BIP > Komunikat
Nieaktualne
Ciechanów, dn. 09.03.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup oraz dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie
I. Zamawiający:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechanowie
ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów
NIP 5661086426
Tel. 23 672 20 91
e-mail poczta@ciechanow.mops.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy:
1) Komputer PC – 4 szt.
Procesor
min. dwurdzeniowy, min. 3,7 GHz
Częstotliwość szyny QPI/DMI
5 GT/s
Pojemność pamięci podręcznej L3
min. 3 MB
Pojemność dysku twardego
min. 1 TB
Rodzaj dysku twardego
Standardowy nośnik magnetyczny
Prędkość obrotowa silnika
7200 obr./min.
Napędy wbudowane (zainstalowane)
DVD±RW
Zainstalowana pamięć RAM
4 GB
Rodzaj pamięci RAM
DDR3
Ilość wolnych banków pamięci
min. 1 szt.
Typ karty graficznej
Zgodna z Intel HD Graphics 4400
Karta dźwiękowa
Zintegrowana
Interfejsy / Komunikacja
• min.6 x USB 2.0
• min. 2 x USB 3.0
• min. 1x VGA (CRT)
• 1x RJ-45 (LAN)
Ilość wolnych kieszenie 3,5” wewnętrznych
min. 1
Ilość wolnych kieszenie 5,25” zewnętrznych
min. 1
Karta sieciowa
zintegrowana 10/100/1000 Mbit/s
Ilość wolnych slotów PCI-E 16x
min. 1 szt.
Ilość wolnych slotów PCI-E 1x
min. 2 szt.
Ilość wolnych slotów PCI
min. 1 szt.
Zainstalowany system operacyjny
zgodny z Microsoft Windows 8.1 lub wyższy
Obudowa
Mini Tower
Zasilacz
min 300W
Gwarancja
min. 24 m-ce
Dodatkowe wyposażenie
Klawiatura, mysz
Inne
Microsoft 2013 Home & Business PL lub wyższy
2) Monitor – 4 szt.
Format ekranu
16:9 panoramiczny
Przekątna ekranu
min. 18,5”
Podświetlenie matrycy
LED
Nominalna rozdzielczość
min. 1366 x 768
Kontrast
min. 10000000:1
Czas reakcji matrycy
min. 5 ms
Gniazdo D-Sub
min. 1 szt.
Gwarancja
min. 24 m-ce
3) Drukarka– 2 szt.
Interfejs USB
2.0.
Interfejs Ethernet
1 szt.
Praca w sieci
Tak
Technologia druku
Laserowa monochromatyczna
Jakość druku
min. 1200 dpi
Druk dwustronny (Duplex)
Tak
Nominalna prędkość druku mono
min. 40 (str./min.)
Zainstalowana pamięć
min 128 MB
Format wydruku
A4
Podajniki papieru
podajnik na min 250 arkuszy
Wydajność miesięczna
min. 100 000 stron
Gwarancja
min. 12 miesięcy
Materiały eksploatacyjne
Toner startowy czarny pozwalający wydrukować min. 5000 stron
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące wymagania:
1) posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia (kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni warunku zostanie odrzucony w postępowaniu.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 23 marca 2016 roku.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia (kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem),
b. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
c. Zaakceptowany projekt umowy (Załącznik nr 2 ).
2. Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i
zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno
być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych
do oferty.
3. Zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Ciechanowie www.biuletyn.abip.pl/mopsc
4. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Kopertę zawierającą ofertę należy przynieść lub przesłać na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. H. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów. Koperta powinna być opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem o treści:
„Oferta na zakup oraz dostawę nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie
Nie otwierać przed 17.03.2016 r. godz. 10.00”.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów – w Sekretariacie pok. 42.
2. Termin składania ofert upływa dnia 17 marca 2016 r. o godz. 10:00.
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina
wpływu oferty do Zamawiającego w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 marca 2016 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego,
ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów w pokoju nr 48.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- cena - 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.biuletyn.abip.pl/mopsc
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego – Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania postępowania, nieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnia wskazanego
powyżej Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tytułu udziału w postępowaniu.
IX. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawca mi:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Hanna Dobrzyńska , tel. 23 672 20 91 wew. 19, e-mail: poczta@ciechanow.mops.pl
X. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – wzór umowy
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: