BIP > Komunikat
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ząbkowicach Śląskichul. B. Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ząbkowicach Śląskich ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. tworzenia i koordynacji programów w zakresie rozwiązywania problemów społecznych
Nabór dotyczy zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Określenie wymagań:
1) Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, ekonomia, politologia)
b)doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu (mile widziany staż pracy w administracji samorządowej)
c) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) obywatelstwo polskie
e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
f) doświadczenie w zakresie realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
g) znajomość przepisów z zakresu :
• ustawy o samorządzie powiatowym;
• ustawy o pracownikach samorządowych
• ustawy o ochronie danych osobowych;
• kodeksu postępowania administracyjnego;
• ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
• ustawy o pomocy społecznej;
2) Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole;
b) odpowiedzialność, dyspozycyjność i kreatywność
c) samodzielność w planowaniu i realizowaniu zadań
d) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel
e) dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu obowiązków;
f) umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystania ich w praktyce
g) prawo jazdy kategorii B,
3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem i realizacją powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz innych programów dotyczących rozwiązywania problemów społecznych
b) sporządzanie oceny zasobów pomocy społecznej w powiecie – opracowywanie projektów programów osłonowych
c) prowadzenie spraw związanych z realizacją programów w ramach europejskich funduszy strukturalnych. Przygotowywanie stosownych wniosków i dokumentacji
d) wykonywanie zadań koordynatora projektu systemowego:
• koordynowanie pracy zespołu projektu systemowego w ramach PO KL Poddziałania 7.1.2. - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie,
• nadzór nad realizacją projektu,
• monitorowanie projektu,
• promocja projektu,
• przygotowanie wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami,
• sporządzenia sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zakresu czynności,
e) prowadzenie spraw z zakresu polityki bezpieczeństwa informacji w Centrum Pomocy Rodzinie
f) prowadzenie spraw związanych z obsługą programu informatycznego „POMOST” do obsługi świadczeń wypłacanych przez Centrum Pomocy Rodzinieg)sporządzanie i przekazywanie sprawozdań w Statystycznej Aplikacji Centralnej (SAC)
4) Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) i list motywacyjny;
b) dokumenty poświadczające wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły) ,
c) dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
d) kserokopie świadectw pracy
e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
f) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o treści „Oświadczam, że nie byłam/em karana/y za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
g) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem
5) Inne informacje:
Procedura naboru na wolne stanowisko urzędnicze prowadzona jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz 1458 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych .( Dz. U. nr 223, poz.1458)”Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie PCPR Ząbkowice Śląskie lub pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. B. Prusa 5 z dopiskiem : „Nabór na stanowisko ds. tworzenia i koordynacji programów w zakresie rozwiązywania problemów społecznych „w terminie do 17.09. 2012 roku do godz. 1530.
Oferty, które wpłyną do PCPR po ww. terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.biuletyn.abip.pl/pcpr-zabkowicesl) oraz na tablicy informacyjnej siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ząbkowicach Śląskich, ul. B. Prusa 5 Kandydaci spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 74/ 815 60 00 lub 815 68 28Ząbkowice Śląskie 04.09.2012 rok
Dyrektor Powiatowego CentrumPomocy Rodzinie w Ząbkowicach Śląskich
Beata Mirek
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: