ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechanowie


BIP > Komunikat



ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup oraz dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla MOPS w Ciechanowie / Nieaktualne

Nieaktualne 

Ciechanów, dn. 09.03.2016 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup oraz dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie

 

 

I. Zamawiający:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechanowie

ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów

NIP 5661086426

Tel. 23 672 20 91

e-mail poczta@ciechanow.mops.pl

 

 II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z  oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie.

 

Specyfikacja przedmiotu zamówienia.

Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy:

1)                 Komputer PC – 4 szt.

Procesor

min. dwurdzeniowy, min. 3,7 GHz

Częstotliwość szyny QPI/DMI

5 GT/s

Pojemność pamięci podręcznej L3

min. 3 MB

Pojemność dysku twardego

min. 1 TB

Rodzaj dysku twardego                

Standardowy nośnik magnetyczny

Prędkość obrotowa silnika

7200 obr./min.

Napędy wbudowane (zainstalowane)

DVD±RW

Zainstalowana pamięć RAM

4 GB

Rodzaj pamięci RAM

DDR3

Ilość wolnych banków pamięci

min. 1 szt.

Typ karty graficznej

Zgodna z Intel HD Graphics 4400

Karta dźwiękowa

Zintegrowana

Interfejsy / Komunikacja

• min.6 x USB 2.0

• min. 2 x USB 3.0

• min. 1x VGA (CRT)

• 1x RJ-45 (LAN)

Ilość wolnych kieszenie 3,5” wewnętrznych

min. 1

Ilość wolnych kieszenie 5,25” zewnętrznych

min. 1

Karta sieciowa

zintegrowana 10/100/1000 Mbit/s

Ilość wolnych slotów PCI-E 16x

min. 1 szt.

Ilość wolnych slotów PCI-E  1x

min. 2 szt.

Ilość wolnych slotów PCI

min. 1 szt.

Zainstalowany system operacyjny

zgodny z Microsoft Windows 8.1 lub wyższy

Obudowa

Mini Tower

Zasilacz

min 300W

Gwarancja

min. 24 m-ce

Dodatkowe wyposażenie

Klawiatura, mysz

Inne

Microsoft 2013 Home & Business PL lub wyższy

 

2)                 Monitor – 4 szt.

Format ekranu

16:9 panoramiczny

Przekątna ekranu

min. 18,5”

Podświetlenie matrycy

LED

Nominalna rozdzielczość

min. 1366 x 768

Kontrast

min. 10000000:1

Czas reakcji matrycy

min. 5 ms

Gniazdo D-Sub

min. 1 szt.

Gwarancja

min. 24 m-ce

 

3)                 Drukarka– 2 szt. 

Interfejs USB         

2.0.

Interfejs Ethernet

1 szt.

Praca w sieci

Tak

Technologia druku

Laserowa monochromatyczna

Jakość druku

min. 1200 dpi

Druk dwustronny (Duplex)

Tak

Nominalna prędkość druku mono

min. 40 (str./min.)

Zainstalowana pamięć

min 128 MB

Format wydruku

A4

Podajniki papieru

podajnik na min 250 arkuszy

Wydajność miesięczna

min.  100 000 stron

Gwarancja

min. 12 miesięcy

Materiały eksploatacyjne

Toner startowy czarny  pozwalający wydrukować min. 5000 stron

 

 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące wymagania:

1) posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia (kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).

Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni warunku zostanie odrzucony w postępowaniu. 

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 23 marca 2016 roku.

 

 IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.  Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

a.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia (kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem),

b.      Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)

c.       Zaakceptowany projekt umowy (Załącznik nr 2 ).

2.     Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i

         zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno

         być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych

         do oferty.

3.  Zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w

     Ciechanowie www.biuletyn.abip.pl/mopsc

4.  Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w  sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Kopertę zawierającą ofertę należy przynieść lub przesłać na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. H. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów. Koperta powinna  być opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem o treści:

 

„Oferta na zakup oraz dostawę nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie

Nie otwierać przed 17.03.2016 r. godz. 10.00”.

 

 V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

1.  Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów – w Sekretariacie pok. 42.

2.  Termin składania ofert upływa dnia 17 marca 2016 r. o godz. 10:00.

3.  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina 

     wpływu oferty do Zamawiającego w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.

4.  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5.  Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

6.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień

     dotyczących treści złożonych ofert.

7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 marca 2016 r. o godz. 10:15  w siedzibie Zamawiającego,

     ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów w pokoju nr 48.

 

VI. OCENA OFERT

 

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

- cena - 100% 

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.biuletyn.abip.pl/mopsc

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

1. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego – Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów.

2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) odwołania postępowania, nieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania.

W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnia wskazanego

powyżej Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tytułu udziału w postępowaniu.

 

IX. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawca mi:

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:  Hanna Dobrzyńska , tel.  23 672 20 91 wew. 19, e-mail: poczta@ciechanow.mops.pl

 

X. ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – wzór umowy


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry