BIP > Przetargi i Konkursy
dotyczy: 2019/11/19/S
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający: Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej zawiadamia, że w postępowaniu na:
„Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2020”
wybrano ofertę następującego Wykonawcy:
Lespin Sp. z o. o.
ul. Okrężna 19B
64 – 100 LESZNO
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
PROTOKÓŁ
z otwarcia ofert sporządzony na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dot. przetargu na zadanie pn.:
"Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2020”
W budżecie Zamawiającego zabezpieczono: : 197 561,00 zł netto
Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2020 do 31.12.2020 r.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
CENTRUM REHABILITACJI IM. prof. MIECZYSŁAWA WALCZAKA
W OSIECZNEJ ul. Zamkowa 2 64-113 Osieczna
tel. 65 520 34 95, 65 535 04 77, 65 535 03 49
www.osieczna.com.pl
Osieczna, 26 listopada 2019 r.dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2020”
Zmiana SIWZ
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany SIWZ w następujący sposób:
I.
Pkt 4 SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:
TERMIN REALIZACJI USŁUGI
Zamówienie należy wykonać w terminie od 01.01.2020 do dnia 31.12.2020 r.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2020
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
ZAMAWIAJĄCY
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej,
krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000,
ul. Zamkowa 2, 64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie, państwo Polska,
tel. 65 5203495, 5350477, 5350349,
e-mail bdudziak@osieczna.com.pl, faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (URL): http://biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: pisemny na adres:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. M. Walczaka w Osiecznej ul. Zamkowa 2 64 - 113 Osieczna
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIANazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2020
Numer referencyjny: 2019/11/19/S
Rodzaj zamówienia: Usługi
Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach należących do Zamawiającego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ.
Główny kod CPV: 90910000-9
Waluta: PLN
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Kryteria
Kryteria
Znaczenie
cena
60,00
termin płatności faktury
40,00
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-03, godzina: 10:00,
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej zawiadamia, że w postępowaniu na:„Rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu”
wybrano ofertę następującego Wykonawcy:
Konsorcjum Budowlane:
Lider: Firma GIERA Piotr Giera, Daniel Giera, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Dzięczyna 28 a, 64-125 PONIEC
Partner: Usługi Budowlane Piotr Giera, Dzięczyna 28 a, 64-125 PONIEC
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
PROTOKÓŁ
z otwarcia ofert dot. przetargu na zadanie pn.:
"Rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu”
Osieczna, 16 października 2019
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu”
W związku z zapytaniem do SIWZ, które wpłynęło do Zamawiającego w dniu 04.10.2019 r., przekazuję na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytania wraz z wyjaśnieniem.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający: Centrum Rehabilitacji
im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej zawiadamia, że w postępowaniu na:
„Modernizację dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej” etap IIwybrano ofertę następującego Wykonawcę:
Konsorcjum:
Lider: PROGRES Sebastian Kurpisz, ul. Lipowa 40/9, 64-100 Leszno
Partner: FEMA INWESTYCJE Michał Jankowski, ul. Platanowa 5, 56-200 Góra
Osieczna 2 października 2019
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej
Rozbiórka budynku mieszkalnego wraz z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
ZAMAWIAJĄCYNAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000, ul. Zamkowa 2 , 64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5203495, 5350477, 5350349, e-mail bdudziak@osieczna.com.pl, faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (URL):https://www.osieczna.com.pl; http://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://www.osieczna.com.pl; http://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówieniahttps://www.osieczna.com.pl; http://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na adres:
CENTRUM REHABILITACJI IM. PROF. MIECZYSŁAWA WALCZAKA W OSIECZNEJ ul. Zamkowa 2 64-113 Osieczna
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIANazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku mieszkalnego wraz z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu
Numer referencyjny: 2019/09/03
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków wraz z zagospodarowaniem terenu. Ogólny zakres robót przewidzianych do wykonania:1. rozebranie istniejących budynków obrębie opracowania wraz z wywozem i utylizacją materiałów,
2. rozebranie ogrodzenia murowanego w obrębie opracowania wraz z wywozem i utylizacją materiałów,
3. wykonanie zabezpieczenia budynków sąsiednich poprzez wybudowanie przypór,
4. wykończenie ścian budynku sąsiedniego poprzez otynkowanie i wykonanie warstw elewacyjnych,
5. wykonanie podbudów pod projektowane utwardzenia,
6. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu starobruk wraz z ułożeniem krawężników zgodnie z rysunkiem,
7. zagospodarowanie terenu wokół utwardzeń poprzez wysiew trawy i wykonanie nasadzeń, wykonanie ogrodzenia murowanego w zakresie i formie zgodnie z projektem,
8. montaż bramy i furtki w ogrodzeniu murowanym – brama otwierana elektrycznie za pomocą pilotów,
9. wykonanie ogrodzenia panelowego zgodnie z rysunkiem wraz z montażem bramy, doprowadzenie zasilania bramy,
10. montaż latarni oświetleniowej zgodnie z projektem na wzór istniejących.
Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1
Okres, w którym realizowane będziedata rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-11-22
PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Zamawiający żąda wniesienia wadium
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria
Znaczenie
cena
60,00
okres gwarancji jakości
40,00
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-16, godzina: 10:00,
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
PROTOKÓŁ
z otwarcia ofert dot. przetargu na zadanie pn.: „Modernizacja dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej” etap II
Osieczna, 30 września 2019
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
PROTOKÓŁ
z otwarcia ofert dot. przetargu na zadanie pn.: „Modernizacja dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej” etap II
Osieczna, 30 września 2019
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup łóżek do podstawowej opieki pielęgniarskiej”
nr postepowania 2019/09/01
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej:
Modernizacja dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej etap II
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000, ul. ul. Zamkowa 2 , 64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie, państwoPolska, tel. 65 5203495, 5350477, 5350349, e-mail bdudziak@osieczna.com.pl, faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (URL): https://www.osieczna.com.pl; http://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)http://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.osieczna.com.plhttp://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak; pisemny
Adres:
CENTRUM REHABILITACJI IM. PROF. MIECZYSŁAWA WALCZAKA W OSIECZNEJ ul. Zamkowa 2 64-113 Osieczna
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej etap II
Numer referencyjny: 2019/09/02
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej – etap II. Ogólny zakres robót przewidzianych do wykonania: - rozebranie ogrodzenia w obrębie opracowania wraz z wywozem i utylizacją materiałów, - rozebranie istniejących utwardzeń w zakresie opracowania, - wykonanie utwardzeń z kostki betonowej typu starobruk zgodnie z rysunkiem, - wykonanie utwardzeń z płyt granitowych zgodnie z rysunkiem, - wykonanie alejek o nawierzchni mineralnej typu HanseGrand zgodnie z rysunkiem, - przełożenie istniejącego bruku, - wykonanie utwardzeń drogi pożarowej o nawierzchni mineralnej typu HanseGrand wzmocnionego geokratą na pogrubionej podbudowie zgodnie z rysunkiem, - montaż betonowych krawężników wystających, wtopionych i obrzeży betonowych, - wykonanie ogrodzenia panelowego w obrębie opracowania, - dostawa i montaż ławek parkowych wraz z koszami na śmieci – 5 szt., - remont kładki dla pieszych oraz remont kładki przejazdowej, - wykonanie oświetlenia parku i monitoringu zgodnie z rysunkiem, - remont/ewentualna wymiana kanalizacji deszczowej, - wymiana wpustów deszczowych wraz z wymianą odprowadzenia, - wysianie trawy w obrębie wykonanych utwardzeń, - nasadzenia – 30 szt. krzewów.
Główny kod CPV: 45000000-7Dodatkowe kody CPV: 45112711-2
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data zakończenia: 2019-11-20
PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria
Kryteria
Znaczenie
cena
60,00
okres gwarancji jakości
40,00
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-27, godzina: 10:00,
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
CENTRUM REHABILITACJI IM. prof. MIECZYSŁAWA WALCZAKA
W OSIECZNEJ
ul. Zamkowa 2
64-113 Osieczna
tel. 65 520 34 95, 65 535 04 77, 65 535 03 49
www.osieczna.com.pl
Osieczna, 17.09.2019 r.
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Modernizację dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej” etap II
Zmiana SIWZ
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany SIWZ w następujący sposób:
I.
Do załącznika nr 7 do SIWZ Zamawiający załącza aktualny opis do projektu.
II.
Pkt 12.1. SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:
„12.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, ul. Zamkowa 2, 64-113 Osieczna, sekretariat (parter budynku Zamku) do dnia 30.09.2019 roku do godz. 10:00”.
Pkt 12.3. otrzymuje następuje brzmienie:
„12.3. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj. Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, ul. Zamkowa 2, 64-113 Osieczna, pokój tarasowy (parter budynku Zamku) w dniu 30.09.2019 roku o godz. 10:15”.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 596659-N-2019
Data: 12/09/2019SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000, ul. ul. Zamkowa 2, 64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5203495, 5350477, 5350349, e-mail bdudziak@osieczna.com.pl, faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (url): https://www.osieczna.com.plSEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-09-27, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-09-30, godzina: 10:00
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Protokół z otwarcia ofert dotyczący przetargu na zadanie pn.: "Zakup łóżek do podstawowej opieki pielęgniarskiej"
Osieczna 12 września 2019 r.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej:
Zakup łóżek do podstawowej opieki pielęgniarskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
ZAMAWIAJĄCYCentrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000, ul. ul. Zamkowa 2 , 64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie, państwoPolska, tel. 65 5203495, 5350477, 5350349, e-mail bdudziak@osieczna.com.pl, faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (URL): https://www.osieczna.com.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnejKOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): https://www.osieczna.com.pl; http://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://www.osieczna.com.pl; http://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
Adres:
CENTRUM REHABILITACJI IM. PROF. MIECZYSŁAWA WALCZAKA W OSIECZNEJ ul. Zamkowa 2 64-113 Osieczna
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup łóżek do podstawowej opieki pielęgniarskiej
Numer referencyjny: 2019/09/01
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części:Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest zakup łóżek do podstawowej opieki pielęgniarskiej w ilości 45 szt.
Specyfikacja łóżek: 1. Wymiar łózka 90x200 (wymiar zewnętrzny 102 x 215)
2. Bezstopniowa regulacja
3. Regulacja pleców w zakresie minimum 0o – 700
4. Regulacja podudzi w zakresie minimum 0o – 20o
5. Regulacja wysokości leża (minimum 26 cm nad podłogą, lub mniej)
6. Regulacja elektryczna – sterowana pilotem
7. Wysięgnik z uchwytem ręki
8. Obudowa skrzynkowa, kolor – jasny buk
9. Materac przeciwodleżynowy typu gofer z pokrowcem Materac: wykonany z elastycznej piany o gęstości minimum 40 kg/m3, Pokrowiec: oddychający, nieprzemakalny, rozciągliwy z hipoalergiczną warstwą poliuretanu, zamki błyskawiczne, podłoże antypoślizgowe
10. Kółka jezdne
11. Zintegrowane barierki boczne na całej długości leża zabezpieczające pacjenta do wysokości 40 cm. Mechanizm zwalniania umieszczony w szczytach łózka dokonywany za pomocą ergonomicznych uchwytów/przycisków
12. Obciążenie – dopuszczalna waga pacjenta minimum 150 kg (i więcej)
13. Hamulec na kółkach
14. Konstrukcja lakierowana proszkowo
15. Podstawa łóżka pozbawiona kabli oraz układów sterujących funkcjami łózka, łatwa w utrzymaniu czystości
16. Konstrukcja łóżka umożliwiająca łatwy przejazd przez progi
17. Dźwignia hamulca umieszczona od strony nóg po obu stronach łóżka
Główny kod CPV: 33100000-1
Okres, data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-10-31
PROCEDURATryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wykonawca wniesie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
cena
60,00
okres gwarancji
40,00
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-12, godzina: 10:00,
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DYREKTOR
Centrum Rehabilitacjiim. Prof. Mieczysława Walczaka
ul. Zamkowa 2, 64-113 Osieczna
ogłasza konkurs i zaprasza lekarzy do składania ofert na udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych dla pacjentów w siedzibie zamawiającego, w zakresie:
Ø zabezpieczania medycznego w oddziale rehabilitacyjnym w godzinach: od 7.25 do 15.00 – opieka dzienna od poniedziałku do piątku
Ø zabezpieczania medycznego w oddziale/ośrodku rehabilitacji ogólnoustrojowej dziennej w godzinach funkcjonowania oddziału 7.25 do 18.00 – od poniedziałku do piątku
Ø dyżury medyczne pod telefonem w dni wolne od pracy od godz. 7.25 do godz. 7.25 dnia następnego
Ø dyżury medyczne pod telefonem w godzinach od 15.00 do 7.25 dnia następnego od poniedziałku do piątku
Informacje o warunkach konkursu można uzyskać:
- w siedzibie CENTRUM REHABILITACJI: 64-113 Osieczna, ul. Zamkowa 2, tel. 64/5203495
- na stronie internetowej
· http://biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
Termin składania ofert.: 14 czerwiec 2019 r. do godz. 11°°.
Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w dniu 14 czerwca 2019r. o godz.12°°
w siedzibie zamawiającego.Czas trwania umowy od 1 lipca 2019r. do 30 czerwiec 2021r.,
Oferent jest związany ofertą w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zastrzega się prawo do odwołania konkursu, przesunięcia terminu składania ofert. Oferent ma prawo składania protestów i odwołań dotyczących konkursu zgodnie
z art.153 i art. 154 ust.1,2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U.2018.1510).
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2019
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkoweOgłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Modernizację dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej”
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup sprzętu rehabilitacyjnego”
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dotyczy: Zakupu sprzętu rehabilitacyjnego
Ogłoszenie nr 500198754-N-2018
Oznaczenie nadane przez zamawiającego: 2018/P/02/08
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Pytania i odpowiedzi dotyczące postepowania przetargowego na „Zakup sprzętu rehabilitacyjnego”Data: 20 sierpnia 2018 r.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Pytania i odpowiedzi dotyczące postepowania przetargowego na „Zakup sprzętu rehabilitacyjnego”
Data: 17 sierpnia 2018 r.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dotyczy ogłoszenia nr 604620-N-2018 z dnia 2018-08-14
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Modernizacja dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
„Dostawa sprzętu medycznego”
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Modernizacja dróg i ścieżek parkowych na terenie Centrum Rehabilitacji w Osiecznej
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dyrektor Centrum Rehabilitacji im Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, ul. Zamkowa 2,
64- 113 Osieczna (zwanym dalej Dyrektor Centrum) ogłasza konkurs na stanowisko:
Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Centrum Rehabilitacji im. Prof. M. Walczaka w Osiecznej,
Konkurs zostanie przeprowadzony w oparciu o Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2018r. poz. 160 ze zm.), Rozporządzenie z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2011r., poz. 896), zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2016r., poz. 922 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz.U. z 2018r. poz. 393) oraz Regulamin przeprowadzania konkursu na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Centrum Rehabilitacji im. Prof. M. Walczaka w Osiecznej.
I. Wymagania kwalifikacyjne kandydata zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2011r. poz. 896):
1) tytuł zawodowy lekarza i tytuł specjalisty lub specjalizację II stopnia w dziedzinie medycyny;
2) co najmniej 8 – letni staż pracy w zawodzie lekarza.
II. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
2) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska,
a kandydaci na stanowiska, z którymi wiąże się posiadanie prawa wykonywania zawodu, dokument potwierdzający to prawo;3) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
4) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy, dorobek i kwalifikacje zawodowe;
5) kopie dokumentów, o których mowa w pkt 4 winny być poświadczone za zgodność z oryginałem; poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat może być zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów;
6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakaz zajmowania określonego stanowiska;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego nas stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Centrum Rehabilitacji im. Prof. M. Walczaka w Osiecznej zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
z dnia 29 sierpnia1997 roku (Dz. U z 2016r. poz. 922 ze zm.);8) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
III. Wymagane dokumenty kandydaci powinni składać w oryginałach, bądź w kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem., przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata , podpisanego własnoręcznym czytelnym podpisem składającym się z imienia i nazwiska.
IV. Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej , udostępnione są do wglądu w Sekretariacie Centrum Rehabilitacji im Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, ul. Zamkowa 2, 64 – 113 Osieczna, w dniach roboczych w godzinach od 9:00 – 13:00.
V. Oferty z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Centrum Rehabilitacji im. Prof. M. Walczaka w Osiecznej” należy przesłać w zamkniętych kopertach na adres:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. M. Walczaka w Osiecznej,
ul. Zamkowa 2, 64- 113 Osieczna
lub składać bezpośrednio w Sekretariacie Dyrektora Centrum w ciągu 30 dni, od dnia opublikowania ogłoszenia.
Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą.
VI. Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres i numer telefonu kontaktowego, a także adnotację o treści ”Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej”.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
VII. Oferty kandydatów, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów, nie podlegają uzupełnieniu i nie będą brane pod uwagę w dalszej części postępowania konkursowego.
VIII. Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych ofert nastąpi w terminie 30 dni od dnia,
w którym upływa termin zgłaszania ofert, w siedzibie Centrum Rehabilitacji im Prof. M. Walczaka w Osiecznej, ul. Zamkowa 2, 64 – 113 Osieczna.
DYREKTOR
Centrum Rehabilitacjiim. Prof. Mieczysława Walczaka
ul. Zamkowa 2, 64-113 Osieczna
ogłasza konkurs i zaprasza lekarzy do składania ofert na udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych dla pacjentów w siedzibie zamawiającego, w zakresie:
Ø zabezpieczania medycznego w oddziale rehabilitacyjnym w godzinach: od 7.25 do 15.00 – opieka dzienna od poniedziałku do piątku
Ø dyżurów medycznych w dni wolne od pracy od godz. 7.25 do godz. 7.25 dnia następnego
Ø dyżury medyczne pod telefonem w godzinach od 15.00 do 7.25 dnia następnego od poniedziałku do piątku
Informacje o warunkach konkursu można uzyskać:
- w siedzibie CENTRUM REHABILITACJI: 64-113 Osieczna, ul. Zamkowa 2, tel. 64/5203495
- na stronie internetowej www.rehabilitacja.osieczna.com.pl
Termin składania ofert.: 23 kwiecień 2018 r. do godz. 12°°.
Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w dniu 23 kwietnia 2018r. o godz.13°°
w siedzibie zamawiającego.Czas trwania umowy od 1 maja 2018r. do 30 czerwiec 2021r.,
Oferent jest związany ofertą w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zastrzega się prawo do odwołania konkursu, przesunięcia terminu składania ofert. Oferent ma prawo składania protestów i odwołań dotyczących konkursu zgodnie
z art.153 i art. 154 ust.1,2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U.2017.1938).
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Dyrektor Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej ogłasza konkurs na stanowisko:
PRZEŁOŻONEJ PIELĘGNIAREK
Kandydaci na w/w stanowisko winni posiadać kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami z dnia 20.07.2011 r. (Dz. U. nr 151 poz. 896).
Kandydaci winni składać dokumenty określone w § 12 Rozporządzenia Ministra Zdrowia
z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz.U. z 2018r. poz.393):1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2. dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe do zajmowania stanowiska,
3. prawo wykonywania zawodu,
4. opis przebiegu pracy zawodowej,
5. inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
6. zaświadczenie o niekaralności,
7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko objęte konkursem.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 2, 3 przedkłada się w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko przełożonej pielęgniarek” drogą pocztową na adres:
Centrum Rehabilitacji
im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej
ul. Zamkowa 2, 64-113 Osieczna
lub osobiście w sekretariacie Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka
w Osiecznej w terminie 21 dni licząc od daty ukazania się ogłoszenia. Jeżeli termin końcowy przypada w niedzielę lub inny ustawowo dzień wolny od pracy, wówczas termin upływa dnia następnego.
Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres i numer telefonu kontaktowego oraz adnotację: „Konkurs na stanowisko Przełożonej Pielęgniarek”.
Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego udostępniane są do wglądu w sekretariacie Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej.
Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w ciągu 60 dni od upływu terminu składania ofert.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: NiePostępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Nie
INAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000, ul. ul. Zamkowa 2 , 64113 Osieczna, woj. wielkopolskie,
państwo Polska,
tel. 65 5203495, 5350477, 5350349,
e-mail bdudziak@osieczna.com.pl,
faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (URL): www.osieczna.com.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
KOMUNIKACJA:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe, za pośrednictwem posłańca lub kuriera, osobiście
Adres:
64-113 OSIECZNA ul. Zamkowa 2
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIANazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
Numer referencyjny: 02/03/S/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: NieRodzaj zamówienia: Usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie nie podzielone na części:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach należących do Zamawiającego. Wykonawca zapewni na własny koszt i własnym staraniem środki niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca podczas realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego procedur dotyczących utrzymania czystości. W przypadku remontów / inwestycji budowlanych w przeprowadzanych w budynku Zamawiającego oczekuje się od wykonawcy bieżącego sprzątania zabrudzeń powstałych na skutek wykonywanych prac. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach: - od 6:00 do 14:00 pracowały 2 osoby zatrudnione u Wykonawcy - od 14:00 do 22:00 pracowała 1 osoba zatrudniona u Wykonawcy w soboty, niedziele i święta w godzinach: - od 6:00 do 14:00 pracowała 1 osoba zatrudniona u Wykonawcy - od 14:00 do 22:00 pracowała 1 osoba zatrudniona u Wykonawcy Przy wykonywaniu prac objętych postępowaniem przetargowym należy uwzględnić, że w ciągu dnia pacjenci Centrum Rehabilitacji nie przebywają w łóżkach.Ponieważ prace porządkowe wykonywane będą podczas ciągłej obecności pacjentów, harmonogram prac Wykonawca powinien uwzględniać rozkład dnia ustalony dla pacjentów.
Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90911200-8
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
2018-01-01
2018-12-31
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.: a/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej zrealizować przedmiotowe zamówienie b/ posiadają zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia c/posiadają odpowiedni potencjał.
Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej (sytuacja ekonomiczna)uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, gdy ten oświadczy, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej i zawodowej, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usługi w zakresie przedmiotu zamówienia. O wartości minimalnej 150 000,00 zł brutto na podstawie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Na podstawie § 2.4 pkt1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (D. U. z 2016 poz. 1126) zamawiający żąda dokumentów, które potwierdzą, że wykonane usługi sprzątania, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. W tym celu wykonawca dołącza do oferty wykaz usług (załącznik nr 7 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa są m.in. referencje wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi w zakresie sprzątania były wykonywane.
PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 pkt 13) – 22) i ust.5 pkt 1) i 8) pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
INNE DOKUMENTYOświadczenie, iż środki użyte do realizacji usługi posiadają stosowne certyfikaty, atesty, karty charakterystyki lub inne zezwolenia dopuszczające ich stosowanie na terytorium RP oraz że są one bezpieczne w użytkowaniu dla personelu medycznego i pacjentów (wykonawca dołącza aktualne kserokopie wymienionych dokumentów) – załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
OPIS
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Znaczenie
Cena
60,00
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
40,00
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-05, godzina: 10:00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej
Modernizacja - Przebudowa dziedzińca oraz drogi dojazdowej do budynku zamku Centrum Rehabilitacji w Osiecznej
Nr ogłoszenia w BZP: 604907-N-2017 z dnia 2017-10-20 r
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
NAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej,
krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000,
ul. ul. Zamkowa 2 , 64113 Osieczna, woj. wielkopolskie, państwo Polska,
tel. 65 5203495, 5350477, 5350349, e-mail bdudziak@osieczna.com.pl,
faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (URL): http://www.osieczna.com.pl/
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)http://www.osieczna.com.pl/,
http://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, za pośrednictwem posłańca/kuriera lub osobiście
Adres: 64-113 Osieczna ul. Zamkowa 2PRZEDMIOT ZAMÓWIENIANazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja - Przebudowa dziedzińca oraz drogi dojazdowej do budynku zamku Centrum Rehabilitacji w Osiecznej
Numer referencyjny: 02/02/D/2017
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych: nie dotyczy
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje modernizację – przebudowę dziedzińca oraz drogi dojazdowej do budynku zamku Centrum Rehabilitacji w Osiecznej. Zakres prac został podzielony na dwa etapy, pierwszy etap prac należy wykonać do 20 listopada 2017 II etap prac należy wykonać do 15 listopada 2018 r. Pierwszy etap prac stanowi 3,75 % całości zadania.
Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45215110-0
45233161-5
45233266-9
45233220-7
45223300-9
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 2018-11-15
Informacje dodatkowe:Zakres prac został podzielony na dwa etapy, pierwszy etap prac należy wykonać do 20 listopada 2017 II etap prac należy wykonać do 15 listopada 2018 r. Pierwszy etap prac stanowi 3,75 % całości zadania.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej zrealizować przedmiotowe zamówienie
b) posiadają zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia
c) posiadają odpowiedni potencjał kadrowy w szczególności w zakresie osób odpowiedzialnych za kierowanie prowadzonymi robotami budowlanymi i nadzorem nad nimi.
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej w pkt 5.1. 2) lit. a) SIWZ – uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, gdy ten oświadczy, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł
Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej i zawodowej, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia. O wartości minimalnej 300 000,00 zł brutto na podstawie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Na podstawie § 2.4 pkt1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (D. U. z 2016 poz. 1126) zamawiający żąda dokumentów, które potwierdzą, że wykonane roboty, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. W tym celu wykonawca dołącza do oferty wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa są m.in. referencje wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane.
PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 pkt 13) – 22) i ust.5 pkt 1) i 8) pzp. wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający żąda dokumentów, które potwierdzą, że wykonane roboty, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. W tym celu wykonawca dołącza do oferty wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa są m.in. referencje wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane.
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
PROCEDURA
OPIS
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie dotyczy
Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczyAukcja elektroniczna: Nie dotyczy
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria
Kryteria
Znaczenie
cena
60,00
dodatkowa gwarancja
40,00
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem: Nie dotyczy
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego: Nie dotyczy
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-06, godzina: 10:00,
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie dotyczy
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zamawiający:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej
Adres:
64 – 113 Osieczna, ul. Zamkowa 2
Tel. Fax.: /065/ 520 34 95;
NIP: 697 – 18 – 85 – 702
email: rehabilitacja@osieczna.com.pl
www.rehabilitacja.osieczna.com.pl
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony; nr postępowania 01/02/P/2017
Określenie przedmiotu zamówienia: Część II „WYMIANA OKIEN ORAZ RENOWACJA ZABYTKOWYCH OKIEN
W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ”
Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 778 036,21 zł netto, co stanowi równowartość 186 360,44 Euro netto. Wartość kosztorysowa brutto 956 984,53 zł
DANE O OFERTACH
Liczba złożonych ofert: 3
Liczba ofert odrzuconych lub zwróconych bez rozpatrywania: 1
OFERTA I
Przedsiębiorstwo – Remontowo – Budowlane AGAD Sp. z o.o. ul. Chrzanowskiego 23 b 87 – 100 TORUŃ – wartość robót brutto 1 185 081,54 zł; dodatkowa gwarancja 24 miesiące
Punkty przyznane w kryterium CENA: 47,90
Punkty przyznane w kryterium DODATKOWA GWARANCJA: 40
Suma punktów zdobytych w kryterium „cena” oraz w kryterium „termin gwarancji” – 87,90 pkt
OFERTA II
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. ul. Smoluchowskiego 1 20 – 474 LUBLIN – wartość robót brutto 726 729,74 zł; dodatkowa gwarancja 24 miesiące
Punkty przyznane w kryterium CENA: oferta odrzucona
Punkty przyznane w kryterium DODATKOWA GWARANCJA: oferta odrzucona
Suma punktów zdobytych w kryterium „cena” oraz w kryterium „termin gwarancji” – oferta odrzucona
OFERTA III
Zakład Ogólnobudowlany – Stolarstwo Eksport Import Dariusz Nowak ul. Mielżyńskich 12 64 – 100 LESZNO
– wartość robót brutto 946 096,84 zł; dodatkowa gwarancja 24 miesiące
Punkty przyznane w kryterium CENA: 60
Punkty przyznane w kryterium DODATKOWA GWARANCJA: 40
Suma punktów zdobytych w kryterium „cena” oraz w kryterium „termin gwarancji” – 100 pkt
Wykonawcy wykluczeni z postępowania:
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. ul. Smoluchowskiego 1; 20 – 474 LUBLIN
Uzasadnienie:
Zamawiający wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2015 poz. 2164 z póź. zm.). Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy pzp został wezwany do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postepowaniu. Przedstawione dokumenty nie spełniły stawianych warunków.Na podstawie art. 89 ust 1 ustawy pzp oferta została odrzucona.
Oferta najkorzystniejsza / wybrana:
Zakład Ogólnobudowlany – Stolarstwo Eksport Import Dariusz Nowak
ul. Mielżyńskich 12
64 – 100 LESZNO
Uzasadnienie wyboru:
Oferent złożył najkorzystniejszą ofertę cenową, zdobywając największa ilość punktów. Złożona oferta odpowiada wymogom stawianym przez zamawiającego.
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej
Adres:
64 – 113 Osieczna, ul. Zamkowa 2
Tel. Fax.: /065/ 520 34 95;
NIP: 697 – 18 – 85 – 702
email: rehabilitacja@osieczna.com.pl
www.rehabilitacja.osieczna.com.pl
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony; nr postępowania 01/02/P/2017
Określenie przedmiotu zamówienia: Część I „ODNOWIENIE ELEWACJI”
Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 1 256 192,60 zł netto, co stanowi równowartość 300 891,66 Euro netto. Wartość kosztorysowa brutto 1 545 116,90 zł
DANE O OFERTACH
liczba złożonych ofert: 3
liczba ofert odrzuconych lub zwróconych bez rozpatrywania: 0
OFERTA I
Konsorcjum Budowlane - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HAND – BUD Zdzisław Baryga; 64 – 100 LESZNO
ul. Góreckiego 15 – LIDER KONSORCJUM; PPHU ABAKUS Małgorzata Baryga – Góralska; 64 – 100 LESZNO
ul. Jagienki 14 – PARTNER KONSORCJUM – wartość brutto robót 1 319 196,94 zł; dodatkowa gwarancja 24 miesiącePunkty przyznane w kryterium CENA: 60
Punkty przyznane w kryterium DODATKOWA GWARANCJA: 40
Suma punktów zdobytych w kryterium „cena” oraz w kryterium „dodatkowa gwarancja” – 100 pkt.
OFERTA II
Przedsiębiorstwo – Remontowo – Budowlane AGAD Sp. z o.o. ul. Chrzanowskiego 23 b 87 – 100 TORUŃ – wartość robót brutto 2 120 685,10 zł; dodatkowa gwarancja 24 miesiące
Punkty przyznane w kryterium CENA: 37,32
Punkty przyznane w kryterium DODATKOWA GWARANCJA: 40
Suma punktów zdobytych w kryterium „cena” oraz w kryterium „termin gwarancji” – 77,32 pkt
OFERTA III
Jack – Bud Polska Sp. z o.o. Sp. k. Os. B. Chrobrego paw. 11060 – 681 POZNAŃ – wartość robót brutto 1 842 284,66 zł; dodatkowa gwarancja 24 miesiące
Punkty przyznane w kryterium CENA: 42,96
Punkty przyznane w kryterium DODATKOWA GWARANCJA: 40
Suma punktów zdobytych w kryterium „cena” oraz w kryterium „termin gwarancji” – 82,96 pkt
Oferta najkorzystniejsza / wybrana:
Konsorcjum Budowlane - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HAND – BUD Zdzisław Baryga; 64 – 100 LESZNO ul. Góreckiego 15 – LIDER KONSORCJUM; PPHU ABAKUS Małgorzata Baryga – Góralska; 64 – 100 LESZNO ul. Jagienki 14 – PARTNER KONSORCJUM
Uzasadnienie wyboru:
Oferent złożył najkorzystniejszą ofertę cenową zdobywając największa ilość punktów. Złożona oferta odpowiada wymogą stawianym przez zamawiającego.
Osieczna, 17 marca 2017r.
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA
CZĘŚĆ I: ODNOWIENIU ELEWACJI
CZĘŚĆ II: WYMIANIE OKIEN ORAZ RENOWACJI ZABYTKOWYCH OKIEN W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
oznaczenie postępowania: 01/02/P/2017
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA – KWOTA, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ I: ODNOWIENIU ELEWACJI
Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 1 256 192,60 zł netto, co stanowi równowartość 300 891,66 Euro netto. Wartość kosztorysowa brutto 1 545 116,90 zł
CZĘŚĆ II: WYMIANIE OKIEN ORAZ RENOWACJI ZABYTKOWYCH OKIEN W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 778 036,21 zł netto, co stanowi równowartość 186 360,44 Euro netto. Wartość kosztorysowa brutto 956 984,53 zł
Podstawą przeliczenia wartości zamówienia jest kurs złotego w stosunku do euro, który wynosi 4,1749 określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie średniego kursu złotego do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.
Liczba złożonych ofert w postepowaniu: 5
OFERTA NR 1
Konsorcjum Budowlane
1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HAND – BUD Zdzisław Baryga; 64 – 100 LESZNO ul. Góreckiego 15 – LIDER KONSORCJUM
2. PPHU ABAKUS Małgorzata Baryga – Góralska; 64 – 100 LESZNO ul. Jagienki 14 – PARTNER KONSORCJUM
Oferta dotyczy: CZĘŚCI I
Wartość oferty: 1 319 196,94 brutto
Dodatkowy termin gwarancji: 24 miesiące
OFERTA NR 2
Przedsiębiorstwo – Remontowo – Budowlane AGAD Sp. z o.o.
ul. Chrzanowskiego 23 b
87 – 100 TORUŃ
Oferta dotyczy: CZĘŚCI I oraz CZĘŚCI II
Wartość ofert – CZĘŚĆ I: 2 120 685,10 zł brutto
Dodatkowa gwarancja: 24 miesiące
Wartość ofert – CZĘŚĆ II: 1 185 081,54 zł brutto
Dodatkowa gwarancja: 24 miesiące
OFERTA NR 3
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o.
ul. Smoluchowskiego 1
20 – 474 LUBLIN
Oferta dotyczy: CZĘŚCI II
Wartość oferty: 726 729,74 zł brutto
Dodatkowy termin gwarancji: 24 miesiące
OFERTA NR 4
Jack – Bud Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Os. B. Chrobrego paw. 110
60 – 681 POZNAŃ
Oferta dotyczy: CZĘŚCI I
Wartość oferty: 1 842 284,66 zł brutto
Dodatkowa gwarancja: 24 miesiące
OFERTA NR 5
Zakład Ogólnobudowlany – Stolarstwo
Eksport Import Dariusz Nowak
ul. Mielżyńskich 12
64 – 100 LESZNO
Oferta dotyczy: CZĘŚCI II
Wartość oferty: 946 096,84 zł brutto
Dodatkowy termin gwarancji: 24 miesiące
Dotyczy:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA
CZĘŚĆ I: ODNOWIENIU ELEWACJI
CZĘŚĆ II: WYMIANIE OKIEN ORAZ RENOWACJI ZABYTKOWYCH OKIEN W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJNr postepowania 1/02/P/2017
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2015 poz. 2164 z póź. zm.) Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt 8 ust. 8.2 dotyczącym wysokości wadium.
Ustala się wysokość wadium dla :
części I: przedmiotu zamówienia w wysokości 37 000,00 zł słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych
cześć II: przedmiotu zamówienia w wysokości 22 000,00 zł słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych
ponadto Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert upływa 10 marca 2017 r. o godz. 10.00
Publiczne otwarcie złożonych ofert nastąpi 10 marca 2017 roku o godz. 10.15
Osieczna, 6 marca 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA
CZĘŚĆ I: ODNOWIENIU ELEWACJI
CZĘŚĆ II: WYMIANIE OKIEN ORAZ RENOWACJI ZABYTKOWYCH OKIEN W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii : nie
Informacje dodatkowe:NAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000, ul. ul. Zamkowa 2, 64113 Osieczna, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5203495, 5350477, 5350349, e-mail bdudziak@osieczna.com.pl, faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (URL): www.rehabilitacja.osieczna.com.plRODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): tak
www.rehabilitacjia.osieczna.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: tak
www.rehabilitacjia.osieczna.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać Elektronicznie: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz poz. 1830 z 2015 r); za pośrednictwem posłańca (kuriera) lub osobiścieAdres:
64-113 Osieczna ul. Zamkowa 2 (sekretariat szpitala - budynek główny)
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA:
CZĘŚĆ I: ODNOWIENIU ELEWACJI
CZĘŚĆ II: WYMIANIE OKIEN ORAZ RENOWACJI ZABYTKOWYCH OKIEN W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
Numer referencyjny: 01/02/P/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
Krótki opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym został podzielony na dwie części, które stanowią odrębne zadanie. Część I obejmuje odnowienie elewacji na budynku głównym Centrum Rehabilitacji w Osiecznej – Zamek, Część II obejmuje wymianę okien oraz renowację zabytkowych okien (budynek główny – zamek) w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej. Prace należy wykonywać zgodnie z: Projektem budowlanym – Odnowienie elewacji; Projektem budowlanym – Wymiana okien oraz renowacja zabytkowych okien w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej; Dokumentacją badań konserwatorskich wykonanych na elewacji zamku w Osiecznej; Programem prac budowlano konserwatorskich przy elewacji zamku w Osiecznej; Inwentaryzacja pomiarowo rysunkowa stolarki okiennej podlegającej wymianie znajdującej się w skrzydle południowo – wschodnim, zachodnim i północnym zamku w Osiecznej; Programem prac konserwatorskich do wykonania przy stolarce okiennej zamku w Osiecznej; Programem prac konserwatorskich do wykonania przy stolarce okiennej z przeszkleniem witrażowym zamku w Osiecznej; Specyfikacją techniczną wykonywania i odbioru robót budowlanych dla części I; Specyfikacją techniczną wykonywania i odbioru robót budowlanych dla części II
Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:45215100-8, 45453000-7, 45440000-3, 45442110-1, 45442000-7, 44221000-5, 45410000-4
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/11/2018
data zakończenia: 15/11/2017
Informacje dodatkowe:Realizacja części I: „Odnowienie elewacji” przewidziana jest na dwa lata w związku z powyższym zadanie to należy podzielić na dwa etapy. Zakres robót – przerób powinien zostać podzielony w stosunku 50 do 50 czyli przerób w I etapie wyniesie 50 % wartości ofertowej w 2017 r. i II etap odpowiednio 50 % wartości ofertowej w 2018 r. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ I: ODNOWIENIE ELEWACJI I etap realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2017 r. II etap realizacji zadania od 1 stycznia 2018 r. do 15 listopada 2018 r. CZĘŚĆ II: WYMIANIE OKIEN ORAZ RENOWACJI ZABYTKOWYCH OKIEN W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ” Całość zadania należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2017 r. Kolejność wykonywania robót związanych z odnowieniem elewacji oraz wymianą okien należy ustalić z inwestorem oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Określenie warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.: a)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej zrealizować przedmiotowe zamówienie b)posiadają zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia c)posiadają odpowiedni potencjał kadrowy w szczególności w zakresie osób odpowiedzialnych za kierowanie prowadzonymi robotami budowlanymi i nadzorem nad nimi.
Informacje dodatkowe Prace dotyczące części II polegające na konserwacji i restauracji witraża w westybulu (przyziemie wieży od strony płd.) oraz kwater ze szkleniem z gomółek w skrzydłach okien sali rycerskiej i sali w skrzydle północnym zamku mogą być prowadzone tylko i wyłącznie przez osoby posiadające kwalifikacje o których mowa w art. 37 a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r., poz. 1446 z póź. zm.)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej w pkt 5.1. 2) lit. a) SIWZ – uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, gdy ten oświadczy, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej i zawodowej, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wykaże, że: a/wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia (dla każdej części trzy roboty). O wartości minimalnej dla części I 1 500 000,00 zł brutto oraz dla części II 1 000 000,00 zł brutto każda, wykonane w ramach odrębnych umów – na podstawie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b/ Na podstawie § 2.4 pkt1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (D. U. z 2016 poz. 1126) zamawiający żąda dokumentów, które potwierdzą że wykonane roboty, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. W tym celu wykonawca dołącza do oferty wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa są m.in. referencje wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnym za kierowaniem robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje następującymi osobami: a/KIEROWNIK BUDOWY, posiadający minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej, który posiada kwalifikacje o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r., poz. 1446 z póź. zm.) oraz kwalifikacje o których mowa w art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r nr 243 poz. 1623 z póź. zm.) – dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia b/ KIERUJĄCY PRACAMI KONSERWATORSKIMI, posiada wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe o którym mowa w art. 37 a ust. 1 oraz art. 37 a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r., poz. 1446 z póź. zm.) – dotyczy części II przedmiotu zamówienia Kopię dokumentów, o których mowa w/w artykułach ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r., poz. 1446 z póź. zm.) wykonawca bezwzględnie przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: nie
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 pkt 13) – 22) i ust.5 pkt 1) i 8) pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu:
INNE DOKUMENTY
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; Oświadczenie, to przekazuje się w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert dotyczących: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
PROCEDURA
OPIS
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak,
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla: części I: przedmiotu zamówienia w wysokości 40.000,00 zł słownie: czterdziestu tysięcy złotych cześć II: przedmiotu zamówienia w wysokości 27.000,00 zł słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Aukcja elektroniczna: nie dotyczy
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria
Znaczenie
cena
60
dodatkowa gwarancja
40
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: nie dotyczy
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Odnowienie elewacji
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Głównym założeniem planowanych prac jest wykonanie kompleksowej konserwacji i restauracji mającej na celu zatrzymanie postępujących procesów degradacji substancji zabytkowej oraz przywrócenie elewacjom wyglądu możliwie zbliżonego do pierwotnego wyglądu z okresu budowy zamku z wyodrębnieniem faz jego rozbudowy. Prace muszą być ściśle prowadzone na podstawie: Dokumentacji badań konserwatorskich wykonywanych na elewacji zamku w Osiecznej; Programu prac budowlano konserwatorskich przy elewacji zamku w Osiecznej; Projektu budowlanego Zaproponowane w programie prac oraz dokumentacji badań konserwatorskich rozwiązania kolorystyczne uzyskały akceptację Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie z zastrzeżeniem, że ostateczne zatwierdzenie kolorystyki dla całego obiektu nastąpi po przedstawieniu zaproponowanych zestawień barwnych na wybranym odcinku ścian i detalu architektonicznego elewacji obiektu. Przewidziano wyeksponowanie lica cegły gotyckiej w skrzydle północnym
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45000000-7, 45410000-4, 45443000-4, 45442100-8, 45442000-7, 45442000-7, 45215100-8
Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/11/2018
Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Znaczenie
cena
60
dodatkowa gwarancja
40
INFORMACJE DODATKOWE:
Realizacja części I: „Odnowienie elewacji” przewidziana jest na dwa lata w związku z powyższym zadanie to należy podzielić na dwa etapy. Zakres robót – przerób powinien zostać podzielony w stosunku 50 do 50 czyli przerób w I etapie wyniesie 50 % wartości ofertowej w 2017 r. i II etap odpowiednio 50 % wartości ofertowej w 2018 r. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ I: ODNOWIENIE ELEWACJI I etap realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2017 r. II etap realizacji zadania od 1 stycznia 2018 r. do 15 listopada 2018 r.
Część nr: 2
Nazwa: WYMIANA OKIEN ORAZ RENOWACJA ZABYTKOWYCH OKIEN W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stolarka okienna zamku w większości pochodzi z lat 1903 – 1908 i z roku 1939 kiedy prowadzone były rozbudowy i remonty najbardziej ingerujące w strukturę zamku. Najstarsza stolarka powinna zostać poddana pracom konserwatorskim i pozostawiona w obecnej formie. Pozostałe okna należy wykonać jako drewniane typu EURO według projektu i wymiarów indywidualnych – dopasowane do każdego otworu okiennego indywidualnie. Okna odtworzyć z zachowaniem kształtu i wymiarów, oraz odtworzyć elementy dekoracyjne w widoku od strony elewacji od strony wnętrza. Prace muszą być ściśle prowadzone na podstawie: Inwentaryzacji pomiarowo – rysunkowej stolarki okiennej podlegającej wymianie znajdującej się w skrzydle południowo – wschodnim, zachodnim i północnym zamku w Osiecznej, Programu prac konserwatorskich do wykonania przy stolarce okiennej zamku w Osiecznej, Programu prac konserwatorskich do wykonania przy stolarce okiennej z przeszkleniem witrażowym zamku w Osiecznej, Projektem budowlanym
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45000000-7, 45215100-8, 45440000-3, 44221000-5
Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/11/2017
Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Znaczenie
cena
60
dodatkowa gwarancja
40
UWAGA:
Załączniki do SIWZ od nr 12 do nr 22 należy pobrać ze strony zamawiajacego: www.rehabilitacja.osieczna.com.pl
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ