ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pile


BIP > Komunikat



Ogłoszenie o zamówieniu - usługi portierskie, ochrony osób i mienia oraz monitoring systemu alarmowego

Piła, 17 października 2024 r.


Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ADP.3210.3.2024/AP


Przedmiot zamówienia: Usługi portierskie, ochrony osób i mienia oraz monitoring systemu alarmowego w obiekcie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile przy ul. Spacerowej 23


● Postępowanie prowadzone jest dla zamówienia publicznego na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości nieprzekraczającej progów określonych w art. 359 pkt 2 w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.


Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.


Strona internetowa prowadzonego postępowania na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą:


https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8fc9ef00-3be8-41de-90fc-7679f75597da (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia).


Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-8fc9ef00-3be8-41de-90fc-7679f75597da


Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.


Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.


Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.


Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.


W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32 778-89-99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.


 


 


 


strzałka do góry