BIP > Komunikat
Załącznik nr3
do zarządzenia Rektora
nr 8/2022 z dnia 17.06.2022r.
Regulamin opłat za usługi edukacyjne i opłat za wydanie dokumentów (tekst jednolity)
1.
1. Studia w Niepublicznej Wyższej Szkoły Medycznej są odpłatne.
2. Opłaty regulowane są w formie przelewu na konto bankowe Uczelni lub gotówką w
Kancelarii Uczelni z góry za dany semestr lub miesiąc nauki.
3. W przypadku regulowania opłat przelewem na konto bankowe za datę uregulowania
opłaty uważa się datę wpływu środków finansowych na konto bankowe uczelni.
4. Wpisowe i opłata rekrutacyjna pobierana jest gotówką przy składaniu dokumentów i nie
podlega zwrotowi.
2.
Student może być wezwany do przedłożenia potwierdzenia dokonania wpłaty czesnego lub
innych opłat w każdym czasie przez Dziekana, Dziekanat lub Kancelarię Uczelni.
3.
Opłaty za studia obejmują czesne, opłaty za obowiązujące w cyklu kształcenia oraz opłaty
dodatkowe określone w załącznikach nr 1 i nr 3 do regulaminu opłat za usługi edukacyjne i
opłat za wydawanie dokumentów.
4.
1. Czesne opłacane jest przez studentów w formie opłaty jednorazowej za semestr lub na
podstawie wniosku studenta w 10-ratach miesięcznych zgodnie z harmonogramem
określonym w załączniku nr 2 do regulaminu.
2. Zmiana systemu opłat wymaga złożenia przez studenta nowego oświadczenia w sprawie
wpłat czesnego.
3. W przypadku wniesienia czesnego po terminie określonym w umowie uczelnia może
naliczyć odsetki ustawowe za opóźnienie w zapłacie liczone od następnego dnia po upływie
terminu zapłaty do dnia zapłaty.
5.
Student wnosi opłaty za praktyki na miesiąc przed rozpoczęciem praktyki proporcjonalnie do
ilości godzin określonej praktyki.
6.
W przypadku zaległości w opłatach za studia student zostaje wezwany do zapłaty zaległości
w określonym terminie w wezwaniu. W przypadku braku wpłaty student może być skreślony
z listy studentów zgodnie z postanowieniami regulaminu studiów.
7.
Studenci mają zagwarantowaną stałą wysokość czesnego podczas całego okresu trwania
studiów to jest 6 semestrów zgodnie z zawartą umową o naukę.
8.
1. Student, który otrzymał zgodę na urlop dziekański lub przerwę w studiach wnosi
obowiązujące opłaty proporcjonalnie do okresu nauki. W przypadku zaległości w opłatach
dokonuje wpłaty zaległości w terminie określonym w wezwaniu do zapłaty.
2. W przypadku dokonania zapłaty z góry za semestr student otrzymuje proporcjonalny
zwrot wpłaty za okres od momentu uzyskania zgody na urlop dziekański lub przerwę w
studiach.
9.
1. Student kontynuujący naukę po urlopie dziekańskim, przerwie w studiach, którego umowa
o naukę obowiązuje, opłaca czesne zgodnie z wysokością określoną w umowie o naukę.
2. Student kontynuujący naukę po urlopie dziekańskim, przerwie w studiach, którego umowa
o naukę wygasła, opłaca czesne zgodnie z wysokością określoną dla rocznika, z którym
kontynuuje studia.
3. W przypadku powrotu na studia w ciągu dwóch lat o od ich zakończenia w celu napisania
pracy licencjackiej i jej obrony wnoszona jest opłata w wysokości 500 zł w ciągu 7 dni od daty
pozytywnego rozpatrzenia wniosku.
4. Student powtarzający rok opłaca czesne w wysokości 50% należnego czesnego w
przypadku uczęszczania na 50% zajęć objętych programem studiów. W przypadku
uczęszczania na zajęcia obejmujące 51% zajęć objętych programem studiów student opłaca
czesne w pełnej wysokości.
10.
Uczelnia pobiera opłaty z innych tytułów niż czesne oraz za wydawanie i uwierzytelnianie
dokumentów zgodnie z załącznikiem nr 3 do regulaminu.
11.
1. Student skreślony z listy studentów jest zobowiązany rozliczyć się z uczelnią w ciągu 14 dni
od dnia skreślenia.
2.Student kończący studia jest zobowiązany rozliczyć się z uczelnią na czternaście dni przed
egzaminem dyplomowym , na kierunku pielęgniarstwo na czternaście dni przed obroną
pracy dyplomowej.
12.
1. Wysokość czesnego oraz opłat na poszczególnych kierunkach studiów stanowi załącznik
nr 1 do regulaminu.
2. skreślony.
3. Harmonogram wpłat ratalnych czesnego stanowi załącznik nr 2 do regulaminu.
4. Wysokość opłat dodatkowych oraz za wydanie i za uwierzytelnienie dokumentów stanowi
załącznik nr 3 do regulaminu.
REKTOR :
załącznik nr 1
do regulaminu opłat za usługi edukacyjne
i wydawania dokumentów
z dnia 17 czerwca 2022r.
1.
PIELĘGNIARSTWO STACJONARNE(WEEKENDOWE)
1. 4400,00 zł za semestr
2. 5 x 900,00 zł w ratach miesięcznych , łącznie za semestr 4500 zł
PIELĘGNIARSTWO POMOSTOWE TOK A
1. 3200,00 zł. za semestr
2. 5 x 680,00 zł w ratach miesięcznych, łącznie za semestr 3400 zł
PIELĘGNIARSTWO POMOSTOWE TOK B i C
1. 3600,00 zł za semestr
2. 5 x 750,00 zł w ratach miesięcznych, łącznie za semestr 3750 zł
2.
RATOWNICTWO MEDYCZNE
1. 4400,00 zł za semestr
2. 5 x 900,00 zł w ratach miesięcznych, łącznie za semestr 4500 zł
3.
ELEKTRORADIOLOGIA
1. 4400,00 zł. za semestr
2. 5 x 900,00 zł w ratach miesięcznych, łącznie za semestr 4500 zł
4.
DIETETYKA STACJONARNA/ NIESTACJONARNA
1. 4000,00 zł za semestr
2. 5 x 830,00 zł w ratach miesięcznych łącznie za semestr 4150 zł
5.
KOSMETOLOGIA STACJONARNA/NIESTACJONARNA
1. 4200,00 zł za semestr
2. 5 x 860,00 zł w ratach miesięcznych, łącznie za semestr 4300 zł
OPŁATY ZA STUDIA PODYPLOMOWE
6.
DIETETYKA W ZDROWIU I CHOROBIE
1. 4000,00 zł za semestr
2. 5 x 830,00 zł w ratach miesięcznie, łącznie za semestr 4150 zł
DIETETYKA W SPORCIE
1. 4000,00 zł za semestr
2. 5 x 830,00 zł w ratach miesięcznie, łącznie za semestr 4150 zł
PODOLOGIA
1. 4000,00 zł za semestr
2. 5 x 830,00 zł w ratach miesięcznie, łącznie za semestr 4150 zł
KOSMETOLOGIA STOSOWANA
1. 4000,00 zł za semestr
2. 5 x 830,00 zł w ratach miesięcznie, łącznie za semestr 4150 zł
załącznik nr 2
do regulaminu opłat za usługi
edukacyjne i wydawania dokumentów
z dnia 17 czerwca 2022r.
Harmonogram wpłat ratalnych czesnego i opłat za praktyki
I. Wpłaty czesnego
Semestr zimowy:
I rata płatna do dnia do dnia 10 września, II rata płatna do dnia do 10 października, III rata
płatna do dnia 10 listopada, IV płatna do 10 grudnia, V rata płatna do dnia 10 stycznia
Semestr letni:
I rata płatna do dnia 10 lutego, II rata do 10 marca, III rata do dnia 10 kwietnia,
IV rata płatna do dnia 10 maja, V rata płatna do dnia 10 czerwca
II.Wpłaty za praktyki
na miesiąc przed rozpoczęciem praktyki proporcjonalnie do ilości godzin określonej praktyki
załącznik nr 3
do regulaminu opłat za usługi
edukacyjne i wydawania dokumentów
z dnia 17 czerwca 2022r.
OPŁATY DODATKOWE
1.
1. przy rekrutacji na studia :
1) opłata rekrutacyjna w wysokości 85,00 zł
2) wpisowe w wysokości 205 zł
2. opłaty przy wznowieniu studiów :
1) opłata rekrutacyjna w wysokości 85,00 zł
2) wpisowe w wysokości 205 zł
2.
1.Opłata za warunkowe zaliczenie dwóch przedmiotów wynosi 200 zł miesięcznie do czasu
zaliczenia wszystkich przedmiotów, za warunkowe zaliczenie trzech przedmiotów wynosi 300
zł do czasu zaliczenia wszystkich przedmiotów.
2.Opłata za powrót na studia w ciągu dwóch lat od ich zakończenia w związku z pisaniem
pracy licencjackiej i jej obroną zgodnie z regulaminem studiów wynosi 500 zł i jest wnoszona
w ciągu 7 dni od pozytywnego rozpatrzenia wniosku.
3.
Opłaty za wydawanie dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa
Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów:
1. opłata za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej w wysokości 22 zł
2. opłata za wydanie duplikatu legitymacji studenckiej w wysokości 33 zł
3. opłata za wydanie indeksu 4 zł
4. opłata za wydanie duplikatu indeksu w wysokości 6 zł
4.
1. Opłata w wysokości 20 zł za wydanie odpisu innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2
ustawy
– dyplomu ukończenia studiów w języku obcym,
– suplementu do dyplomu w języku obcym,
b) za wydanie duplikatu:
– dyplomu ukończenia studiów,
– suplementu do dyplomu;
2. Opłata w wysokości 26 zł – za uwierzytelnienie dokumentów, o których mowa w art. 78
ust. 1 ustawy, przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą
5.
Opłata za postępowanie związane z potwierdzeniem efektów uczenia się w wysokości 500
zł.
6.
Opłata za wydanie dyplomu ukończenia studiów 60 zł.
7.
Opłata za przetrzymywanie książek w bibliotece w wysokości 0,20 zł za każdy dzień zwłoki za
jedną książkę. Górna granica kary za przetrzymanie jednorazowo wszystkich wypożyczonych
książek wynosi nie więcej niż 60 zł.