ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku


BIP > Komunikat



Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Płocku

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku informuje, że Dyrektor MOPS w Płocku, wyznaczył Koordynatora ds. dostępności. Funkcję będzie pełnił Pan Sławomir Karczewski – Z-ca Kierownika Działu Administracyjnego . 

Podstawa prawna

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla MOPS w Płocku było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20.09.2020r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1062)

 

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ww. ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności  należy:

   wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku.

   przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku.

   monitorowanie działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w MOPS w Płocku – Sławomir Karczewski

adres do korespondencji: ul. Zgliczyńskiego 4; 09-400 Płock

telefon: (24) 364 02 45

e-mail: dostepnosc@mopsplock.eu

 

Zarządzenie Dyrektora MOPS w Płocku z dnia 30 września 2020r.


strzałka do góry