BIP > Komunikat
Ciechanów, dn. 14.10.2016 r.
KA.ZP.2311.08.EFS.1.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup oraz dostawę sprzętu komputerowego dla Placówki Wsparcia Dziennego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie
I. Zamawiający:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Ciechanowie
ul. Sienkiewicza 32 D
06-400 Ciechanów
NIP 5661086426
Tel.23 672 20 91
e-mail poczta@ciechanow.mops.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Placówki Wsparcia Dziennego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy
1) Laptop - 14 szt.
Osprzęt:
Parametry:
Procesor
Intel Core i5 lub nowszy
liczba rdzeni
min. Dwa
Prędkość procesora
min. 2.5 GHz
Pojemność pamięci podręcznej L3
min. 3 MB
Pamięć RAM
8 GB
Rodzaj pamięci RAM
DDR3
Dysk Twardy
min. 1TB HDD lub SSD
opcjonalnie
min.128GB dysk SSD + min.500 dysk HDD
Prędkość obrotowa
min. 5200 obr./min.
Przekątna ekranu LCD
min. 15,4 cala
Karta Graficzna
Zintegrowana + dedykowana
Pamięć dedykowanej karty graficznej
min. 1GB Geforce lub
min. 2GB RadeonKarta sieciowa
zintegrowana
Typ bezprzewodowej karty sieciowej
WiFi 802.11b/g/ N
Napędy wbudowane (zainstalowane)
DVD±RW
Urządzenia wskazujące
touchPad
Klawiatura numeryczna
wydzielona klawiatura numeryczna
Złącza zewnętrzne
1xHDMI
3xUSB
Min. 1 USB 3.0
1x RJ-45(LAN)
wyjście słuchawkowe/mikrofon
Karta dźwiękowa
głośniki stereo
Zainstalowany system operacyjny
zgodny z Microsoft Windows 10
Wyposażenie dodatkowe
Zintegrowana kamera
Pakiet Microsoft Office (Word, Exel, PowerPoint, Acces)
Gwarancja
24 miesiące
2) Laptop – 2 szt.
Osprzęt:
Parametry:
Procesor
Intel Core i5 lub nowszy
liczba rdzeni
min. Dwa
Prędkość procesora
min. 2.5 GHz
Pojemność pamięci podręcznej L3
min. 3 MB
Pamięć RAM
8 GB
Rodzaj pamięci RAM
DDR3
Dysk Twardy
min. 1TB HDD lub SSD
opcjonalnie
min.128GB dysk SSD + min.500 dysk HDD
Prędkość obrotowa
min. 5200 obr./min.
Przekątna ekranu LCD
min. 15,4 cala
Karta Graficzna
Zintegrowana + dedykowana
Pamięć dedykowanej karty graficznej
min. 1GB Geforce lub
min. 2GB RadeonKarta sieciowa
zintegrowana
Typ bezprzewodowej karty sieciowej
WiFi 802.11b/g/ N
Napędy wbudowane (zainstalowane)
DVD±RW
Urządzenia wskazujące
touchPad
Klawiatura numeryczna
wydzielona klawiatura numeryczna
Złącza zewnętrzne
1xHDMI
3xUSB
Min. 1 USB 3.0
1x RJ-45(LAN)
wyjście słuchawkowe/mikrofon
Karta dźwiękowa
głośniki stereo
Zainstalowany system operacyjny
zgodny z Microsoft Windows 10
Wyposażenie dodatkowe
Zintegrowana kamera,
Pakiet Microsoft Office (Word, Exel, PowerPoint, Acces),
Mysz bezprzewodowa
Gwarancja
24 miesiące
3) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne
Drukarka, Skaner, kopiarka
Technologia druku
Laserowa
Interfejs wbudowany
Wbudowane złącze Ethernet (RJ45)
Wbudowany port USB
Opcjonalnie możliwość połączenia Wi-fi (nie wymagane)
Zainstalowana pamięć
min 128MB
Druk dwustronny
Tak
Podajniki papieru
min 250 arkuszy
Gwarancja
24 miesiące
Obsługiwane formaty
A4/A5/A6 /B5/ koperty
Dodatkowo
Toner startowy
4) Drukarka - 1 szt.
Interfejs USB
2.0.
Interfejs Ethernet
1 szt.
Praca w sieci
Tak
Połączenie wi-fi
Tak
Technologia druku
Laserowa polichromatyczna(kolor)
Druk dwustronny (Duplex)
Tak
Nominalna prędkość druku mono
20 (str./min.)
Zainstalowana pamięć
min 128 MB
Format wydruku
A4
Podajniki papieru
podajnik na min 150 arkuszy
Gwarancja
24 miesięcy
Materiały eksploatacyjne
Toner startowy czarny+ kolorowy
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące wymagania:
1) posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni warunku zostanie odrzucony w postępowaniu.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: 28 października 2016 roku.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia.
b. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
c. Zaakceptowany projekt umowy (Załącznik nr 2 ).
2. Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i
zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno
być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych
do oferty.
3. Zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Ciechanowie www.biuletyn.abip.pl/mopsc
4. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w sposób
gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do
terminu otwarcia ofert. Kopertę zawierającą ofertę należy przynieść lub przesłać na adres
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. H. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów. Koperta
powinna być opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem o treści:
„Oferta na dostawę sprzętu komputerowego dla Palcówki Wsparcia Dziennego”
Nie otwierać przed 21.10.2016 r. godz. 14.00.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów – w Sekretariacie pok. 42.
2. Termin składania ofert upływa dnia 21.10. 2016 r. o godz. 14:00.
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina
wpływu oferty do Zamawiającego w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.10.2016 r. o godz. 14:15 w siedzibie Zamawiającego,
ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów w pokoju nr 42.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- cena - 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.biuletyn.abip.pl/mopsc
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego – Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
IX. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Hanna Dobrzyńska
tel. 23 672 20 91 wew. 19, e-mail: poczta@ciechanow.mops.pl
X. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – wzór umowy
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: