BIP > Komunikat
ZAPYTANIE OFERTOWE
na świadczenie usługi, dostawy lub roboty budowlanej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie
I. Zamawiający:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Ciechanowie
ul. Sienkiewicza 32 D
06-400 Ciechanów
NIP 5661086426
Tel.23 672 20 91
e-mail poczta@ciechanow.mops.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Henryka Sienkiewicza 32D.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
I. Remont pomieszczeń biurowych obejmuje:
1. Dwukrotne malowanie emulsyjne ścian i sufitów z przygotowaniem podłoża (uzupełnienie ubytków, usunięcie spękań, zacieków, gruntowanie podłoża) – nie więcej niż 1972,90 m2 ,
2. Malowanie olejne grzejników radiatorowych – nie więcej niż 85 m2 ,
3. Malowanie stolarki drzwiowej – nie więcej niż 56,25 m2 ,
4. Malowanie olejne rur c.o. do fi 1 cal. – nie więcej niż 174 mb,
5. Ułożenie wykładziny PCV homogenicznej gr. 2 mm zgrzewanej sznurem z przygotowaniem podłoża – nie więcej niż 117,70 m2 .
II. Remont łazienki:
1. Wymiana glazury na ścianach – nie więcej niż 21 m2
2. Ułożenie terakoty na posadce – nie więcej niż 6 m2
3. Wymiana ustępu typu kompakt – 1 kpl
4. Wymiana umywalki z półnogą i baterii – 1 pkl
5. Wykonanie sufitu podwieszanego z montażem halogenów.
III. Wymiana wykładziny:
1. Wymiana wykładziny na płytki terakota na korytarzu parteru i I pietra – nie więcej niż 136 m2 .
IV. Remont wiatrołapu:
1. Wykonanie sufitu podwieszanego z montażem halogenów – nie więcej niż 7,84 m2
2. Ułożenie tynku strukturalnego na ścianach wraz z przygotowaniem podłoża – nie więcej niż 33,60 m2
3. Ułożenie terakoty na posadce – nie więcej niż 7,84 m2 .
3. Wykonawca przygotuje pomieszczenia do malowania poprzez demontaż i ponowny montaż osprzętu na ścianach i sufitach oraz ewentualne zabezpieczenie przez osłonięcie. (w tym: demontaż i ponowny montaż włączników, gniazd sieciowych, kratek wentylacyjnych, żaluzji) oraz odpowiednio zabezpieczy ościeżnice, okna, elementy stałe wyposażenia, podłogi podczas przeprowadzania prac (osłonięcie folią polietylenową, zaklejenie taśmą malarską).
4.Wszystkie materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
5. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
6. Zamawiający zobowiązuje się sukcesywnie udostępnić Wykonawcy pomieszczenia do remontu w dni robocze oraz w soboty w godzinach 7.00 – 18.00 a realizacja prac powinna być dostosowana do funkcjonowania jednostki MOPS w przedmiotowym obiekcie i uzgodniona z dyrektorem ośrodka.
7. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz zapewni pomieszczenia dla pracowników.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej w dowolny dzień roboczy w godz. od 9:00 do 14:00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
9. Wymagana gwarancja – Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia wystawienia faktury, po końcowym odbiorze robót.
10. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
1. Nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad,
2. Uniemożliwiające użytkowania remontowanych pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.
11. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z poszanowaniem środowiska naturalnego. Powłoki malarskie nie powinny wydzielać przykrego zapachu i zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
13. Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i umiejętności w danym zakresie.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
16. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
17. Płatność za wykonane roboty nastąpi po ich zakończeniu i protokolarnym odbiorze robót, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 14 dni licząc od dnia wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
18. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące wymagania:
1. Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie i w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom remontowym stanowiącym przedmiot zamówienia (malowanie pomieszczeń, naprawa lub wymiana nawierzchni podłogi) o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN brutto każde zamówienie.
2. Wykonawca nie jest w stanie upadłości ani likwidacji, co potwierdza dostarczając aktualny wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Ocenę spełnienia warunków udziału w zapytaniu przeprowadza się zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”. Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawcy złożą dokumenty określone w części IV zapytania ofertowego potwierdzające ich spełnienie.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 01.08.2016 r. – 09.09.2016 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Sienkiewicza 32D,
06-400 Ciechanów – w Sekretariacie pok. 42.
2. Termin składania ofert upływa dnia 29.07.2016 r. o godz. 10.00
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina
wpływu oferty do Zamawiającego w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Ciechanowie www.biuletyn.abip.pl/mopsc
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.07.2016 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego,
ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów w pokoju nr 42 A
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium oceny ofert: 100% cena. Do porównania ofert uwzględniona zostanie cena brutto.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.biuletyn.abip.pl/mopsc
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego – Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
IX. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Hanna Dobrzyńska
tel. 23 672-20-91 wew.19
mail: poczta@ciechanow.mops.pl
X. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – Informacja o posiadaniu wiedzy i doświadczenia
Załącznik Nr 3 – wzór umowy
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: