BIP > Komunikat
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku informuje, że Dyrektor MOPS w Płocku, wyznaczył Koordynatora ds. dostępności. Funkcję będzie pełnił Pan Sławomir Karczewski – Z-ca Kierownika Działu Administracyjnego .
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla MOPS w Płocku było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20.09.2020r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1062)
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ww. ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
• wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku.
• przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku.
• monitorowanie działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w MOPS w Płocku – Sławomir Karczewski
adres do korespondencji: ul. Zgliczyńskiego 4; 09-400 Płock
telefon: (24) 364 02 45
e-mail: dostepnosc@mopsplock.eu
Zarządzenie Dyrektora MOPS w Płocku z dnia 30 września 2020r.