BIP > Zamówienia publiczne
Dostawa oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2024 do 31 grudnia 2024 roku.
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2024 r.
Informacja na temat postępowania DR.26.1.2023 na : Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania DR.26.4.2022 na udzielenie zamówienia na dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania DR.26.5.2022 na udzielenie zamówienia na dostawę oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania DR.26.4.2022 na udzielenie zamówienia na dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania DR.26.4.2022 w sprawie udzielenie zamówienia na dostawę żywności w roku 2023.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
" Postępowanie na udzielenie zamówienia na dostawę oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Postępowanie na udzielenie zamówienia na dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania DR.26.3.2022 w sprawie udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tymporuszających się na wózkach inwalidzkich
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Postępowanie na zakup i dostawę busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania DR.26.2.2022 w sprawie udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tymporuszających się na wózkach inwalidzkich
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania DR26.2.2022 w sprawie udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
dotyczy postępowania DR26.2.2022 w sprawie udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich - tryb podstawowy
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich - tryb podstawowy
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich - tryb podstawowy
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn.:" Wymiana i montaż instalacji słaboprądowej w celu przystosowania ciągów komunikacyjnych, pokoi, łazienke do potrzeb osób niepełnosprawnych w DPS w Czachowie
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania DR.26.1.2022 w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn.:"Wymiana i montaż instalacji słaboprądowej w celu przystosowania ciągów komunikacyjnych, pokoi, łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w DPS w Czachowie”.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy postępowania DR.26.1.2022 w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn.: "Wymiana i montaż instalacji słaboprądowej w celu przystosowania ciągów komunikacyjnych, pokoi, łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w DPS w Czachowie".
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dom Pomocy Społecznej w Czachowie zaprasza do składania ofert, które dotyczą zadania pn. „ Wymiana i montaż instalacji słaboprądowej w celu przystosowania ciągów komunikacyjnych, pokoi, łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w DPS w Czachowie”.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych w postępowaniu na dostawę żywności w 2022 roku.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja z otwarcia ofert na dostawę żywności na 2022 rok.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty na dostawę oleju opałowego na rok 2022
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zapytanie ofertowe na Dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2022
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu na Sukcesywną dostawę żywności dla DPS Czachów na rok 2021
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty na świadczenie usług pralniczych w roku 2021.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty na dostawę oleju opałowego na rok 2021.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
"Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Czachów na rok 2021 - na dostawę jaj"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zapytanie ofertowe na Dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2021 do 31 grudnia 2021
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zapytanie ofertowe na Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2021 roku.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zapytanie ofertowe na Dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2021 do 31 grudnia 2021
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Wezwanie do złożenia ofert dodatkowych - Sukcesywna dostawa żywności dla DPS Czachów na rok 2021 - część
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej wCzachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W CZACHOWIE NA ROK 2021
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W CZACHOWIE NA ROK 2021
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W CZACHOWIE NA ROK 2021.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W CZACHOWIE NA ROK 2021
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowiew ramach projektu "Bezpieczna przyszłość".
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowiew ramach projektu "Bezpieczna przyszłość".
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowiew ramach projektu "Bezpieczna przyszłość".
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej wCzachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowiew ramach projektu "Bezpieczna przyszłość".
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Ogłoszenie o wynikach przetargu nieograniczonego
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja z otwarcia ofert na Dostawę artykułów żywnościowych dla DPS Czachów na rok 2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze wykonawcy na Dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej od 01 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym "Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Czachów na rok 2020"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze wykonawcy na świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie na rok 2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dotycząca Zapytania cenowego na dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zapytanie cenowe na dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.
Zapytanie cenowe na dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zapytanie cenowe na dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej "Remont pomieszczenia stołówki w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
ZAPYTANIE CENOWE nr ZO.230.3.2019 poniżej 30 tys. EURO na Remont pomieszczeń stołówki w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
dot. zamówienia Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja z otwarcia ofert
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
W związku z niewielkimi modyfikacjami SIWZ w kwestii przedmiotu zamówienia poniżej zamieszczamy SIWZ z naniesionymi korektami oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Ponadto Zamawiający informuję o zmianie terminu składania ofert z dnia 13.12.2018 na dzień 14.12.2018 godz. 10.00
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Ogłoszenie o zamówieniu
Dyrektor DPS w Czachowie informuje, że pytania do SIWZ oraz do ogłoszenia o zamówieniu należy kierować na adres mailowy:
biuro@dps-czachow.pl lub dps_czachow@poczta.onet.pl
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Ogłoszenie o zamówieniu
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Czachów , 10.12.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE na ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie
Powiatem Opatowskim, Dom Pomocy Społecznej Czachów 54, 27-530 Ożarów, o numerze identyfikacyjnym NIP 863-124-96-35, REGON 291130694 działającym na podstawie Decyzji znak PS.II.9013/1-9/06 Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 25.10.2006r. i wpisany do Rejestru domów pomocy społecznej pod numerem 7/2006 reprezentowanym przez upoważnionego na podstawie Uchwały nr 4.13.2014 Zarządu Powiatu w Opatowie z dnia 30.12.2014 r.
Dyrektora - mgr inż. Lucjannę Szczęsna
zwanym dalej Zamawiającym,
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego przy wartości zamówienia nie przekraczającego kwoty 30.000,00 euro (netto) i jest wyłączone ze stosowania ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych;
a) dezynfekcja, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, składanie i segregowanie bielizny, pakowanie czystej bielizny w worki foliowe .
b) odbiór bielizny brudnej i transport czystej bielizny odbywać się będzie na koszt i środkami transportu WYKONAWCY.
c) odbiór i dostarczenie bielizny do ZAMAWIAJĄCEGO
d) prowadzenie ewidencji przekazywanej do prania bielizny i ubrań
a) bielizna pościelowa biała i kolorowa (poszwy, poszewki, prześcieradła),
b) ubrania męskie białe i kolorowe,
c) piżamy,
d) ręczniki,
e) ścierki kuchenne,
f) firany, zasłony,
g) koce,
h) pokrowce na materace, materace gąbkowe,
i) obrusy,
j) worki na bieliznę,
k) ścierki,
l) kołdry, poduszki
ł) odzież ochronna personelu
3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
a) Odbiór bielizny do prania odbywa się w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek w godz. 9.30-11.30.
b) W uzasadnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY dopuszcza odbiór bielizny do prania raz w tygodniu w godz. 9.30-11.30.
c) Przedmiotem zamówień jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi obowiązującymi w tym zakresie
z zastosowaniem dopuszczalnych atestem PZH środków piorących
i dezynfekcyjnych..d) Pranie brudnej bielizny musi odbywać się wg procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny, zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym.
e) WYKONAWCA będzie zobowiązany do stosowania środków piorących
i dezynfekcyjnych ,gwarantujących właściwą jakość prania, nie powodujących przyspieszonego zużycia bielizny i odzieży oraz posiadających odpowiednie i aktualne atesty i certyfikaty. WYKONAWCA na żądanie przedstawi ZAMAWIAJĄCEMU wykaz środków piorących i dezynfekujących, które będzie stosował przy realizacji zamówienia. WYKONAWCA będzie zobowiązany do powiadamiania ZAMAWIAJĄCEGO o każdorazowej zmianie środka piorącego
i dezynfekującego.f) Bielizna i odzież pochodząca od ZAMAWIAJĄCEGO nie może być mieszana
z bielizną i odzieżą pochodzącą z innych placówek.g) Bielizna czysta przywieziona z pralni nie może być wilgotna.
h) Transport bielizny i odzieży powinien odbywać się z zapewnieniem odpowiednich warunków sanitarnych, zgodnych z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
1) Jednostkę rozliczeniową stanowi 1 kg brudnego prania w miesiącu,
2) Szacowana ilość prania w okresie 1 miesiąca -622 kg
3) Zapłata wynagrodzenia następować będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez WYKONAWCĘ ostatniego dnia miesiąca każdego miesiąca kalendarzowego w terminie 30 dni od dnia doręczenia,
4) Do faktury WYKONAWCA załącza specyfikację określającą datę odbioru, wagę bielizny oddanej do ZAMAWIAJĄCEGO.
Okres wykonywania usługi - 12 miesięcy od 01.01.2016 do 31.12.2016 r.
Cena 100%
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:
1. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i powinna być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji WYKONAWCY.
2. Oprócz wypełnionego formularza oferty, należy złożyć parafowany egzemplarz projektu umowy.
3. Oferta powinna być przesłana:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dps-czachow.pl
faksem na nr 15 8611 501
dnia: 2015-12-15 do godziny 9.00
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. WYKONAWCA może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. Każdy WYKONAWCA może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
7. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Dokumenty są składana w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ.
9. Wszelkie miejsca w ofercie, w których WYKONAWCA naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji WYKONAWCY.
10.WYKONAWCY będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarciu mowy w sprawie zamówienia, ZAMAWIAJĄCY może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
11.WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnik jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich WYKONAWCÓW, którzy udzielili mu pełnomocnictwa, a realizacja umowy będzie prowadzona wyłącznie we współpracy z nim.
VIII. Pozostałe postanowienia:
1. Wszystkie dokumenty dotyczące niniejszego postępowania są udostępnione na stronie internetowej ZAMAWIAJĄCEGO: www.abip.pl w zakładce Zamówienia publiczne
2. ZAMAWIAJĄCY udostępni do wglądu jawną część dokumentacji na pisemny wniosek zainteresowanego.
3. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Dodatkowych informacji udziela osoba upoważniona do kontaktu:
Kosiak Justyna – Kierownik Zespołu
Tel.: 15 8611 501
Nr 1) Formularz oferty - do wypełnienia i załączenia do oferty.
Nr 2) Projekt umowy.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zmieniamy pkt III Zapytania ofertowego na Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie
ppkt 3
a) o brzmieniu Odbiór bielizny do prania odbywa się w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek w godz. 9.30.-11.30 na
Odbiór bielizny do prania odbywa się w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO raz w tygodniu w czwartek w godz. 9.30.-11.30;
b) o brzmieniu W uzasasdnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY dopuszcza odbiór bielizny do prania raz w tygoniu w godz. 9.30.-11.30 na
W uzasasdnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY dopuszcza odbiór bielizny do prania w innym dniu tygodnia w godz. 9.30.-11.30
OFERTY NALEŻY PRZESŁAĆ ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ NA ADRES : biuro@dps-czachow.pl bądż faksem na nr 15 8611 501
DO DNIA 17.12.2015 DO GODZ. 9.00 .