BIP > STRUKTURA ORGANIZACYJNA > Dział Obsługi Klienta
Dział Obsługi Klienta. Do zadań Działu należą:1) przyjmowanie wniosków wraz z kompletem wymaganych dokumentów koniecznych do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, stypendiów i zasiłków szkolnych, świadczeń wychowawczych oraz świadczenia „Dobry start”, programów osłonowych i innych zleconych przez Dyrektora Ośrodka,2) informowanie stron o przysługujących im uprawnieniach z zakresu następujących ustaw: a) o świadczeniach rodzinnych, b) o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, c) o systemie oświaty (w zakresie stypendiów i zasiłków szkolnych), d) o zasiłku dla opiekunów, e) o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, f) oraz z pomocy społecznej, programów osłonowych oraz innych zadań na polecenie Dyrektora,3) wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów stronom,4) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie zadań realizowanych przez Dział.Dział Obsługi Klienta. Do zadań Działu należą:
1) przyjmowanie wniosków wraz z kompletem wymaganych dokumentów koniecznych do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, stypendiów i zasiłków szkolnych, świadczeń wychowawczych oraz świadczenia „Dobry start”, programów osłonowych i innych zleconych przez Dyrektora Ośrodka,
2) informowanie stron o przysługujących im uprawnieniach z zakresu następujących ustaw:
a) o świadczeniach rodzinnych,
b) o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
c) o systemie oświaty (w zakresie stypendiów i zasiłków szkolnych),
d) o zasiłku dla opiekunów,
e) o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
f) oraz z pomocy społecznej, programów osłonowych oraz innych zadań na polecenie Dyrektora,
3) wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów stronom,
4) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie zadań realizowanych przez Dział.