BIP > Rozpatrywanie wniosków i skarg
1. Interesanci zgłaszają wnioski i skargi w merytorycznych działach.
Kierownicy działów przyjmują interesantów codziennie w godzinach pracy MOPS.
2. W przypadku braku możliwości załatwienia sprawy przez kierowników działów, osoby zainteresowane mogą umówić się na spotkanie z dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile lub zastępcami dyrektora z zachowaniem następujących zasad:
zapisy przyjmowane są codziennie:
- w sekretariacie (I piętro, pokój nr 210),
- telefonicznie pod nr 67 212 21 31 lub
- drogą elektroniczną poprzez e-mail na adres mops@mops.pila.pl;
osoba zapisująca się na spotkanie zobowiązana jest przedstawić swoje dane osobowe i kontaktowe oraz wyczerpującą informację na temat przedmiotu spotkania zgodnie z drukiem zgłoszenia interwencji.
3. Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile i jego zastępcy w sprawie interwencji przyjmują w każdą środę w godzinach od 10:00 do 16:00.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: