BIP > REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
W Centrum Administracyjnym Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych prowadzone są następujące rejestry:- Rejestr Zarządzeń Dyrektora, Pism Okólnych, Poleceń służbowych,- Rejestr Uchwał Rady Miasta Ruda Śląska oraz Zarządzeń Prezydenta Miasta Ruda Śląska w zakresie dotyczącym Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5 oraz Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej- Rejestr Pełnomocnictw i Upoważnień,- Rejestr skarg i wniosków,- Rejestr umów,- Rejestr protokołów pokontrolnych,- Rejestr Decyzji dotyczących odpłatności za pobyt dziecka w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej,- Rejestr Skierowań dzieci do Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej,- Rejestr postanowień Sądu w sprawach dotyczących umieszczania dzieci w placówce, zwalniania dzieci z placówki oraz urlopowań dzieci,- Rejestry pism wychodzących i przychodzących ARCHIWUM W archiwum przechowywana będzie dokumentacja wynikająca z działalności Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych, Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 1, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 2, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 3, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 4, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 5 zgodnie z klasyfikacją Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. Informację udostępnił: Dyrektor - Janina SzwedkaInformację wytworzył: Aleksandra Glid - SekretarkaInformację zamieścił na stronie BIP - Aleksandra Glid - SekretarkaData wytworzenia informacji: 29.10.2018 r.Data publikacji w BIP: 29.10.2018 r.W Centrum Administracyjnym Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych prowadzone są następujące rejestry:
- Rejestr Zarządzeń Dyrektora, Pism Okólnych, Poleceń służbowych,
- Rejestr Uchwał Rady Miasta Ruda Śląska oraz Zarządzeń Prezydenta Miasta Ruda Śląska
w zakresie dotyczącym Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5 oraz Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej- Rejestr Pełnomocnictw i Upoważnień,
- Rejestr skarg i wniosków,
- Rejestr umów,
- Rejestr protokołów pokontrolnych,
- Rejestr Decyzji dotyczących odpłatności za pobyt dziecka w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej,
- Rejestr Skierowań dzieci do Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej,
- Rejestr postanowień Sądu w sprawach dotyczących umieszczania dzieci w placówce, zwalniania dzieci z placówki oraz urlopowań dzieci,
- Rejestry pism wychodzących i przychodzących
ARCHIWUM
W archiwum przechowywana będzie dokumentacja wynikająca z działalności Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych, Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 1, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 2, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 3, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 4, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 5 zgodnie z klasyfikacją Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
Informację udostępnił: Dyrektor - Janina Szwedka
Informację wytworzył: Aleksandra Glid - Sekretarka
Informację zamieścił na stronie BIP - Aleksandra Glid - Sekretarka
Data wytworzenia informacji: 29.10.2018 r.
Data publikacji w BIP: 29.10.2018 r.