BIP > INFORMACJA O WYNIKACH PRZETARGÓW
Informacja dla Wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w postępowaniu DPS-ST.270.1.2024
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu DPS-ST.270.11.2023
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
wyjaśnienie dot. odrzucenia oferty w postępowaniu DPS-ST.270.9.2023
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu DPS-ST.270.9.2023
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w postępowaniu DPS-ST.270.9.2023
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na: ,, Dostawy drobiu na potrzeby Domu pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2023 w okresie od dnia zawarcia umowy ( lecz nie wcześniej niż od 1.02.2023 r) do dnia 31.12.2023 r."
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
W dniu 25.01.2023 r. Zamawiający Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu dokonał otwarcia ofert w postępowaniu prowadzonym pod nazwą: Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2023 w okresie od dnia zawarcia umowy ( lecz nie wcześniej niż od 1.02.2023r) do dnia 31.12.2023 r.W dniu 25.01.2023 r. Zamawiający Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu dokonał otwarcia ofert w postępowaniu prowadzonym pod nazwą: Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2023 w okresie od dnia zawarcia umowy ( lecz nie wcześniej niż od 1.02.2023r) do dnia 31.12.2023 r.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert dot. DPS-ST.270.24.2022
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na "Dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2023" - część II "Drób" oraz część IX "Produkty bezglutenowe"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie nazw i adresów ofert - informacja z otwarcia ofert - uzupełnienie dot. postępowania DPS-ST.270.24.2022 na dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2023
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie nazw i adresów ofert ważnych złożonych na postępowanie prowadzone w trybie podstawowym- bez negocjacji na dostawy art. żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społęcznej w Kaliszu w roku 2023.Informacja z otwarcia ofert.Zestawienie nazw i adresów ofert ważnych złożonych na postępowanie prowadzone w trybie podstawowym- bez negocjacji na dostawy art. żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społęcznej w Kaliszu w roku 2023.Informacja z otwarcia ofert.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie ofert złożonych przez Wykonawców na dostawy art. żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2023.Zestawienie ofert złożonych przez Wykonawców na dostawy art. żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2023.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu na dostawę mleka i art. mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w okresie od dnia zawarcia umowy (lecz nie wcześniej niż 2.11.2022r ) do dnia 31.12.2022r.Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu na dostawę mleka i art. mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w okresie od dnia zawarcia umowy (lecz nie wcześniej niż 2.11.2022r ) do dnia 31.12.2022r.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie ofert złożonych przez wykonawców na dostawę mleka i art. mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w okresie od dnia zawarcia umowy (lecz nie wcześniej niż od 2.11.2022r) do dnia 31.12.2022r.Zestawienie ofert złożonych przez wykonawców na dostawę mleka i art. mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w okresie od dnia zawarcia umowy (lecz nie wcześniej niż od 2.11.2022r) do dnia 31.12.2022r.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu na dostawę mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w okresie od dnia zawarcia umowy (lecz nie wcześniej niż 18.10.2022r) do dnia 31.12.2022rInformacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu na dostawę mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w okresie od dnia zawarcia umowy (lecz nie wcześniej niż 18.10.2022r) do dnia 31.12.2022r
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania DPS-ST.270.7.2021
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania DPS-ST.270.20.2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania DPS-ST.270.18.2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym DPS-ST.270.18.2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie ofert złożonych przez Wykonawców na dostawy artykułów żywnościowych DPS-ST.270.18.2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie nazw i adresów pozostałych ofert ważnych złożonych na przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych, które uzyskały poniżej 100 punktów
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym na dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na cztery części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w 2021 roku
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie ofert złożonych przez Wykonawców na dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na cztery części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w 2021 roku
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie nazw i adresów pozostałych ofert ważnych złożonych na przetarg nieograniczony DPS-ST.270.13.2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym DPS-ST.270.13.2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie nazw i adresów pozostałych ofert ważnych złożonych na przetarg nieograniczony na "Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym na "Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania DPS-ST.270.5.2020
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert przetargu na zakup testów wraz z usługa ich wykonania
na obecność COVID-19 i weryfikację epidemiczną w uprawnionym do tego podmiocie dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zestawienie nazw i adresów pozostałych ofert ważnych złożonych na przetarg nieograniczony na zakup testów wraz z usługą ich wykonania
na obecność COVID-19 i weryfikacją epidemiczną w uprawnionym do tego podmiocie dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu,
które uzyskały poniżej 100 pkt.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu na dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na cztery części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu na 2020 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu na dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na dwie części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu na listopad-grudzień 2019r
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Ogłoszenie nr 510019080-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu: Przygotowanie i dostawy obiadów dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - UsługiZamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503650-N-2019Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 29604100000, ul. ul. Winiarska 26, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 673 016, e-mail dpskalisz@poczta.fm, faks 627 575 724.
Adres strony internetowej (url): www.biuletyn.abip.pl/dpskaliszI.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostawy obiadów dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawy obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:nie
II.5) Główny Kod CPV: 55520000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu nieograniczonym na przygotowanie i dostawę obiadów dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu nieograniczonym na dostawy artykułów żywnościowych w 2019r z podziałem na IV części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu ul. Winiarska 26
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2018 roku
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o zawarciu umowy na dostawę artykułów żywnościowych z podziałem na IV części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu na 2018 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu nieograniczonym na dostawy artykułów żywnościowych w 2018r z podziałem na IV części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu ul. Winiarska 26
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2017 roku
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o zawarciu umowy na dostawę artykułów żywnościowych z podziałem na IV części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu na 2017 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja dla wykonawców odnośnie wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu nieograniczonym na dostawy artykułów żywnościowych w 2017 r z podziałem na IV części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o zawarciu umowy na dostawę mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu na 2016 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o zawarciu umowy na dostawę produktów spożywczych dla DPS w Kaliszu na 2016r
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o zawarciu umowy na dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu na rok 2016
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę mięsa i wedlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę produktów spożywczych" dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dotyczy przetargu nieograniczonego na "Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów" dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o zawarciu umowy na dostawę produktów spożywczych dla DPS w Kaliszu na 2015 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
na dostawę mięsa, wędlin oraz drobiu dla DPS na 2015 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
na dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów dla DPS na 2015 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
na dostawę produktów spożywczych dla DPS w Kaliszu na 2015 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę mięsa, wędlin i drobiu na 2015 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Informacja o wyborze oferty na dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów na 2015 rok
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:
Kalisz: Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 12940 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - DostawyZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 519010 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7673016, faks 062 7575724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są powtarzające się dostawy produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu zgodnie z asortymentem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Realizacja dostaw wg. każdego zlecenia w okresie od stycznia 2014 r. do grudnia 2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7, 15.33.00.00-7, 15.89.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe POLARIS, Małgorzata Gruszczyńska, Kalisz, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99950,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 96770,21
· Oferta z najniższą ceną: 96770,21 / Oferta z najwyższą ceną: 103096,79
· Waluta: PLN.
Kalisz: Dostawa produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 2614 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - DostawyZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 504762 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7673016, faks 062 7575724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów pod bieżące potrzeby zamawiającego zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w okresie od stycznia do grudnia 2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.11.00-4, 15.40.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAFPOL Hurtownia Wielobranżowa, ul. Romańska 74, Kalisz, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156173,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 163862,60
· Oferta z najniższą ceną: 163862,60 / Oferta z najwyższą ceną: 163862,60
· Waluta: PLN.
Kalisz: Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 2890 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - DostawyZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505090 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7673016, faks 062 7575724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są powtarzające się dostawy mięsa,wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu, zgodnie z asortymentem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Realizacja dostaw wg. każdego zlecenia w okresie od stycznia do grudnia 2014 roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.21.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mięsa i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe JOHN, Paweł John, Grotniki, ul. Źródlana 5, 64-140 Włoszakowice, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145608,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 146742,02
· Oferta z najniższą ceną: 146742,02 / Oferta z najwyższą ceną: 170206,98
· Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GINASO Andrzej Gintrowicz, ul. Przemysłowa 8, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37462,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 37253,75
· Oferta z najniższą ceną: 37253,75 / Oferta z najwyższą ceną: 38699,35
· Waluta: PLN.
Nr sprawy: DPS I/03/2014
Kalisz, dn. 03.01.2014r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTYNAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „
Dostawę produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
- Oferta Nr 1 – firmy:
P.P.H.U. „MARTOM”
Tomasz Stasiak 62 – 830 Zbiersk Cukrownia 38/2 - oferta ważna
W kryterium oceny ofert (jedno kryterium- cena) oferta ta uzyskała 93,86 punktów. 2
. Oferta Nr 2 – firmy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Handlowe
„POLARIS”
Małgorzata Gruszczyńska ul. Żołnierska 20 a 62–800 Kalisz – oferta ważna
W kryterium oceny ofert (jedno kryterium- cena) oferta ta uzyskała 100,00 punktów.
W związku z powyższym wybrano ofertę Nr 2 – Przedsiębiorstwa Produkcyjno Handlowego „POLARIS”, Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20 a, 62-800 Kalisz.
Podpisanie umowy nastąpi w dniu 13.01.2014 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Dyrektor DPS Renata Kobierska
Nr sprawy: DPS I/02/2013 Kalisz, dn. 16.12.2013r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTYNAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy:
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę mięsa i wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz 907 z póź. zm.) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
w części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin:
1. Oferta firmy:
UBÓJ - PRZETWÓRSTWO - HANDEL
Ireneusz Dąbkowski 62-830 Zbiersk 136 - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 91,33 punktów.
2. Oferta firmy: PPHU „JOHN” Paweł John Grotniki, ul. Źródlana 5 64-140 Włoszakowice - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 100,00 punktów.
3. Oferta firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz ul. Przemysłowa 8 63–200 Jarocin - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 92,98 punkty.
4. Oferta firmy:
P.P.H. „Polskie Mięso”
Krążyński s.j. Końska Wieś 13 62 – 872 Godziesze - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 86,21 punkty.
W związku z powyższym w Części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy
PPHU „JOHN” Paweł John , Grotniki, ul. Źródlana 5 , 64-140 Włoszakowice która przedstawiła najniższa cenę i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
w części II – dotyczącej dostawy drobiu:
1. Oferta firmy: „DROP” Spółka Akcyjna ul. Aleja Wojska Polskiego 1 63 – 500 Ostrzeszów – oferta ważna W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 96,26 punktów.
2. Oferta firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz ul. Przemysłowa 8 63–200 Jarocin - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 100,00 punktów.
3. Oferta firmy:
P.P.H. „Polskie Mięso”
Krążyński s.j. Końska Wieś 13 62 – 872 Godziesze - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 96,72 punkty.
W związku z powyższym w Części II – dotyczącej dostawy drobiu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy
GINASO Andrzej Gintrowicz, ul. Przemysłowa 8, 63-200 Jarocin, która w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
W powyższym postępowaniu nie było ofert nieważnych ani odrzuconych.
Umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną podpisane w dniu 02.01.2014 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Dyrektor DPS Renata Kobierska
Nr sprawy: DPS I/01/2013
Kalisz, dn. 16.12.2013r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTYNAJKORZYSTNIEJSZEJDotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. z.m.) Prawa zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu, została wybrana oferta firmy:
„ RAFPOL” Hurtownia Wielobranżowa, ul. Romańska 74, 62-800 Kalisz,która w kryterium oceny ofert (tylko cena) uzyskała 100,00 punktów.
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegająca odrzuceniu wpłynęła jako jedyna w przedmiotowym postępowaniu
Dyrektor DPS
Renata Kobierska
Nr sprawy: DPS I/06/2012
Kalisz, dn. 04.01.2013r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych”dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 04.01.2013 roku została zawarta umowa na dostawę produktów spożywczych z firmą:
P.P.H.U. „MARTOM”Tomasz Stasiak62-830 Zbiersk Cukrownia 38/2Oferta w/w Wykonawcy nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę.
Ogłoszono w UZP pod nr 6708-2013
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Nr sprawy: DPS I/05/2012
Kalisz, dn. 03.01.2013 r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWYDotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 03.01.2013 roku została zawarta umowa na dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów z firmą:
F.H. ESPOLRyszard Półtorakul. Częstochowska 205-20762-800 Kaliszna kwotę brutto 143.287,74 zł
Wyżej wymieniona oferta, była jedyną ważną ofertą w przedmiotowym postępowaniu.
Ogłoszono w UZP pod numerem 5278-2013
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Nr sprawy: DPS I/04/2012
Kalisz, dn. 03.01.2013r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWYDotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę mięsa, wędlin oraz drobiu” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 03.01.2013 roku zostały zawarte umowy z następującymi firmami:
1) w części I – na dostawę mięsa i wędlin – z p. Pawłem John właścicielem firmy PPHU „JOHN” w Grotnikach, ul. Źródlana 5, 64-140 Włoszak0owice na kwotę brutto 116.555,59 zł.
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę w części I.
2) w części II – na dostawę drobiu - „DROP” Spółka Akcyjna, Aleja Wojska Polskiego 1, 63-500 Ostrzeszów na kwotę brutto 30.617,93 złWyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę w części II.
Renata Kobierska
Dyrektor
Ogłoszono w UZP pod numerem 5266- 2013
Nr sprawy: DPS I/05/2012 Kalisz, dn.13.12.2012r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTYNAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczówdla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 07 grudnia 2012 r. wpłynęła jedna ważna oferta firmy:
F.H. „ESPOL” Ryszard Półtorak Częstochowska 205- 207 62 – 800 Kalisz
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 100 punktów.
W związku z powyższym wybrano ofertę – firmy F.H. „ ESPOL” Ryszard Półtorak, ul. Częstochowska 205-207, 62–800 Kalisz,
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Dyrektor
Renata Kobierska
Nr sprawy: DPS I/06/2012 Kalisz, dn. 13.12.2012r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTYNAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
- Oferta Nr 1 – firmy:
P.P.H.U. „MARTOM”
Tomasz Stasiak 62 – 830 Zbiersk Cukrownia 38/2 - oferta ważna
W kryterium oceny ofert (jedno kryterium- cena) oferta ta uzyskała 100 punktów.
2. Oferta Nr 2 – firmy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Handlowe
„POLARIS”
Małgorzata Gruszczyńska ul. Żołnierska 20 a 62–800 Kalisz – oferta ważna
W kryterium oceny ofert (jedno kryterium- cena) oferta ta uzyskała 99,6 punktów.
W związku z powyższym wybrano ofertę Nr 1 – P.P.H.U. „MARTOM”, Tomasz Stasiak, 62 – 830 Zbiersk Cukrownia 38/2
Podpisanie umowy nastąpi w dniu 03.01.2013 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Dyrektor DPS
Renata Kobierska
Nr sprawy: DPS I/04/2012
Kalisz, dn. 10.12.2012r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTYNAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „
Dostawę mięsa i wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz 759 z póź. zm.) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
w części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin: 1. Oferta firmy:P.P.H. „Polskie Mięso”
Krążyński s.j. Końska Wieś 13 62 – 872 Godziesze - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 91 punktów.
2. Oferta firmy: PPHU „JOHN” Paweł John Grotniki, ul. Źródlana 5 64-140 Włoszakowice
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 100 punktów.
3. Oferta firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz ul. Przemysłowa 8 63–200 Jarocin - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 93 punkty.
4. Oferta firmy:
RZEŹNICTWO - WĘDLINIARSTWO
Józef, Sylwester i Jolanta Martyniak Spółka Jawna ul. Kasztanowa 1 63– 630 Rychtal - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 84 punkty.
W związku z powyższym w Części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy
PPHU „JOHN” Paweł John , Grotniki, ul. Źródlana 5 , 64-140 Włoszakowice która przedstawiła najniższa cenę i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
w części II – dotyczącej dostawy drobiu:
1. Oferta firmy: „DROP” Spółka Akcyjna ul. Aleja Wojska Polskiego 1 63 – 500 Ostrzeszów – oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 100 punktów.
2. Oferta firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz ul. Przemysłowa 8 63–200 Jarocin - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 97 punktów.
W związku z powyższym w Części II – dotyczącej dostawy drobiu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy
„DROP” Spółka Akcyjna, ul. Aleja Wojska Polskiego 1, 63– 500 Ostrzeszów i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
W powyższym postępowaniu nie było ofert nieważnych ani odrzuconych.
Umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną podpisane w dniu 03.01.2013 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności
Dyrektor
Renata kobierska
Nr sprawy: DPS I/03/2012
Kalisz, dn. 31.08.2012r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych”dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 31.08.2012 roku została zawarta umowa na dostawę produktów spożywczych z firmą:
P.P.H.U. „MARTOM”Tomasz Stasiak62-830 Zbiersk Cukrownia 38/2Oferta w/w Wykonawcy nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę.
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Nr sprawy: DPS I/03/2012
Kalisz, dn. 23.08.2012r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTYNAJKORZYSTNIEJSZEJ Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu” Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
- Oferta Nr 1 – firmy:
P.P.H.U. „MARTOM”
Tomasz Stasiak 62 – 830 Zbiersk Cukrownia 38/2 - oferta ważna W kryterium oceny ofert (jedno kryterium- cena) oferta ta uzyskała 100 punktów. 2. Oferta Nr 2 – firmy:Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Handlowe
„POLARIS”
Małgorzata Gruszczyńska ul. Żołnierska 20 a 62–800 Kalisz – oferta ważna W kryterium oceny ofert (jedno kryterium- cena) oferta ta uzyskała 86,8 punktów.W związku z powyższym wybrano ofertę Nr 1 – P.P.H.U. „MARTOM”, Tomasz Stasiak, 62 – 830 Zbiersk Cukrownia 38/2
Podpisanie umowy nastąpi w dniu 31.08.2012 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności. Dyrektor DPS Renata Kobierska
Nr sprawy: DPS I/02/2012
Kalisz, dn. 03.04.2012r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWYDotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę mięsa, wędlin oraz drobiu” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 02.04.2012 roku zostały zawarte umowy z następującymi firmami:
1) w części I – na dostawę mięsa i wędlin – z p. Andrzejem Gintrowiczem właścicielem firmy GINASO 63-200 Jarocin, ul Przemysłowa 8 na kwotę brutto 98.017,19 zł.
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę w części I.
2) w części II – na dostawę drobiu - „DROP” Spółka Akcyjna, Aleja Wojska Polskiego 1, 63-500 Ostrzeszów
na kwotę brutto 24.473,96 złWyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę w części II.Renata Kobierska
Dyrektor
Ogłoszono w UZP pod numerem 104398-2012
Nr sprawy: DPS I/01/2012
Kalisz, dn. 26.03.2012r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWYDotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 26.03.2012 roku została zawarta umowa na dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów z firmą:
F.H. ESPOLRyszard Półtorakul. Częstochowska 205-20762-800 Kaliszna kwotę brutto 113.521,99 zł
Wyżej wymieniona oferta, była jedyną ważną ofertą w przedmiotowym postępowaniu.
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Nr sprawy: DPS I/02/2012
Kalisz, dn. 26.03.2012r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na
„Dostawę mięsa i wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz 759 z póź. zm.) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
w części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin:
1. Oferta firmy:
P.P.H. „Polskie Mięso”
Krążyński s.j. Końska Wieś 13 62 – 872 Godziesze - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 97,3 punktów.
2. Oferta firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz ul. Przemysłowa 8 63–200 Jarocin - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 100 punktów.
W związku z powyższym w
Części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy
GINASO Andrzej Gintrowicz
ul. Przemysłowa 8, 63–200 Jarocin ,
która przedstawiła najniższa cenę i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
w części II – dotyczącej dostawy drobiu:1. Oferta firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz
ul. Przemysłowa 8
63–200 Jarocin - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 99,7 punktów.
2. Oferta firmy:
„DROP” Spółka Akcyjna
ul. Aleja Wojska Polskiego 1
63 – 500 Ostrzeszów – oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 100 punktów.
W związku z powyższym w Części II – dotyczącej dostawy drobiu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy
„DROP” Spółka Akcyjna, ul. Aleja Wojska Polskiego 1,
63– 500 Ostrzeszów
i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
W powyższym postępowaniu nie było ofert nieważnych ani odrzuconych.
Umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną podpisane w dniu 02.04.2012 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Nr sprawy: DPS I/01/2012
Kalisz, dn.15.03.2012r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTYNAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 15 marca 2012 r. wpłynęła jedna ważna oferta firmy:
F.H. „ESPOL”
Ryszard Półtorak Częstochowska 205- 207 62 – 800 Kalisz
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 100 punktów.
W związku z powyższym wybrano ofertę – firmy
F.H. „ ESPOL” Ryszard Półtorak,
ul. Częstochowska 205-207, 62–800 Kalisz,
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Kalisz: Dostawa produktów spozywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 227002 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - DostawyZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185586 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7673016, faks 062 7575724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spozywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są powtarzające się dostawy produktów spożywczych min. przetworzone warzywa, owoce i soki; przyprawy:produkty suszone; napoje; koncentraty; itp. dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu. Realizacj według każdego zlecenia w okresie od 12 sierpnia 2011 roku do 11 sierpnia 2012 roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7, 15.33.00.00-7, 15.89.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. MARTOM, Tomasz Stasiak, Zbiersk Cukrownia 38/2, 62-830 Zbiersk Cukrownia 38/2, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69568,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73463,86
Oferta z najniższą ceną: 73463,86 / Oferta z najwyższą ceną: 77728,86
Waluta: PLN.
Nr sprawy: DPS I/03/2011
Kalisz, dn. 15.07.2011r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTYNAJKORZYSTNIEJSZEJ Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu” Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
- Oferta Nr 1 – firmy:
P.P.H.U. „MARTOM”
Tomasz Stasiak 62 – 830 Zbiersk Cukrownia 38/2 z oferowaną - oferta ważnaW kryterium oceny ofert (jedno kryterium- cena) oferta ta uzyskała 100 punktów. 2. Oferta Nr 2 – firmy:Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Handlowe
„POLARIS”
Małgorzata Gruszczyńska ul. Żeromska 20 a 62–800 Kalisz – oferta nieważna ( odrzucona)W związku z powyższym wybrano ofertę Nr 1 – P.P.H.U. „MARTOM”, Tomasz Stasiak, 62 – 830 Zbiersk Cukrownia 38/2 ( jako jedna ważna oferta )
Podpisanie umowy nastąpi w dniu 02.08.2011 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Nr sprawy: DPS I/02/2011
Kalisz, dn. 23.03.2011r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę mięsa, wędlin oraz drobiu” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.03.2011 roku zostały zawarte umowy z następującymi firmami:
1) w części I – na dostawę mięsa i wędlin - z firmą „SOKOŁÓW” Spółka Akcyjna, Aleja 550-lecia 1, 08-300 Sokołów Podlaski na kwotę brutto 110.268,80 zł.
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę w części I.
2) w części II – na dostawę drobiu - „DROP” Spółka Akcyjna, Aleja Wojska Polskiego 1, 63-500 Ostrzeszów na kwotę brutto 25.521,55 zł
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę w części I.I.
Renata Kobierska
Dyrektor
Nr sprawy: DPS I/01/2011
Kalisz, dn. 22.03.2011r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 22.03.2011 roku została zawarta umowa na dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów z firmą:
F.H. ESPOL
Ryszard Półtorak
ul. Częstochowska 205-207
62-800 Kalisz
na kwotę brutto 141.204,30 zł
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę.
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Nr sprawy: DPS I/02/2011
Kalisz, dn. 07.03.2011r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę mięsa i wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz 759) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
w części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin:
1. Oferta Nr 1 – firmy:
„SOKOŁÓW” Spółka Akcyjna
Aleja 550 – lecia 1
08- 300 Sokołów Podlaski – oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena ) oferta ta uzyskała 100 punktów.
2. Oferta Nr 2 – firmy:
P.P.H. „Polskie Mięso”
Krążyński s.j.
Końska Wieś 13
62 – 872 Godziesze - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 86 punktów.
3. Oferta Nr 4 – firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz
ul. Przemysłowa 8
63–200 Jarocin - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 92 punkty.
W związku z powyższym w Części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 1 – firmy „SOKOŁÓW” Spółka Akcyjna
Aleja 550 – lecia 1, 08- 300 Sokołów Podlaski, która przedstawiła najniższa cenę i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
w części II – dotyczącej dostawy drobiu:
1. Oferta Nr 3 –firmy:
„DROP” Spółka Akcyjna
Al. Wojska Polskiego 1
63 – 500 Ostrzeszów – oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 100 punktów.
2. Oferta Nr 5 – firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz
ul. Przemysłowa 8
63–200 Jarocin - oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 95 punktów.
W związku z powyższym w Części II – dotyczącej dostawy drobiu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 3 –„DROP” Spółka Akcyjna, Al. Wojska Polskiego 1, 63 – 500 Ostrzeszów i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
W powyższym postępowaniu nie było ofert nieważnych ani odrzuconych.
Umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną podpisane w dniu 14.03.2011 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności
Renata Kobierska
Dyrektor
Nr sprawy: DPS I/01/2011
Kalisz, dn. 01.03.2011r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów
dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie następujące oferty:
1. Oferta Nr 1 – firmy:
RAFPOL
Hurtownia Wielobranżowa
Rafał Sobczak
ul. Romańska 97
62–800 Kalisz
z oferowaną ceną brutto w wysokości 148.996,40 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 95 punktów.
2. Oferta Nr 2 – firmy:
F.H. „ESPOL”
Ryszard Półtorak
Częstochowska 205- 207
62 – 800 Kalisz
z oferowaną ceną brutto w wysokości 141.204,30 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert ( tylko cena) oferta ta uzyskała 100 punktów.
W związku z powyższym jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2 – firmy F.H. „ ESPOL” Ryszard Półtorak, ul. Częstochowska 205-207
62–800 Kalisz, która przedstawiła niższą cenę i w kryterium oceny
ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w dniu 10.03.2011 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Nr sprawy: DPS I/01/2010
Kalisz, dn. 26.07.2010r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 26.07.2010 roku została zawarta umowa na dostawę produktów spożywczych z:
Przedsiębiorstwem Produkcyjno –Handlowym
„POLARIS”
Małgorzata Gruszczyńska
ul. Żołnierska 20 a
62-800 Kalisz
na kwotę brutto 64.171,23 zł
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę.
Renata Kobierska
Dyrektor
Nr sprawy: DPS I/01/2010
Kalisz, dn. 05.07.2010r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
1. Oferta Nr 1 – firmy:
P.P.H.U. „MARTOM”
Tomasz Stasiak
62 – 830 Zbiersk Cukrownia 38/2
z oferowaną ceną brutto w wysokości 64.488,53 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert (jedno kryterium- cena) oferta ta uzyskała 99 punktów.
2. Oferta Nr 2 – firmy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Handlowe
„POLARIS”
Małgorzata Gruszczyńska
ul. Żeromska 20 a
62–800 Kalisz
z oferowaną ceną brutto w wysokości 64.171,23 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert (jedno kryterium-cena) oferta ta uzyskała 100 punktów.
W związku z powyższym jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 1 - Przedsiębiorstwa Produkcyjno –Handlowego „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska
ul. Żeromska 20 a, 62–800 Kalisz z oferowaną ceną brutto 64.171,23 zł i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
Podpisanie umowy nastąpi w dniu 26.07.2010 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Halina Szalska
Z-ca dyrektora DPS
Kalisz: Dostawa masła dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 272898 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7673016, faks 062 7575724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masła dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy masła dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu. Realizacja wg. każdorazowego zlecenia w okresie od sierpnia 2009r - marca 2011 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00-2.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31.641,60 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
RAFPOL, Hurtownia Wielobranżowa, Rafał Sobczak, ul. Romańska 97, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Cena wybranej oferty: 31.641,60 PLN
Oferta z najniższą ceną: 31.641.60 PLN oferta z najwyższą ceną: 31.641,60 PLN.
Nr sprawy: DPS I/04/2009
Kalisz, dn. 24.07.2009r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę masła dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu została wybrana oferta firmy:
RAFPOL
Hurtownia Wielobranżowa
Rafał Sobczak
ul. Romańska 97
62–800 Kalisz
z oferowaną ceną brutto w wysokości 33.866,40 zł - oferta ważna
W kryterium oceny oferta ta uzyskała 400 punktów.
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegająca odrzuceniu wpłynęła jako jedyna w przedmiotowym postępowaniu.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Nr sprawy: DPS I/03/2009
Kalisz, dn. 29.05.2009r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
1. Oferta Nr 1 – firmy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Handlowe
„POLARIS”
Małgorzata Gruszczyńska
ul. Żeromska 20 a
62–800 Kalisz
z oferowaną ceną brutto w wysokości 71.165,20 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 500 punktów.
2. Oferta Nr 2 – firmy:
P.P.H.U. „MARTOM”
Tomasz Stasiak
62 – 830 Zbiersk Cukrownia 38/2
z oferowaną ceną brutto w wysokości 78.965,80 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 450 punktów.
W związku z powyższym jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 1 - Przedsiębiorstwa Produkcyjno –Handlowego „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska
ul. Żeromska 20 a, 62–800 Kalisz z oferowaną ceną brutto 78.965,80 zł i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Renata Kobierska
Dyrektor DPS
Nr sprawy: DPS I/02/2009
Kalisz, dn. 10.03.2009r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 10.03.2009 roku została zawarta umowa na dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów z firmą:
RAFPOL
Hurtownia Wielobranżowa
Rafał Sobczak
ul. Romańska 97
62-800 Kalisz
na kwotę brutto 201.971,10 zł
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę.
Renata Kobierska
Dyrektor
Nr sprawy: DPS I/01/2009
Kalisz, dn. 6.03.2009 r.
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę mięsa, wędlin oraz drobiu” dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Na podstawie art. 139 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 06.03.2009 roku zostały zawarte umowy z następującymi firmami:
1) w części I – na dostawę mięsa i wędlin - z firmą GINASO Andrzej Gintrowicz , ul. Przemysłowa 8, 63-200 Jarocin na kwotę brutto 227.272,82 zł.
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę w części I.
2) w części II – na dostawę drobiu - z Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowym EKSPORT - IMPORT „AWRA” Sp. z o.o. Świeca 204, 63-430 Odolanów na kwotę brutto 38.640,72 zł
Wyżej wymieniona oferta, nie podlegała odrzuceniu i przedstawiała najniższą cenę w części I.I.
Nr sprawy: DPS I/02/2009
Kalisz, dn. 27.02.2009r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów mleczarskich, mleka i tłuszczów
dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
1. Oferta Nr 1 – firmy:
RAFPOL
Hurtownia Wielobranżowa
Rafał Sobczak
ul. Romańska 97
62–800 Kalisz
z oferowaną ceną brutto w wysokości 201.971,10 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 400 punktów.
2. Oferta Nr 2 – firmy:
„ESPOL” F.H.
Ryszard Półtorak
Częstochowska 205- 207
62 – 800 Kalisz
z oferowaną ceną brutto w wysokości 214.772,80 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 376 punktów.
W związku z powyższym jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 1 – firmy RAFPOL, Hurtownia Wielobranżowa, Rafał Sobczak, ul. Romańska 97,
62–800 Kalisz z oferowaną ceną brutto 201.971,10 zł i w kryterium oceny
ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności.
Halina Szalska
Zastępca Dyrektora
Nr sprawy: DPS I/01/2009
Kalisz, dn. 24.02.2009r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę mięsa i wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu”
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
w części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin:
1. Oferta Nr 2 – firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz
ul. Przemysłowa 8
63–200 Jarocin
z oferowaną ceną brutto w wysokości 227.272,82 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 400 punktów.
2. Oferta Nr 3 – firmy:
P.P.H. „Polskie Mięso”
Krążyński s.j.
Końska Wieś 13
62 – 872 Godziesze
z oferowaną ceną brutto w wysokości 234.263,13 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 388 punktów.
W związku z powyższym w części I – dotyczącej dostawy mięsa i wędlin jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2 – firmy GINASO, Andrzej Gintrowicz
ul. Przemysłowa 8, 63–200 Jarocin na wartość brutto 227.272,82 zł. i w kryterium oceny
ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
w części II – dotyczącej dostawy drobiu:
1. Oferta Nr 1 –firmy:
„DROP” Spółka Akcyjna
ul. Dębińskiego 13
63 – 400 Ostrów Wlkp.
z oferowaną ceną brutto w wysokości 41.703,60 zł. – oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 372 punktów.
2. Oferta Nr 2 – firmy:
GINASO
Andrzej Gintrowicz
ul. Przemysłowa 8
63–200 Jarocin
z oferowaną ceną brutto w wysokości 39.814,24 zł - oferta ważna
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 388 punktów.
3. Oferta Nr 3 – firmy:
P.P.H. „Polskie Mięso”
Krążyński s.j.
Końska Wieś 13
62 – 872 Godziesze
z oferowaną ceną brutto w wysokości 46.031,00 zł.
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 336 punktów.
4. Oferta Nr 4 – firmy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe
„AWRA” Sp. z o. o.
Świeca 204
63 – 430 Odolanów
z oferowaną ceną brutto w wysokości 38.640,72 zł.
W kryterium oceny ofert oferta ta uzyskała 400 punktów.
W związku z powyższym w części II – dotyczącej dostawy drobiu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 4 –Przedsiębiorstwa Produkcyjno – Handlowego „AWRA” Sp. z o. o. Świeca 204, 63 – 430 Odolanów na wartość brutto 38.640,72 zł. i w kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Życzymy Państwu dalszych osiągnięć i sukcesów w prowadzonej działalności