ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku


BIP > Komunikat



Zakup nieczynnego dźwigu osobowego hydraulicznego

Giżycko 02.10.2023 r.

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY

Dom Pomocy Społecznej w Giżycku ogłasza sprzedaż nieczynnego / zbędnego dźwigu osobowego hydraulicznego:

 

Lp.

Nazwa sprzętu

Ilość/Jm

Opis stanu technicznego urządzenia

Cena brutto

1.

Dźwig osobowy hydrauliczny

nr inwent. DPSKS ST 001-6-64-64

1 szt.

Elementy dźwigu osobowego z widoczną korozją

0,80 zł/kg

W/w nieczynny dźwig osobowy składowany jest w pomieszczeniu gospodarczym na terenie Domu

Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko.

Wnioski na zakup nieczynnego dźwigu osobowego (załącznik nr 1) należy składać osobiście do dnia

16.10.2023 r. w siedzibie DPS w Giżycku lub przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej,

ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko.

Wnioski będą rozpatrywane według daty wpływu do siedziby DPS.

W pierwszej kolejności beda rozpatrywane wnioski jednostek Powiatu Giżyckiego.

Z uwagi na fakt, że Dom Pomocy Społecznej w Giżycku nie posiada wagi do zważenia urządzenia

objętego sprzedażą, kupujący jest zobowiązany do zważenia nieczynnego dźwigu własnym

urządzeniem pomiarowym przed Komisją Likwidacyjną DPS celem ustalenia całościowej wagi

urządzenia.

Ważenie nieczynnego dźwigu dokonywane jest na koszt kupującego.

Dom Pomocy Społecznej w Giżycku oświadcza, że ww. składnik rzeczowy majątku ruchomego

jest wolny od obciążeń finansowych i praw osób trzecich.

Sprzedaż rozpocznie się 16.10.2023 r.

Odbiór zakupionego nieczynnego dźwigu (ważenie, załadunek i przewóz) kupujący organizuje we

własnym zakresie oraz pokrywa koszty z tym związane.

Termin odbioru dźwigu odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku

w godz. 8.00 - 14.00.

W przypadku pytań, odpowiedzi udzieli:

Mariusz Gołubowski - w zakresie sprzedaży, oględzin oraz odbioru sprzętu tel. 87 428 25 73(4)


DOM POMOCY SPOŁECZNEJ 11-500 w Giżycku

ul. Warszawska 31, tel. (0-87) 428-25-73(4)

NIP 8451043369      REGON 000302540


 


Załączniki:

1.    Wzór wniosku na zakup.

2.   Wzór umowy sprzedaży nieczynnego dźwigu osobowego hydraulicznego.


Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 RODO informujemy, że:

1.              Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest .Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko, adres e-mail: qizvcko@dps.pl tel. 87 428 25 73.

2.         W sprawach związanych z przetwarzaniem danych może Pan/Pani kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: kontakt@anrodo.pl

3.         Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO.

4.         Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp.

5.         Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.

6.         W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich.

7.         Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu.

8.         Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

9.         Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:

ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP; z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.

10.       Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.

11.       Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry