grzbietowa; wymiary:285x320x50mm.
Szt.
50
22
Segregator PP A4/75 mix kolorów wykonany z tektury (100µm); grubość kartonu: 2,1mm; gramatura kartonu: 1290g/m2; dźwignia z dociskaczem; pod mechanizmem dźwigniowym umieszczony jest numer kontrolny; szerokość grzbietu: 50mm; wzmocniony otwór na palec; wymienna, obustronna etykieta grzbietowa;
wymiary:285x320x75mm.
Szt.
70
23
Skoroszyt papierowy A4 1/2 biały z zawieszką
metalową – oczka metalowe umożliwiające wpięcie do segregatora, 300g.
Szt.
50
24
Skoroszyt PP A4 mix kolorów, o grubości 100µm (przód) oraz 180µm (tył); miękki; pojemność 2cm
Szt.
150
25
Skoroszyt papierowy A-4 biały – wewnątrz metalowy wąs z listwą, 300g.
Szt.
50
26
Blok biurowy A4/100, format A4; w niebieską
kratkę 5x5mm; ilość kartek: 100; klejony po krótkim boku; gramatura kartek: 70-80g/m2; gramatura okładki: 120/200g/m2 .
Szt.
15
27
Brulion do 100 kart., format A4; posiada twardą oprawę lakierowaną; w kratkę
5x5mm; margines ok. 2cm; szyty i klejony; gramatura kartek: 55-66g/m2 .
Szt.
20
28
Zeszyt 32 kart., format A5; posiada okładkę
kartonową laminowaną, w kratkę, gramatura kartek od 55g/m2 .
Szt.
25
29
Zakreślacz fluorescencyjny, 4 szt. w etui mix kolorów, do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru; nietoksyczny tusz – nie rozmazuje się; końcówka ścięta; grubość
linii pisania: 1-5mm; długość linii pisania:
min. 200m; (4 kolory -zielony, żółty, pomarańczowy, różowy).
Szt.
5
30
MARKER CD/DVD marker dwustronny czarny, CD/DVD i folii permanentny, z szybkoschnącym tuszem. Pisze na powierzchni m.in.: szkle, drewnie, plastiku, winylu.; Linia pisania 0,40 mm. Długość linii pisania 1100 m.; Linia pisania 0,70 mm. Długość linii pisania 800 m.
Szt.
10
31
Gumka uniwersalna, wykonana z najlepszej jakości syntetycznego kauczuku-polimerowa, przeznaczona do ścierania ołówka, 62x11mm.
Szt.
40
32
Ołówek biurowy z gumką, sześciokątny ołówek grafitowy. Wymiary: średnica 6,9mm; długość 17,5 mm; grafit HB o średnicy 2,3mm, nie łamie się.
Szt.
60
33
Temperówka aluminiowa pojedyncza srebrna, wykonana z aluminium; wyposażona w pojedyncze ostrze; przeznaczona do ostrzenia ołówków i kredek o maksymalnej średnicy 8mm; wymiary: 14,5x24,5x10mm.
Szt.
10
34
Korektor w piórze z metalową
końcówką 12ml; posiada przezroczystą
skuwkę z klipsem; płynny szybko
zasychający; pojemność: 12ml.
Szt.
12
35
Cienkopis kulkowy jednorazowy, różne kolory (czarny, niebieski, czerwony zielony), linia pisania 0.40 mm, długość linii 1,250m,; skuwka z metalowym klipsem.
Szt.
30
36
Długopis czarny ze skuwką, końcówka pisząca z węglika wolframu o średnicy 1 mm, szerokość linii pisania 0,4 mm, sześciokątna obudowa; przezroczysta obudowa, atrament na bazie oleju.
Szt.
50
37
Długopis niebieski ze skuwką, końcówka pisząca z węglika wolframu o średnicy 1 mm, szerokość linii pisania 0,4 mm, sześciokątna obudowa; przezroczysta obudowa, atrament na bazie oleju. szt. 100
Szt.
100
38
Etykieta wsuwana – dwustronna do segregatora 28x153 obustronna, przeznaczona do segregatorów o
grzbiecie 50mm; opakowanie=20 szt.
Op.
10
39
Etykieta wsuwana – dwustronna do segregatora 48x153mm obustronna, przeznaczona do segregatorów o
grzbiecie 75mm; opakowanie=20 szt.
Op.
10
40
Koszulka na dokumenty PP, krystaliczna A5/100szt. transparentna, miękka, wykonana z gładkiej folii polipropylenowej (50 µm); przeznaczona na dokumenty w formacie A5; otwarta na górze; przezroczysta,
antyelektrostatyczna; specjalnie wzmocniony brzeg; pasek z multiperforacją.
Op.
3
41
Koszulka na dokumenty PP, krystaliczna A4/100szt. transparentna 50 MIKR, miękka, wykonana z gładkiej folii polipropylenowej (50 µm); przeznaczona na dokumenty w formacie A4; otwarta na górze;
przezroczysta, antyelektrostatyczna; wzmocniony brzeg; pasek z multiperforacją.
Op.
10
42
Koszulka z klapką
A-4 na dokumenty, miękka wykonana z gładkiej matowej folii polipropylenowej 100
mikronów, przezroczysta, otwierana po dłuższym boku, wzmocnione brzegi, pasek z multiperforacją,
opakowanie=10szt.
Op.
5
43
Folia do bindownicy A-4 bezbarwna, przezroczysta, 140mikronów; opakowanie=100szt.
167. Grzbiety do bindowania (sprężynki) plastikowe średnica grzbietu O 10mm – 65 kartek; opakowanie 100szt. szt. 2
Op.
2
44
Karton do bindownicy A-4, skóropodobny, dwustronnie kolorowy; opakowanie=100szt., różne kolory.
Op.
1
45
Grzbiety do bindowania (sprężynki) plastikowe średnica grzbietu O 6mm – 25 kartek; opakowanie=100szt.
Op.
1
46
Grzbiety do bindowania (sprężynki) plastikowe średnica grzbietu O 10mm – 65 kartek; opakowanie 100szt.
Op.
1
47
Okładka z listwą zaciskającą 5 szt.
Op.
5
48
Dziurkacz do 25 kartek mix kolorów, metalowy mechanizm, metalowa obudowa; ogranicznik formatuA4/US/A5/A6/888; dziurkuje do 25 kartek; na 2 dziurki; średnica dziurki: 5,5mm; odstęp pomiędzy
dziurkami: 80mm.
Szt.
10
49
Klej w płynie 50ml, wyposażony w gąbczastą
końcówkę.
Szt.
10
50
Linijka transparentna 30cm
Szt.
15
51
Nożyczki biurowe, wykonane ze stali nierdzewnej, uchwyt gumowany; uniwersalne – do cięcia papieru,
kartonu, tektury, zdjęć, taśmy samoprzylepnej, itp.; rozmiar: 16,5 cm.
Szt.
10
52
Poduszka do pieczątek nasączona tuszem niebieskim ; pudełko o wymiarach 110x70mm. szt. 10
205. Stojak na wizytówki 110x45x55 transparentny; wykonany z przezroczystego polistyrenu; wymiary:
110x45x55mm.
Szt.
5
53
Spinacze okrągłe 28/100szt. w pudełku, niklowane, okrągłe; rozmiar: 28 mm; 100 szt.
Op.
50
54
Spinacze okrągłe 33/100szt. w pudełku, niklowane, okrągłe; rozmiar: 33mm; 100 szt. op. 40
Op.
25
55
Taśma samoprzylepna, wykonana z polipropylenu; przezroczysta; niewidoczna na fotokopiach oraz przy
transmisji telefaksowej; rozmiar: 12/10 mm/m; opakowanie=12szt.
Op.
5
56
Tusz do pieczątek fotopolimerowych i kauczukowych, butelka o pojemności 22ml; kolor: niebieski
Szt.
5
57
Zszywacz do 20 kartek, zintegrowany metalowy mechanizm, zszywa na płasko; wyposażony w metalowy element ułatwiający usuwanie zszywek; funkcja zszywania tapicerskiego; zszywa do 20 kartek; głębokość wsunięcia kartki: 44mm; zszywki 10/5;
Szt.
10
58
Zszywki 23/6, galwanizowane, twarde, srebrne; 1000 szt. op. 10
Op.
20
59
Bloczek samoprzylepny 51x38, substancja klejąca usuwalna za pomocą wody; karteczki w kolorze żółtym lub w zestawie trzech kolorów neon; ilość karteczek: 100; gramatura: 70g/m2 ± 4%; klej umieszczony wzdłuż dłuższego boku.
Szt.
50
60
Bloczek samoprzylepny 76x76mm; substancja klejąca usuwalna za pomocą
wody; karteczki w żółtym
kolorze; ilość
karteczek: 100; gramatura: 70g/m2
Szt.
50
61
Kostka nieklejona biała 90/90/90mm, nieklejone, karteczki; do wykorzystania jako samodzielny bloczek lub
uzupełnienie pojemnika; kolor: biały; foliowana jednostka sprzedaży; wymiary karteczki: 90x90mm; wysokość kostki: 90mm; ilość karteczek: 700 ± 3%; gramatura karteczek: 70g/m2 .
Szt.
10
62
Kalendarz biurowy na rok 2016, na biurko, stojący, tydzień na stronie, druk dwustronny(dwa kolory), papier
offsetowy 80g/m2, na krótszym boku spięty spiralą ułatwiającą przekładanie kartek, wymiary 152x200mm.
Szt.
50
63
Wniosek o urlop typ:515-5, 10x14 cm
bloczek
30
64.
Kartotek urlopowa typ:525-3 dwustronna
Szt.
100
65.
Karta ewidencji czasu pracy pracownika dwustronna
Szt.
100
Razem:
Wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Lp.
Typ sprzętu do jakiego przeznaczony jest materiał
j.m.
ilość
Cena
jednostkowa
Wartość pozycji
netto
brutto
1
Drukarka Citizen 330 igłowa taśma
Szt.
2
2
Drukarka HP 1100
Szt.
2
3
Kserokopiarka Panasonic DP-8016
Szt.
8
4
Kserokopiarka Panasonic DP-1820E
Szt.
4
5
Drukarka HP 1102
Szt.
10
6
Drukarka HP 1022
Szt.
5
7
Drukarka HP 2515 kolor i czarny
Kpl.
3
8
Drukarka HP 1606
Szt.
5
9
Drukarka HP 1005
Szt.
5
10
Drukarka HP 209a kolor i czarny
Szt.
5
11
Drukarka HP 1200
Kpl.
5
12
Drukarka Samsung ML 2580 N
Szt.
5
13
Drukarka Samsung SCX-3400
Szt.
5
14
Drukarka Samsung ML 3471N
Szt.
5
15
Drukarenka DYMO LM 150
Szt.
2
16
Urządzenie wielofunkcyjne HP 1050
Szt.
5
Razem: